Licitatie Publica - INLOCUIRE TAMPLARIE DE LEMN CU FERESTRE PVC SI REFACERE SPALETI
Anunt de participare numarul 67100/22.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Colegiul Tehnic "Ion Mincu" Timisoara
Adresa postala: Str. Gh Lazar Nr. 20, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300081, Romania, Punct(e) de contact: Ionel Dima, Tel.0256/200025, Email: [email protected], Fax: 0256/200020
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INLOCUIRE TAMPLARIE DE LEMN CU FERESTRE PVC SI REFACERE SPALETI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COLEGIUL TEHNIC ION MINCU TIMISOARA STR. GHEORGHE LAZAR NR.20
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INLOCUIRE TAMPLARIE DE LEMN CU FERESTRE PVC SI REFACERE SPALETI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421132-8 - Instalare de ferestre (Rev.2)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI ANEXAT
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 180, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SE SOLICITA GARANTIE DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA; DECLARATIE PRVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181;FISA DE INFORMATII GENERALE;DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC; CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 31 DECEMBRIE 2007;
DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LUCRARI SIMILARE IN ULTIMII 3 ANI;
DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC;DECLARATIE PRIVIND ELABORRAREA OFERTEI IN CON CORDANTA CU OBLIGATIILE STABILITE DE LEGE REFERITOARE LA CONDITIILE DE MUNCA SI PROTECTA MUNCII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2008 14:00
Locul: COLEGIUL TEHNIC ION MINCUTIMISOARA STR.GHEORGHE LAZAR NR.20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CRITERIUL DE ATRIBUIRE : PRETUL CEL MAI SCAZUTINSTITUTIILE COMPETENTE DE LA CARE OPERATORII ECONOMICI POT OBTINE INFOIRMATII DETAILATE PRIVIND REGLEMENTARILE OBLIGATORII REFERITOARE LA CONDITIILE DE MUNCA SI DE PROTECTIA MUNCII CARE TREBUIE RESPECTATE PE PARCURSUL INDEPLINIRII CONTRACTULUI, SUNT URMATOARELE;
-INSPECTIA MUNCII- ORGAN DE SPECIALITATE AL ADMINISTRATIEI PUBLICE CENTRALE, AFLAT IN SUBORDINEA MINISTERULUI MUNCII, SOLIDALITATII SOCIALE SI FAMILIEI, CU SEDIUL IN STR. MATEI VOEVOD NR.14, SECTOR 2, BUCURESTI, TEL.021/3027030 SAU 021/3027054;http: //www.inspectmun.ro-INSPECTORATELE TERITORIALE DE MUNCA DIN FIECARE JUDET SI MUNICIPIUL BUCURESTIINSTITUTIILE COMPETENTE DE LA CARE OPERATORII ECONOMICI POT OBTINE INFORMATII PRIVIND REGLEMENTARILE REFERITOARE LA IMPOZITARE;
-MINISTERUL FINANTEWLOR PUBLICE-CU SEDIUL IN STR.APOLOR NR.17, SECTOR 5, BUCURESTI, TEL.021/3199759 FAX 021/3122509, http: //www.mfinante.ro-DIRECTIILE GENERALE ALE FINANTELOR PUBLICE DIN FIECARE JUDETSI MUNCIPIUL BUCURESTIINSTITUIILE COMPETENTE DE LA CARE OPERATORII ECONOMICI POT OBTINE INFORMATII PRIVIND REGLEMENTARILE REFERITOARE LA PROTRECTIA MEDIULUI;
- MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIREA APELOR- CU SEDIUL IN B-DUL LIBERTATII NR.12, SECTOR 5, BUCURESTI, TEL.021/3160215, http: //www.mmediu.ro.-AGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI- CU SEIUL IN STR.LACUL MORII NR.151, SECTOR 6BUCURESTI, TEL.021/4934235 FAX 021/4934237, e-mail: [email protected] NATIONALA DE MEDIU- CU SEIUL IN B-DUL UNIRII, NR. 78, BL.J2, SECTOR 3 BUCURESTI.TEL.021/3268970; FAX 021/3268971, e-mail: [email protected]
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2008 14:58