Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Inlocuire transformatoare MT/JT in RED din judetul Valcea in vederea reducerii pierderilor tehnice"


Anunt de participare (utilitati) numarul 132877/02.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Olariu, Tel. +40 372523256, Email: [email protected], Fax: +40 372523810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Nicolae Titulescu, nr. 187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Tel. +40 372523256, In atentia: Gabriela Olariu, Email: [email protected], Fax: +40 372523810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Inlocuire transformatoare MT/JT in RED din judetul Valcea in vederea reducerii pierderilor tehnice"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Inlocuire transformatoare MT/JT in RED din judetul Valcea in vederea reducerii pierderilor tehnice"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-inlocuire transformatori mt/jt ? 80buc.;
-transport transformatori noi de la platforma din Ramnicu Valcea pana la locul de montare;
-transport transformatori vechi de la locul de demontare pana la platforma din Ramnicu Valcea;
-montare/imbunatatire priza de pamant la PT;
-inlocuire coloane generale + plecari;
-inlocuire cadre de sigurante cu stare tehnica precara cu cadre de sigurante cu descarcatori cu/fara ZnO;
-montare descarcatori cu ZnO;
-inlocuire sigurante fuzibile de mt cu sigurante calibrate pe cadrul existent;
-inlocuire cutii de distributie, inclusiv inscriptionare si racordarea acestora in LES la bornele trafo respectiv la circuitele de linie;
-montare elemente de fixare antiseism;
-inlocuire/reabilitare esafodaj trafo.
SC CEZ DISTRIBUTIE S.A. va pune la dispozitie urmatoarele materiale :
Transformator TTU 63kVA 20/0, 4kV Buc 11
Transformator TTU 100kVA 20/0, 4kV Buc 38
Transformator TTU 160VA 20/0, 4kV Buc 15
Transformator TTU 250kVA 20/0, 4kV Buc 13
Transformator TTU 400kVA 20/0, 4kV Buc 2
Transformator TTU 630kVA 20/0, 4kV Buc 1
Cadru sig 24kV cu desc. ZNO CL.2+DISCONEC Buc 29
Valoarea totala a materialelor puse la dispozitie de catre beneficiar este de: 1.895.171, 00 lei fara TVA.
Oferta financiara va cuprinde pentru materialele puse la dispozitie de catre beneficiar numai contravaloarea transportului de la platforma de depozitare echipamente energetice din Rm. Valcea, str. Stirbei Voda nr. 7, pana la lucrare.In lista cu cantitatile de lucrari, in Formularul F3, materialele puse la dispozitie de catre beneficiar vor fi prinse cu valoarea 0.Transformatoarele vor fi puse la dispozitie de CEZ Distributie SA si vor fi ridicate de constructor de la platforma de depozitare echipamente energetice din Rm. Valcea, str. Stirbei Voda nr. 7 si transportate la fiecare locatie.Transformatoarele inlocuite vor fi transportate la platforma de depozitare echipamente energetice din Rm. Valcea, str. Stirbei Voda nr. 7.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 398, 830RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
135 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 24000 lei; Daca CNSC respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1 din OUG34/2006;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 180zile de la data depunerii ofertelor; Garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara sau OP in contul nr.RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova, sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pe OP este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul cu documentele de eligibilitate. a)Cuantumul gar.de buna ex.la contract.de lucr, reprez.10%din val.contr.Gar.de buna ex.se poate constit.si prin: -scris.de garant.banc.in fav.autorit.contract.pt.intr.val.a lucrarii(10% din val.de oferta);
-ret.succes.de 10% din val.fact.accept.si onorate la plata;
- printr.instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.banc.sau de o soc.de asig, care devine anexa la contract.Daca garant.de buna ex.se va constit.prin ret.succes, prima dep.se va face inainte de semn.contract.de ex.si va fi in cuantum de: total garant/durata de executie(luni), dar nu mai putin de 0, 5%din pretul contract.Ofertant.are oblig.de a deschide un cont la dispoz.autorit.contract, la o banca agreata de ambele parti.Pe parcursul indepl.contract., autorit.contract.urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite ofertantului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea ofertantului.b)Perioada garant.de buna executie acordata pentru intreaga lucrare va fi de min 24 luni.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face din fonduri proprii, prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, conform formularelor anexate la rubrica ?Formulare?;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara). Obligatiile exigibile la plata trebuie sa fie cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.In cazul in care ofertantul nu a putut obtine in timp util certificatele solicitate acesta poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare, urmand ca in cazul unei solicitari din partea autoritatii contractante prezentarea acestora sa se faca ulterior, dar nu mai tarziu de data aprobarii raportului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica.-Prezentarea de documente edificatoare prin care sa faca dovada ca: 1. Nu se incadreaza in situatia de a fi condamnat in ultimii cinci ani printr-o hotarire judecatoresca definitiva;2.Nu participa la activitati ale unei organizatii criminale: coruptie, frauda, spalare de bani3.Nu a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau comiterea unei greseli in materie profesionala.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data licitatiei.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in cazul in care acesta a prezentat actul in copie conforma cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru autentificare Certificatul in original sau copie legallizata; Certificat de inregistrare fiscala; ATESTAT ANRE tip C1A si C2A in termen de valabilitate, cel putin pe perioada de valabilitate a ofertei in conformitate cu Regulamentul nr. 24/2007 pentru atestarea agentilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza inst. el. din sistemul electroenergetic.
Documente care dovedesc inregistrarea ca IMM: In conformitate cu legea nr. 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si Ordonanta nr.27/26.01.2006 privind modificarea si completarea acesteia: - Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (anexa 1 din Ordonanta nr. 27);
- Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate (anexa2 din Ordonanta nr. 27)Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: -Pentru situatia in care persoanele juridice straine nu au reprezentanta (filiala, punct de lucru sau sucursala) deschisa in Romania, cerintele de la punctele V.1, V.2 si V.3 (cu exceptia Formularelor 12A, 12B care vor fi completate ca atare de catre ofertant), vor fi prezentate sub forma de documente edificatoare echivalente celor solicitate mai sus, provenind din tara in care este inregistrat sediul social al acesteia.Documentele vor fi obligatoriu prezentate in limba romana, traduse de catre un traducator autorizat. ntru persoanele juridice straine se accepta documentele care se elibereaza o data pe an si care atesta respectarea obligatiilor financiare in anul precedent.-Pentru situatia in care persoana juridica straina are reprezentanta (filiala, sucursala sau punct de lucru) in Romania, aceasta va prezenta documentele la care face referire prezenta nota, emise de autoritatile competente din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea financiara de sustinere a lucrariia) cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: cel putin egala cu 3.600.000, 00 lei; Pentru cifra de afaceri se va folosi un curs mediu BNR la nivelul anilor 2008, 2009, 2010 sau cursul de pe site-ul http: //ec.europa.eu.buget, care va fi utilizat la calculul nivelului minim impus.
b)ofertantul va prezenta bilantul contabil pe anul 2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Se va prezenta o lista cu principalele lucrari executate si finalizate in ultimii 5 ani. Aceasta lista va contine: valori, perioade de prestare, beneficiari-indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si va fi insotita de urmatoarele documente: copii dupa contractele prezentate ca si experienta similara mentionate in formularul 12F, procese verbale de receptie aferente contractelor prezentate ca experienta similara, certificari de buna executie(recomandari/certificate constatatoare) care trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;b) daca pe parcursul indeplinirii contractului au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri totale sau partiale de lucrari;c)daca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
Experienta similara se va referi la lucrari in retele electrice de distributie incheiate si indeplinite in ultimii cinci ani, ale caror obiecte au fost proiectarea si/sau executia unor lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat: 1.100.000, 00 RON fara TVA, constand in proiectare si/sau executie de Posturi de Transformare/ modernizari de Posturi de Transformare / inlocuire trafo mt/jt in RED.Ofertantul poate prezenta si distinct, contracte de proiectare si de executie conform prevederilor Ordinului ANRMAP nr 509/2011.In cazul in care ofertantul nu prezinta experienta similara pentru una sau mai multe tipuri de lucrari de proiectare si executiein instalatii electrice de mt/jt din categoria celor mentionate mai sus, oferta este declarata inacceptabila in conformitate cu prevederile art 36 alin.(1). Lit b) din HG nr 925/2006.Din lista privind experienta similara trebuie sa rezulte experienta in proiectarea si executia de lucrari de tipul celor supuse licitatiei in RED.
2.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Pentru utilajele inchiriate se vor prezenta contractele de inchiriere.
3.Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratia ofertantului va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului si ale altor specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor descrie principalele lucrari executate.
Responsabil tehnic cu executia lucrarii atestat in domeniul constructiilor de catre MDRT-DirectiaTehnica in Constructiiconform Legii 10/1995.
Responsabil tehnic cu executia lucrarii, specialist atestat de MEC in conformitate cu prevederile Legii 440/2002 privind aprobarea OG 95/1999, Ordinelor ministrului Economiei si Comertului nr.323/2000, 88/20003 si 324/2005.
In conformitate cu Ord. MEC 264/2005 nu pot fi responsabili tehnici cu executia lucrarii, angajatii SC CEZ DISTRIBUTIE SA.
4. Electricieni autorizati (se vor prezenta in copie carnetele de electricieni autorizati vizate la zi).
5. Prezentare generala
Prezentarea certificarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001/2008 si al protectiei mediului conform ISO 14001, emise de organisme acreditate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.02.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.02.2012 12:00
Locul: Craiova, str. Nicolae Titulescu, nr. 187, Departament Achizitii, etaj 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
La data, ora si locul de depunere a ofertelor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare, urmand ca ofertele tehnoco-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC CEZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Nicolae Titulescu, nr. 187, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200581, Romania, Fax: +40 372523810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2012 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer