Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuirea sistemului de incalzire cu sisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile in cadrul Primariei Saraiu


Anunt de participare numarul 120265/27.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SARAIU (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala:  STR. TULCEI NR.29, LOC. SARAIU, JUD. CONSTANTA., Localitatea:  Saraiu, Cod postal:  907255, Romania, Punct(e) de contact:  STR. TULCEI NR.29, LOC. SARAIU, JUD. CONSTANTA., Tel. 0241- 873355, In atentia:  BUSUIOC MARINELA, Email:  [email protected], Fax:  0241 - 873355, Adresa internet (URL):  www.primaria-saraiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Inlocuirea sistemului de incalzire cu sisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile in cadrul Primariei Saraiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Primaria Comunei Saraiu
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuirea sistemului de incalzire cu sisteme ce utilizeaza energia produsa din surse regenerabile in cadrul Primariei Saraiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de lucrari de instalatii
Valoarea estimata fara TVA: 413, 110RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
61 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de Buna Executie - 2% din valoarea contractului fara T.V.A.Garantie de Participare - in cuantum de 4600 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul LocalProgramul CASA VERDE - Finantare nerambursabila din Fondul pentru Mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele:
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale
- Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu
- Certificat constatator din care sa reiasa ca domeniul principal de activitate al ofertantului corespunde grupei CAEN 432
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri minim acceptata este 820000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privind personalul propus pentru executia lucrarilor, calificat/atestat- Experienta Similara- Ofertantii trebuie sa faca dovada autorizatiei de la furnizor pentru comercializarea si montajul echipamentelor ofertate in cadrul acestei proceduri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa aiba personal specializat pentru indeplinirea contractului de lucrari: 1. Responsabil Tehnic cu Executia;2. Inginer Instalatii;3. Electrician autorizat A.N.R.E. grupa IIB;4. Frigotehnist;5.Ofertantiitrebuie sa aiba personal specializat si instruit de furnizorul de echipamente pentru montajulacestora; (dovediteprin certificate de atestare).- Executia unui contract de lucrari similare cu o valoare de minim 413000 lei fara T.V.A
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
30%
Descriere: Componenta Tehnica
3.
Timp de interventie in perioada de garantie
30%
Descriere: Componenta Tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2011 09:00
Locul: Str. Tulcei, Nr.29, Comuna Saraiu, Jud. Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertantii participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Programul CASA VERDE finantat prin Fondul pentru Mediu.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleus nr.6, 030084 Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal. Conform art. 256^2 din OUG 34/2006 modificata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2011 17:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer