Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire transformatoare 20/0,4KV in RED din judetul Gorj in scopul reducerii pierderilor tehnice


Anunt de participare (utilitati) numarul 141964/13.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 372523256, In atentia: Gabriela Olariu, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. Calea Severinului nr.25, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. +40 372523256, In atentia: Gabriela Olariu, Fax: +40 372523810
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Str. Calea Severinului nr.25, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Tel. +40 372523256, In atentia: Gabriela Olariu, Fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala administrata in sistem dualist
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire transformatoare 20/0, 4KV in RED din judetul Gorj in scopul reducerii pierderilor tehnice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire transformatoare 20/0, 4KV in RED din judetul Gorj in scopul reducerii pierderilor tehnice:
-inlocuire transformatori mt/jt;
-transport tranformatori noi de la platforma din Targu Jiu pana la locul de montare;
-transport tranformatori vechi de la locul de demontare pana la platforma din Targu Jiu, str. Depozitelor, nr.2;
-montare/imbunatatire priza de pamant la PT;
-inlocuire coloane generale+plecari;
-inlocuire cadre de sigurante cu stare tehnica precara cu cadre de sigurante cu descarcatori cu/fara ZnO;
-montare descarcatori cu ZnO;
-inlocuire sigurante fuzibile de mt cu sigurante calibrate pe cadrul existent;
-montare elemente de fixare antiseism;
-Inlocuire trafo la posturile de transformare = 51buc(trafo40KV-1buc;trafo63KV-12buc;trafo100KV-24buc;trafo160KV-7buc;trafo250KV-5buc;trafo400KV-1buc;trafo630KV-1buc);inlocuiresigurante fuzibile de mt cu sigurante calibrate pe cadrul existent=66buc; schimbare cadru de sigurante FEN cu DRV cu cadru de sigurante cu descarcatori ZnO=9buc; inlocuire coloane generale la transformator=1buc;inlocuire coloane circuite de jt=1buc;montare prize de pamant de 4ohmi=17buc.
Valoarea estimata pentru proiectarea si executarea acestei lucrari este de 1.338.277, 03 lei fara TVA, determinata astfel:
-Valoare estimata pentru proiectare si inginerie: 25.000, 00 lei fata TVA
-Valoare estimata pentru investitia de baza: 279.240, 03lei fara TVA-Valoarea materialelor puse la dispozitie: 1.034.037, 00lei fara TVA
-Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 0 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuire transformatoare 20/0, 4KV in RED din judetul Gorj in scopul reducerii pierderilor tehnice:
-inlocuire transformatori mt/jt;
-transport tranformatori noi de la platforma din Targu Jiu pana la locul de montare;
-transport tranformatori vechi de la locul de demontare pana la platforma din Targu Jiu, str. Depozitelor, nr.2;
-montare/imbunatatire priza de pamant la PT;
-inlocuire coloane generale+plecari;
-inlocuire cadre de sigurante cu stare tehnica precara cu cadre de sigurante cu descarcatori cu/fara ZnO;
-montare descarcatori cu ZnO;
-inlocuire sigurante fuzibile de mt cu sigurante calibrate pe cadrul existent;
-montare elemente de fixare antiseism;
-Inlocuire trafo la posturile de transformare = 51buc. (trafo40KV-1buc.;trafo63KV-12buc.;trafo100KV-24buc.;trafo160KV-7buc.;trafo250KV-5buc.;trafo400KV-1buc.;trafo630KV-1buc.;inlocuiresigurante fuzibile de mt cu sigurante calibrate pe cadrul existent=66buc.; schimbare cadru de sigurante FEN cu DRV cu cadru de sigurante cu descarcatori ZnO=9buc.; inlocuire coloane generale la transformator=1buc.; inlocuire coloane circuite de jt=1buc.;montare prize de pamant de 4ohmi=17buc.
SC CEZ DISTRIBUTIE SA va pune la dispozitie urmatoarele materiale: -Transformator TTU 40KVA 20/0, 4KV-1buc.
-Transformator TTU 63KVA 20/0, 4KV-12 buc.
-Transformator TTU 100KVA 20/0, 4KV-24 buc.
-Transformator TTU 160KVA 20/0, 4KV-7 buc.
-Transformator TTU 250KVA 20/0, 4KV-5 buc.
-Transformator TTU 400KVA 20/0, 4KV-1 buc.
-Transformator TTU 630KVA 20/0, 4KV-1 buc.
-Cadru sig. 24KV cu desc. ZNO CL, 2+disconec-9 buc.
Valoarea estimata este de 1.338.277, 03lei, din care valoarea totala a materialelor si echipamentelor puse la dispozitie de catre beneficiar este de 1.034.037, 00 lei fara TVA si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 0 lei
Oferta financiara va cuprinde pentru materialele puse la dispozitie de catre beneficiar numai contravaloarea transportului de la depozitul din Targu Jiu, str. Depozitelor nr.2, pana la lucrare. In lista cu cantitatile de lucrari, in Formularul F3, materialele puse la dispozitie de catre beneficiar vor fi prinse cu valoarea 0. Contractorul isi va elabora oferta tehnico-economica tinand cont de faptul ca toate lucrarile de mentenanta, inclusiv teste, verificari, etc., vor fi executate si suportate de catre ofertant in perioada de garantie.
Transformatoarele vor fi puse la dispozitie de CEZ Distributie SA si vor fi ridicate de constructor de la platforma de depozitare echipamente energetice din Targu Jiu, str. Depozitelor nr.2 si transportate la fiecare locatie.Transformatoarele inlocuite vor fi transportate la platforma de depozitare echipamente energetice din Targu Jiu, str. Depozitelor nr.2.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 338, 277.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
135 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 13400lei(6700 lei pt.IMM). Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc.Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de eligibilitate. Echivalenta leu/valuta este cursul BNR la data publicarii anuntului de participare. Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Aceasta se poate constitui si prin: scrisoare de garantie bancara in cuantum de 10% din valoarea contractului(5% pt.IMM); retineri succesive de 10% din valoarea facturilor acceptate la plata; un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari. Daca GBE se constituie prin retineri succesive, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului. SC CEZ DISTRIBUTIE nu se supune HG1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul 12E din sectiunea Modele de formulare- in original. Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 12B din sectiunea Modele de formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant/asociat (daca este cazul). Tertul sustinator (daca este cazul) va depune declaratia privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 completata doar pentru lit. a), c1), d);
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 12 D din Sectiunea ?Modele de formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Membru al Directoratului-Director Executiv Doina Vornicu, Membru al directoratului-Director Directie Strategie si Dezv Active Ion Dobrescu, Director Directie Administrativ-Financiara Zorel-Cristinel Tita, Manager DMC Constantin Stelian Baltaretu, Compartiment Achizitii Viorel Catana, Manager Proiect UC Constantin Osiceanu, Manager Proiect Local Constantin Parau, Sef SMAD-Targu Jiu Ioan Radu, Manager Departament Achizitii Mariana Breciuga, Manager Departament Achizitii Lucrari de Investitii si Reparatii Petrut Pirvu, Specialist Achizitii Gabriela Olariu. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie (fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara). Acestea vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile. Certificatele vor fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Persoanele juridice straine vor prezenta orice act edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotita de traducerea legalizata in limba romana, respectandu-se prevederile art. 182 din OUG 34/2006. -Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca operatorul economic/candidatul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC. Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a candidaturilor.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.-Documente care dovedesc inregistrarea ca IMM (daca este cazul): In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr.27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr.27)- ATESTATE ANRE tip C1A, C2A emise in conformitate cu Regulamentul nr.24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic- valabil la data limita stabilita de depunere a candidaturilor. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Atestatele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?copie conform cu originalul?- semnat si stampilat de ofertant.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat.Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 2.010.000, 00 lei.Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2010(1euro= 4.2099 lei), 2011(1euro=4, 2379 lei), 2012(1euro=4, 4560lei).
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta completat formularul B2- Informatii generale din Sectiunea Modele de formulare.
Bilantul contabil pe anul 2011, vizat si inregistrat de organele competente/dovada depunerii. Bilantul contabil pe anul 2011 va fi prezentat in copie confirmat de ofertant prin mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat de ofertant.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta bilantul contabil pe anul 2011.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, respectiv lista principalelor servicii de proiectare din ultimii 3 ani, insotite de urmatoarele documente: copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca experienta similara; sau cel putin un proces verbal de receptie pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara;sau cel putin o certificare de buna executie (recomandari/ certificate constatatoare) pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara. Nota: In cf cu art 188 din OUG 34/2006 Respectivul document atasat listei privind principalele lucrari executate/servicii prestate va indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in cf cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta completate formularele 12F, 12F.1, 12K, 12K.1, din sectiunea "Modele de formulare".
Se va prezenta o lista cu principalele lucrari executate in utimii 5 ani, respectiv lista principalelor servicii de proiectare din ultimii 3 ani, completandu-se formularele 12F, 12F.1, 12K, 12K.1 din sectiunea Modele de formulare. Aceste liste vor contine: valori, perioade de executie, respectiv prestare, beneficiari-indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de urmatoarele documente: - copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara;sau-cel putin un proces verbal de receptie pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara in formularele 12F si 12K;
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta completate formularele 12F, 12F.1, 12K, 12K.1, din sectiunea "Modele de formulare".
sau-cel putin o certificare de buna executie (recomandari/certificate constatatoare)pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara, care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului; b)daca pe parcursul indeplinirii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucrari, respectiv servicii; c)daca lucrarile, respectiv serviciile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta completate formularele 12F, 12F.1, 12K, 12K.1, din sectiunea "Modele de formulare".
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie si va rezulta prin prezentarea unui singur contract sau cel mult 3 contracte similare duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani pentru lucrari de executie si in ultimii 3 ani pentru servicii de proiectare, avand ca obiect proiectarea si/sau executia unor lucrari similare cu cele din caietul de sarcini a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu: pentru servicii de proiectare 25.000, 00 lei fara TVA si pentru executie de lucrari 279.200, 00 lei fara TVA. Experienta similara poate fi demonstrata si prin prezentarea a maxim 3 contracte distincte cumulate (contracte de proiectare si de executie) conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr, 509/2011. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta completat formularul 12F si formularul "Experienta similara" din sectiunea "Modele de formulare".
In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari constand in proiectare si executie de Posturi de Transformare/ modernizari de Posturi de Transformare/ inlocuire trafo mt/jt in RED, oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). lit b) din HG nr 925/2006. Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte proiectarea si executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei in retelele electrice de distributie.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta formularul 12F si formularul "Experienta similara" din sectiunea "Modele de formulare". Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a candidaturilor.
Cerinta 2: Declaratie in legatura cu dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului (utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare autorizate si alte mijloace fixe).
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta completat formularul 12H.
Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere, in copie conform cu originalul, semnate si stampilate de ofertant. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta completat formularul 12H.
Cerinta 3: Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta completat formularul 12I din sectiunea modele de formulare.
Cerinta 4: Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate considerat necesar pentru indeplinirea contractului.Declaratia va fi insotita de: a)CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului si vor descrie principalele lucrari executatesi vor descrie principalele lucrari executate.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 12J- Declaratie privind personalul de specialitate-din sectiunea Modele de formulare. Pentru personalul implicat in executia lucrarii se vor prezenta: -CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului si vor descrie principalele lucrari executate;
b)Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995. Atestatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat si stampilat de ofertant;
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta atestatul in domeniul constructiilor de catre MDRT-Directia Tehnica in Constructii conform Legii 10/1995 pentru responsabilul tehnic.
c)Responsabilul tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA. Atestatul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat de ofertant.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta atestatul emis de Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr. 364/2010, Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.
d)Electricieni autorizati de ANRE. Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati, vizate la data limita de depunere a candidaturilor, in copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul? semnat si stampilat de ofertant.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta carnetele electricienilor autorizati, vizate la data limita de depunere a candidaturilor.
Cerinta 5: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se va completa formularul 12G: Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii. Documentul va prezenta partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 12G: Declaratie privind subcontractantul/ subcontractantii.
Cerinta 6: Informatii privind asociatii- Acord de asociere (daca este cazul). In cazul asocierii- se va depune acordul de asociere, si propriul dosar de calificare intrucat criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si la standardele de asigurare a calitatii trebuie respectate de fiecare asociat in parte. Capacitatea economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
In cazul asocierii- se va depune acordul de asociere, si propriul dosar de calificare
Dovada certificarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, certificat emis de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
Dovada certificarii sistemului de management al mediului in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005, dovada emisa de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005, certificat emis de o societate acreditata RENAR sau de catre alt organism similar pe plan international.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.02.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.02.2013 12:00
Locul: Craiova, str. Calea Severinului, nr.25, etaj 3, Departament Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a si b) insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3: pct. 1, 2, 3, 4, 5, 6), urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita. Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 180 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nr. de op.ec.preconizat nu este limitativ. AC nu doreste limitarea participantilor, toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati/preselectati si invitati la negocieri.Nota: Pentru Formularul de contract insusit, este suficienta o declaratie din partea ofertantului prin care se accepta sau se prezinta eventualele amendamente la clauzele contractuale, urmand ca pe parcursul evaluarii, daca devine aplicabil, Autoritatea Contractanta sa aplice prevederile art. 36 alin. 2 lit b) din HG 925/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal, conform art. 256^2 din O.U.G.nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: str. Calea Severinului nr.25, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.02.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer