Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire tamplarie exterioara ferestre si usi de lemn cu tamplarie din PVC la corp LGA + LGB


Anunt de participare numarul 37637/29.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL SCOLAR DE EXECUTIE BUGETARA LICEUL TEORETIC "ION CODRU DRAGUSANU"
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 8, oras Victoria, judet Brasov, Localitatea: Victoria, Cod postal: 505700, Romania, Punct(e) de contact: Marilena Constantin, Tel.0268241077, Email: [email protected], Fax: 0268241077
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
scoala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inlocuire tamplarie exterioara ferestre si usi de lemn cu tamplarie din PVC la corp LGA + LGB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LICEUL TEORETIC "ION CODRU DRAGUSANU"judet Brasov, oras Victoria, str. 1 Decembrie 1918, nr. 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45421120-1 - Instalare de tocuri de usi si de rame de ferestre din plastic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 36, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare 500 lei- scrisoare de garantie bancara valabila pe durata valabilitatii ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-completare formular B-certificat de plata a impozitelor si taxelor locale-certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de DGFP-certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mia vechi de 30 de zile calendaristice fata de data desfasurarii licitatiei-statutul societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.bilantul contabil din anul precedent vizat si inregistrat de organele competente2.cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 5.000 lei3.lichiditate generala mai mare de 120%4.solvabilitate patrimoniala mai mare de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari in ultimii 2 ani, recomandari, care vor contine valori, perioada, locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor-declaratie ref. la utilaje, instalatii, echipamente tehnice-informatii ref. la pers/organismul tehnic de specialitate-atestate tehnice emise de M.T.T.C. si C.N.A.M.C. conf. Legii 10/1995-agremente tehnice pt. procedee conf. Legii 10/1995
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar prin caseria unitatii sau O.P. prin trezoreria Victoria cont: RO28TREZ1355004xxx000014
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.11.2007 14:00
Locul: Sediul Liceului Teoretic "I.C. Dragusanu", str. 1 decembrie 1918, nr.8, or. Victoria, Jud Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Nationat pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform O.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea pentru coordonarea si verificarea achizitiilor publice DGFP Brasov
Adresa postala: B-dul M. Kogalniceanu, nr.7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 50090, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer