Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statiile de transformare Zemes, Darmanesti, Hudum, Belcesti, Radauti, Falticeni, Contesti, Regie, Iasi Sud, Birlad


Anunt de participare (utilitati) numarul 126181/13.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  str. Ciurchi 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Dana Balauca, Tel. 0232 405619, In atentia:  Loredana Temneanu, Email:  [email protected], Fax:  0232 405316, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Loredana Temneanu, Tel. 0232405634, In atentia:  Loredana Temneanu, Email:  [email protected], Fax:  0232405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Loredana Temneanu, Tel. 0232405634, In atentia:  Loredana Temneanu, Email:  [email protected], Fax:  0232405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  str. Ciurchi nr. 146-150 - registratura, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Tel. 0232405298, In atentia:  Loredana Temneanu, Fax:  0232405299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statiile de transformare Zemes, Darmanesti, Hudum, Belcesti, Radauti, Falticeni, Contesti, Regie, Iasi Sud, Birlad
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Judetele: Iasi, Botosani, Neamt, Bacau, Vaslui, SUceava
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statiile de transformare Zemes, Darmanesti, Hudum, Belcesti, Radauti, Falticeni, Contesti, Regie, Iasi Sud, Birlad
- Elaborarea documentatiilor tehnico ? economice faza PTh +CS, care sa contina scheme si detalii de montaj ale bateriilor de acumulatoare, schemele circuitelor secundare conform cantitati din studiile de fezabilitate
- furnizare echipamente si Executia lucrarii;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31200000-8 - Aparate de distributie si control ale energiei electrice (Rev.2)
31210000-1-Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.2)
31310000-2-Cabluri de distributie (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Zemes - valoare estimata= 60879.40lei
2.Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Darmanesti-valoare estimata =57420.59lei
3.Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Hudum valoare estimata =58889.35lei
4.Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Belcesti valoare estimata= 65971.95lei
5.Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Radauti valoare estimata =50060.98 lei
6.Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Falticeni, valoare estimata =50297.10lei
7.Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Contesti, valoare estimata= 71419.08lei
8Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Regie, valoare estimata=69109.68 lei
9Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Iasi Sud, valoare estimata= 8658.61lei
10Inlocuire/modernizare baterii de acumulatoare in statia de transformare Birlad valoare estimata=92014.26lei
Valoarea estimata fara TVA: 584, 721RON
II.2.2) Optiuni
Da
Suplimentare contract conform prevederi legale HGR 925/2006 si OUG34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de particip.- explicitata pentru fiecare lot in sectiunea loturi a prezentului anunt. Garantie de buna executie: 10% din val. contract (se va depune la semnarea acestuia)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatie de atribuire, pct V.1-V.2: Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ? in original, copie legalizata sau copia "conform cu originalul", valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (Cod de identificare fiscala) /Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie legalizata sau copia "conform cu originalul"); Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copia "conform cu originalul", valabil la data deschiderii ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial; pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatie de atribuire, pct V.3: Declaratii privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010). Valori solicitate pentru cifra de afaceri: Lot 1:60879 RONLot 2:57420 RONLot 3:58889RONLot 4:65972 RONLot 5:50060RONlot 6:50297 RON
lot 7:71420 RON
lot 8:69109 RON
lot 9:8658 RON
lot 10:92014 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleFisa/fise de informatii privind experienta similara, suma contractelor prezentate va fi de minim valoarea de 100% a lotului pentru care ofertantul depune ofertaRecomandariDeclaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotari specifice, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie privind capacitatea profesionalaLista principalelor contracte din aceleasi categorii similare cu cele solicitate, efectuate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca este cazulAtestat ANRE / Autorizatii specifice serviciilor si lucrarilor ce urmeaza a se realiza in cadrul acestui contract;Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 sau similar./ mediului SR EN ISO 14001 sau similar/ sanatatii si securitatii muncii OHSAS 18001 sau similarInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2011 10:30
Locul: Sediul E.ON Moldova Distributie SA din Iasi, str. Ciurchi nr. 146 - 150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele admise sa asiste la deschiderea ofertelor sunt directorii firmelor participante sau reprezentantii acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Lucrarile care se vor executa sunt mentionate in documentatia tehnica pusa la dispozitie solicitantului gratuit, in format electronic, in urma transmiterii unei SCRISORI DE INTENTIE la fax nr 0232/405316. Operatorul economic poate sa se prezinte la sediul E.ON Moldova Distributie SA din Iasi, str. Ciurchi nr. 146 ? 150 cu o memorie auxiliara (stick) pentru preluarea documentatiei sau se poate prelua de pe transfer.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term de exercit cai atac, conf art 256^2 al(1), lita) 5 zile incepand cu ziua urmat luarii la cunost act autorit contract considerat nelegal. Event contest vor fi solution conf art.255 si in Cap IX din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  strada Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Tel. 0232405999, Email:  [email protected], Fax:  0232405999
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer