Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire Trafo 2 - 110/20 kV din Statia Gheorgheni


Anunt de participare (utilitati) numarul 145044/18.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010337, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Spatariu, Tel. +40 213035786, In atentia: Mihail Spatariu, Email: [email protected], Fax: +40 213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Spatariu, Tel. +40 0213035786, In atentia: Mihail Spatariu, Email: [email protected], Fax: +40 0213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Etaj 2, cam 213, Tel. +40 0213035786, In atentia: Mihail Spatariu, Email: [email protected], Fax: +40 0213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice Transelectrica SA
Adresa postala: Str. Olteni nr 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Punct(e) de contact: Parter, Registratura, Tel. +40 0213035786, In atentia: Mihail Spatariu, Email: [email protected], Fax: +40 0213035980, Adresa internet (URL): www.transelectrica.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire Trafo 2 - 110/20 kV din Statia Gheorgheni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia Gheorgheni
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire Trafo 2-110/20 kV din Statia Gheorgheni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31170000-8 - Transformatoare (Rev.2)
45317200-4-Lucrari de instalare electrica de transformatoare (Rev.2)
71630000-3-Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuire Trafo 2-110/20kV din Statia Gheorgheni, astfel incat sa se asigure continuitatea alimentarii cu energie electrica a consumatorilor racordati la statia 20kV Gheorgheni
Valoarea estimata fara TVA: 485, 910EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul are obligatia de a prez.Garantia participare la lic.Garantia participare trebuie sa fie irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei sau a caror Garantie nu indeplineste cuantumul, forma si valab.solicitata vor fi respinse.Modul de prez.al Garantiei la lic.e orice instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.care se prezinta in original(Formular3)sau prin orice mod conf.art.86din HG925/2006.In cazul constituirii garantiei participare prin virament bancar cont IBAN pt constituirea garantiei e: RO54RNCB0072005800630001 deschis la BCR sct.1, Buc(pt LEI);RO14BRDE410SV18545934100 deschis la BRD Academiei, Buc(pt EURO), SWIFT BRDEROBU;In orice situatie, dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitata pt deschiderea ofertelor.In cazul in care op.ec. se incadreaza in categ.IMM, acesta va prezenta atasat dovezii constituirii garantiei de participare doc.care dovedesc inregistrarea ca IMM.In cazul in care ofertantul este IMM, conform prevederilor Legii 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, coroborat cu leg. in achizitii, garantia participare poate fi constituita la jum.din valoarea solicitata in documentatia de atribuire.Cuantumul Garantiei participare este 40.000, 00LEI(pt firme din Romania), pentru conversia valorilor g.p. constituite in alte monede decat leul, se va utliliza cursul leu/valuta comunicat de BNR pt. ziua publicarii anuntului de participare.Valabilitatea Garantiei pt participare la lic e de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii la CNSC, in masura in care acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu val.est., conf.art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din pretul contractului, fara T.V.A .Valabilitatea garantiei de buna executie a contractului va depasi cu 1 (una) luna data lacare se estimeaza ca se va efectua plata facturii finale, respectiv data semnarii Procesului verbal de Receptie Finala a ?Inlocuire Trafo 2 - 110/20 kV din statia Gheorgheni?Garantia de buna executie constituita prin scrisoarea de garantie se va elibera in cel mult 14 zile de la data platii facturii finale aferenta produselor care fac obiectul contractului, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.In toate situatiile de acceptare a modificarii pretului contractului se va proceda si la majorarea/diminuarea corespunzatoare a valorii garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori la procedura de atribuire.
Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor depuse;
b) sa depuna oferta individuala comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;
Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
Autoritatea Contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani a fost condamnat printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru: participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda si / sau spalare de bani.
Pentru a demonstra neincadrarea in situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti membrii asociati.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.1.Autoritatea Contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
i) a intrat in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
ii) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
iii) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
iv) a fost condamnat in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
v) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre Autoritatea Contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii conditiilor de calificare si selectie.
Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta declaratia de eligibilitate ? Formularul B1.1. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri Formularul B1.1 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere.
Se vor prezenta (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele constatatoare vor fi furnizate de toti partenerii dintr-o asociere.Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Pentru a demonstra ca nu este intr-una din situatiile prevazute mai sus ofertantul va prezenta declaratia de eligibilitate ? Formularul B1.2. Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizata. In cazul unei asocieri / subcontractari Formularul B1.2 va fi completat de toti partenerii dintr-o asociere / subcontractantii desemnati. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Stefan Gheorghe, Ciprian Diaconu, Ioan Diaconu, Constantin Vaduva, Adrian Constantin Rusu, Corneliu Ene, Daniela Popa, Cristiana Zarnovan, Sorin Cristian Pispiris, Florentina Raducanu, Cerasela Radescu, Tudorel Stanciu, Anisoara Cornila, Dan Popa Nimigean, Mihail Spatariu, Liviu Boruz, FlorinOctavian Mirescu, Andrei Romanescu, Lorica Mihu.
Cerinta nr. 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Pentru a certifica faptul ca participarea sa la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul va prezenta declaratia Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul B1.3 (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 octombrie 2010). Cerinta nr. 1
Forma de inregistrare ca persoanajuridica.
Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator (in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati din categoria celor care fac obiectul prezentei achizitii (transformatoare).
Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de comunicarea rezultatului procedurii certificatul constatator in original / copie legalizata.
Persoanele fizice / juridice straine: Se vor prezenta (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana) Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii.Cerinta nr. 2
Atestate A.N.R.E. conform Ordin A.N.R.E. 23/2013 cu modificarile si completarile ulterioare (informatii pe site ANRE: www.anre.ro).a.Atestat A.N.R.E. tip A ? incercari de echipamente si instalatii electrice;
b.Atestat A.N.R.E. tip E2 ? executare de statii electrice si de lucrari la partea electrica a centralelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil depus (pt anul 2012), inregistrat la Administratia Financiara. In cazul unei asocieri bilantul contabil pe ultimul an va fi prezentat de toti membrii asociati.
Modalitatea de indeplinire
Bilantul contabil pe ultimul an (2012).
Informatii generale.Se va prezenta Formularul B3 in care se va preciza si media cifrei de afaceri globale pentru ultimii trei ani Aceasta trebuie sa fie cel putin egala cu 2.100.000, 00 LEI.
In cazul in care cifra este exprimata in valuta se va face echivalenta prin cursul mediu lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an. Informatii Generale - cifra de afaceri globalepentru ultimii trei ani.
Nota: Daca o asociere depune o oferta comuna atuncisituatia economica si financiara se demonstreaza prin cumulare resurse membrii asociere, fara cap. tehn. si resurse subcontr.Capacitatea economica ? fininanciara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186 alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens persoana ce asigura sustinerea financiara va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B3
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil tehnic cu executia lucrarilor de montaj dotari tehnologice industriale atestat pentru domeniile necesare indeplinirii proiectului.
Modalitatea de indeplinire
Responsabil tehnic - conform Regulamentului privind Monitorizarea si controlul specialistilor atestati pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale, aprobat prin Ordinul MEC nr.324/2005.
Informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut.8. Efectivul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa dispuna depersonal corespunzator autorizat cu grupele I si III potrivit Normelor de Protectia muncii, pentru a efectua lucrari in instalatiile electrice (electricieni , macaragii, sudori, legatori de sarcini etc.) si sa dea o declaratie privind asigurarea simultana a unui numar de minim 2 persoane autorizate ca sef de lucrare.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul B7;
Declaratie privind dotarile specifice: echipamente, mijloace de transport, etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea lucrarilor de Constructii Montaj ale produselor furnizate in bune conditii
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B6.
Declararea partii din contract care se subcontracteaza.Ofertantii vor mentiona partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze, insotita de Lista cu subcontractantii/subfurnizorii/producatorii Formularului B5, daca este cazul;
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B5, daca este cazul;
Experienta similara. Prezentarea unei liste care va cuprinde livrari de produse, montarea si punerea in functiune a echipamentelor si servicii asociate similare realizate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se vor prezenta 1 (unul) saua maxim 2 (doua) documente / contracte / procese verbale de receptie/ etc emise sau contrasemnate de beneficiari, similare ca si complexitate tehnica a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.100.000, 00 Lei fara TVA. Pt. calculul echivalentei exeprientei similare prezentatain alta moneda decat leul, se va utiliza cursul de schimb leu/valuta comunicat de BNR pt. data publicarii anuntului de participare.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B4.
Informatii privind asocierea, daca este cazul.
Nota:
- Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Se iau in considerare capacitatea tehnica si resursele subcontractantilor pentru partea lor de implicare
- Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3), din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract, daca este cazul. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta o declaratie privind eligibilitatea in stricta conformitate cu modelul Formular B0, B1.1 si B1.2.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul B2.
Standarde de asigurare a calitatii/ de protectie a mediului.Ofertele vor include o copie dupa documentele emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent)al sistemului de management de mediu (SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent).
Modalitatea de indeplinire
Ofertele vor include o copie dupa documentele emise de organisme acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii (SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent)al sistemului de management de mediu (SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Intrucat procedura se va finaliza printr-o etapa electronica, pentru a putea participa la licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, in caz contrar, conform prevederilor art. 38 alin. 4) si art. 87 alin 1) litera a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, oferta depusa in cadrul acestei proceduri va fi considerata retrasa in perioada de valabilitate si se va aplica retinerea garantiei de participare.Autoritatea contractanta va invita la etapa de licitatie electronica, ca sa-si imbunatateasca oferta de pret, numai ofertantii care au depus oferte declarate admisibile.Invitatia de participare si notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise simultan de catre SEAP, tuturor ofertantilor inregistrati in SEAP pe cale electronica la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact. Invitatia de participare va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice.Data inceperii licitatiei va fi in cel putin 2 zile lucratoare de la data la care au fost trimise invitatiile.Clasamentul final se stabileste pe baza rezultatului obtinut in urma desfasurarii unei singure rundede ofertare cu privire la pretul din cadrul etapei de licitatie electronica.In situatia in care, dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, , 2 sau mai multedintre firmele participante se situeaza pe primul loc (cu aceeasi valoare ofertata) departajarea se va face conform precizarilor din sectiunea VI.3. punctul 5.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DA 2153
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2013 12:00
Locul: parter, sala 004, cladirea Platinum, strada Olteni nr.2-4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
2.Alte documente care insotesc oferta: Pe langa Propunerea tehnica si Propunerea financiara, ofertele trebuie sa fie insotite de urmatoarele documente: a) Declaratia privind calitatea de participant la procedura?ofertantul trebuie sa remita aceasta declaratie in conformitate cu Formularul 0. Aceasta va fi semnata de catre persoana autorizata prin imputernicire sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica;b) Scrisoarea de inaintare?ofertantul trebuie sa remita Scrisoarea de inaintare in conformitate cu Formularul 1. Aceasta va fi semnata de catre persoana autorizata prin imputernicire sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica;c) Imputernicirea?oferta trebuie sa fie insotita de imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul asociatiilor, imputernicirea trebuie semnata de catre persoanele care la randul lor sunt imputernicite legal si care reprezinta fiecare asociat in parte;d) Garantia de participare la licitatie in original-ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la licitatie. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii Garantiei de participare la licitatie, sau a caror Garantie de participarenu indeplineste cuantumul, forma si valabilitatea solicitata vor fi respinse.e) Documentele de calificareOfertantul trebuie sa prezinte documentele de calificare solicitate privind situatia financiara, capacitatea tehnica si/sau profesionala, cerintele minime referitoare la capacitatea tehnica si economico?financiara, etc., sau o declaratie pe proprie raspundere, in conditiile art. 11 alin. 4, 5 si 6 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nicio oferta nu poate fi respinsa la deschidere, cu exceptia celor care au fost depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cele stabilite in anunt (care se returneaza nedeschise) si celor care nu fac dovada constituirii garantiei pentru participare, in conformitate cu punctul III.1.1.a).3.Clauze obligatorii: Clauzele 3, 5, 11, 12, 13, 20, 21, 27, 39.1, 42, 43, 44 si 45, din contract -clauze care sunt obligatorii. Orice modificare a acestor clauze obligatorii va conduce la declararea ofertei ca neconforma potrivit art. 36 alin. (2) litera b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;4.Evaluarea ofertelor: In vederea evaluarii ofertei, ofertantul va prezenta o declaratie cu date privitoare la pierderile transformatoarelor ofertate, atat in sarcina cat si la mers in gol, astfel: - pentru Trafo 110/20 kV ? 25 MVA.I.A. Pentru pierderi mers in gol care depasesc limita de pierderi, respectiv mai mari de 17, 25 kW oferta va fi respinsa din punct de vedere tehnic.I.B. Pentru pierderi mers in sarcina care depasesc limita de pierderi, respectiv 115 kW (la 100% incarcare) oferta va fi respinsa din punct de vedere tehnic.5.Licitatia electronica: In cazul in care in urma etapei de licitatie electronica, pe primul loc se vor clasa 2 sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o reofertare in plic inchis, la data si ora care va fi mentionata in invitatia privind reofertarea.Procesul de reofertare se va desfasura in maxim 3 etape. Daca in urma aplicarii procesului repetitiv de reofertare (maxim 3 etape), nu se realizeaza o departajare a ofertelor, Autoritatea va anula procedura de atribuire.In termen de 3 zile de la finalizarea rundei de licitare, ofertantul clasat pe primul loc in urma rundei de licitare are obligatia de a transmite autoritatii contractante, in scris, in original, propunerea financiara, in conformitate cu pretul rezultat in urma procesului de licitare electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.(art.256^2(1))
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Olteni nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030786, Romania, Tel. +40 0213035788, Email: [email protected], Fax: +40 0213035610
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2013 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer