Licitatie Publica - Inlocuire tamplarie exterioara la imobilul Sucursalei Bihor a BNR
Anunt de participare numarul 75553/14.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI Sucursala Bihor
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr. 8, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/413928, In atentia: dnei Florica Florutiu, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI Sucursala Bihor
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr. 8, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/413928, In atentia: dnei Florica Florutiu, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BANCA NATIONALA A ROMANIEI Sucursala Bihor
Adresa postala: str. Parcul Traian, nr. 8, ,Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, In atentia: dnei Florica Florutiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inlocuire tamplarie exterioara la imobilul Sucursalei Bihor a BNR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Oradea str. Parcul Traian, nr. 8,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru inlocuirea tamplariei exterioare cu tamplarie din lemn cu geam termopan
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45420000-7 - Lucrari de tamplarie si de dulgherie (Rev.2)
45421150-0-Lucrari de instalare de tamplarie nemetalica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
91 ferestre
Valoarea estimata fara TVA: 470, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 4.000 lei numerar la casieria Sucursalei Bihor a BNR, scrisoare de garantie bancara de buna executie 8 % valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; modalitate de plata ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Experienta similara
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Autorizatie de functionare, (sau echivalent)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil pe ultimii trei ani
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din ultimii trei ani
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de pana la trei ori mai mare decat valoarea estimata a contractului
Documente pentru dovedirea capacitatii financiare (resurse disponibile) suficiente pentru realizarea lucrarilor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse realizate in ultimii 3 ani continand valori, perioada de livrare, beneficiari, insotita de certificate contrasemnate de catre clientii beneficiari
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizareDeclaratie privind masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune
Documente privind agrementul tehnic si incadrarea in standardul european EN 942 privind caracteristicile de performanta ale profilelor de lemn stratificat utilizate pentru executia de tamplarie termoizolanta
Prezentarea unei mostre, prin realizarea unei ferestre conform originalului existent, la dimensiunile rezultate in urma masuratorilor ofertantilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2009 12:00
Locul: BNR-Sucursala Bihor din Oradea str. Parcul Traian, nr. 8, 410033
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cel mult 2 persoane, care vor prezenta delegatie/imputernicire din partea conducerii societatii.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Oradea
Adresa postala: Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259-426882
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BNR Directia Juridica
Adresa postala: str.Lipscani 25, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030031, Romania, Tel.0213152750/2801
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 13:52