Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuirea retelelor de apa pe strazile Calea Turzii, Muncitorilor, Nirajului, Giordano Bruno II, Stefan Mora, Mendeleev -Heine, Oasului


Anunt de participare (utilitati) numarul 73712/18.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Pop, Tel.+40 264/591.444, Email: [email protected], Fax: +40 264/592.619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuirea retelelor de apape strazile Calea Turzii, Muncitorilor, Nirajului, Giordano Bruno II, Stefan Mora, Mendeleev -Heine, Oasului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari infrastructura publica de apa potabila, corelat cu lucrarile de modernizare a cailor publice administrate de Primariamunicipiului Cluj-Napoca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari inlocuire retele apa, estimativ 5, 7 km, PEID, de la 63 la 250 mm, alimentare cu apa temporara pe parcursul executiei lucrarilor, inlocuire bransamente , 1 Statie pompare subterana, asa cum este prevazut in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 20.000 Lei, .Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local (Taxa speciala) , moneda contractului - Lei, moneda platilor Lei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Trecutul litigios, Cazierul judiciar , Certificatul constatator de la Registrul Comertului , Certificatul de atestare fiscala , Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale despre ofertant, Atestarea personalitatii juridice;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani(2005, 20062007), min. 4.00.000 lei, Media profitului operational pe 2005, 2006, 2007 pozitiva, Identificarea financiara, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate DGFP.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta din ultimii 5 ani care sa demonstreze ca operatorul are experienta in lucrari de constructii, cel putin 1 contract de lucrari cu o valoare minima 600.000 Lei, de o natura similara (CPV) si complexitate cu cerintele Caietului de sarcini, Detalierea experientei similare si documente suport: Contracte, extrase relevante, Procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, recomandari, ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalentul acestora, valabile la data depunerii ofertei, Acordul preliminar de asociere ( dupa caz), Declaratia privind personalul angajat, de conducere si personalul responsabil cu executia lucrarilor conform Legii 10/1995, CV pentru personalul de executie, atestate, autorizatii/legitimatii, lista personalului muncitor calificat ( sudori, electricieni, etc), autorizatii/legitimatii, declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele pentru indeplinirea contractului, sistemul de asigurare al calitatii, sistemul de control al calitatii, planul de management al mediului, acordul prealabil de subcontractare ( dupa caz), dovezi ale capacitatii tehnice ale subcontractorilor, lista principalilor furnizori de materiale si echipamente, clarificarile ( dupa caz), declaratia de respectare a codului muncii, Contractul, Conditiile contractului, Anexa la oferta insusite.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV 55-2009-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.04.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.04.2009 12:00
Locul: Sala de consiliu, sediul administrativ central, etajul 1, Compania de Apa SOMES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Programul Companiei : Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00 Data limita de primire a solicitarilor de clarificari :9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Documentatia de atribuire este publicata SEAP, vezi profilul cumparatorului : www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431057, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264/591.444, Email: [email protected], Fax: 0264/592.619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2009 08:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer