Licitatie Publica - Inlocuire trafo -lotul 1, Sistem de monitorizare-lotul 2, Modernizare panouri servicii interne-lotul 3 (servicii de proiectare)
Anunt de participare (utilitati) numarul 19210/14.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel.021 3035617, Email: [email protected], Fax: 021 3035670
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
CN TRANSELECTRICA SA -SUCURSALA TRANSPORT PITESTI
Adresa postala: str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0248/607283, Fax: 0248/607209
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CN TRANSELECTRICA SA -SUCURSALA TRANSPORT PITESTI
Adresa postala: str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial, Tel.0248/607283, Fax: 0248/607209
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CN TRANSELECTRICA SA -SUCURSALA TRANSPORT PITESTI
Adresa postala: str. Fratii Golesti, nr. 25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat, Tel.0248/607200, Fax: 0248/607209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire trafo -lotul 1, Sistem de monitorizare-lotul 2, Modernizare panouri servicii interne-lotul 3 (servicii de proiectare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Lotul 1- jud. Arges;Lotul 2-jud. OltLotul3-jud. Arges sijud. Olt.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire trafo2 -lotul 1, Sistem de monitorizare- lotul 2, Modernizare panouri servicii interne -lotul 3 conform temelor de proiectare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232310-0 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuire trafo2 -lotul 1, Sistem de monitorizare -lotul 2, Modernizare panouri servicii interne -lotul 3 conform temelor de proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 270, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare: pentru lotul 1- 500lei;pentru lotul 2- 300lei; pentru lotul 3 - 1900lei; garantia de buna executie 7% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
legalizarea asocierii fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibil.;Decl.pt. neincadrarea in preved.art. 181;doc. Reg.Comertului care sa doved. ca nu este in stare de faliment, certif. constatoare pt. indepl. obligat. de plata a impozit. si taxelor si contribut. de asig. sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;Inf. generale;Certif. inreg.; atestat ANRE de tip E 1 sau orice alte documente echivalente;Doc. care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(pers. fiz./jur. straine;decl.pt. partea din contract care sunt indepl.de subcontractanti;decl. pt. partea din contract indepl.de asociat, legalizarea asocierii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada ca operatorul economic a proiectat o instalatie similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Operatorii economici trebuie sa aiba atestat ANRE de tip E1, conform Ord. ANRE nr. 54/2005
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria ST Pitesti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2007 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2007 09:00
Locul: Sucursala Transport Pitesti -sala etaj II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare oferte, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , observatori din partea UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sucursala Transport Pitesti-Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Fratii Golesti, nr.25 B, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110174, Romania, Tel.0248/607200, Fax: 0248/607209
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 09:02