Licitatie Publica - Inlocuirea pardoseli din salile de clasa si sport cu pardoseli epoxidice si repararea scarilor acces elevi cu O.B.S
Anunt de participare numarul 66330/13.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA SPECIALA DEJ
Adresa postala: DEJ, Localitatea: Dej, Cod postal: 405200, Romania, Punct(e) de contact: LUCRETIA TERPEA, Tel.0264-215353, Email: [email protected], Fax: 0264-215353
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Invatamant special
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inlocuirea pardoseli din salile de clasa si sport cu pardoseli epoxidice si repararea scarilor acces elevi cu O.B.S
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SCOALA SPECIALA DEJ
lOC Dej str. Miron Costin nr.12
Jud. Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
turnarea peste pardoseala existenta a pardoselei epoxidice, nuanta va fi solicitata de autoritatea contractantareparaea scarilor de acces cu O.B.S.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45432130-4 - Lucrari de imbracare a podelelor (Rev.2)
45262330-3-Lucrari de reparare a structurilor din beton (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PLACAREA CU PARDOSELI EPOXIDICE SUPRAFATA DE 1031 MPrEPARAREA SCARILOR DE ACCES SUPTAFATA DE 110 MP
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 130, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
26 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 1000 LEIGARANTIE BUNA EXECUTIE 10% din cv contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET JUDETEANACHITATRE CU OP INTEGRALA LA RECEPTIA DE TERMINARE A LUCRARII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ALTE FORME JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INSCRIEREA IN REGISTRU COMERTULUIATESTAT PROFESIONALCONT DESCHIS LA TREZORERIEDOTARE CU ECHIPAMENT TEHNIC SI UTILAJE CORESPUNZATOAREFORTA DE MUNCA NECESARA EFECTUARII LUCRARII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI ULTIMII 3 ANI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA ULTIMII 3 ANI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.11.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 12:00
Locul: SCOALA SPECIALA DEJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2008 15:00