Licitatie Publica - INLOCUIRI IZOLATORI LEA 110KV - TRAVERSARI
Anunt de participare (utilitati) numarul 135636/16.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Apostol, Tel. +40 232405619, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INLOCUIRI IZOLATORI LEA 110KV - TRAVERSARI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bacau, Botosani, Iasi, Suceava
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INLOCUIRI IZOLATORI LEA 110KV - TRAVERSARI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315400-2 - Instalatii de inalta tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Inlocuire izolatori LEA 110kV - traversari, COR Bacau, valoare estimata: 51.480 lei;
2. Inlocuire izolatori LEA 110kV - traversari, COR Botosani, valoare estimata: 20.592 lei;
3. Inlocuire izolatori LEA 110kV - traversari, COR Iasi, valoare estimata: 12.870 lei;
4. Inlocuire izolatori LEA 110kV - traversari, COR Suceava, valoare estimata: 7.722 lei;
Valoarea estimata fara TVA: 92, 664RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile, de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie.? conform art. 86 / HG 925. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: ? Scrisoare de garantie bancara, in original, in favoarea autoritatii contractante (conform Formularului 11) ? Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor. ? Instrumente de garantare emise de catre o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante. Nu se accepta fila CEC, bilet la ordin sau depunere de numerar la casieria autoritatii contractante. Cont RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau. Garantia de participare se va constitui in cuantum de: 978 lei (lot nr. 1); 391 lei (lot nr. 2); 244 lei (lot nr. 3); 147 lei (lot nr. 4).Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. 10 % din valoarea contractului, fara TVA Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Modul de constituire a garantie de buna executie : - prin ret succesive din fact prezentate; -Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4). Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1, Declaratie privind eligibilitatea: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa: Formularul nr. 1 (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat.Subcontractantului nu i se solicita prezentarea acestei declaratii.Cerinta nr. 2, CERTIFICAT de participare la procedura cu oferta independenta: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 2 (CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA) completat.Cerinta nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa: Formularul nr. 3 (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN OUG NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR.337/2006, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE)completat;Subcontractantului nu i se solicita prezentarea acestei declaratii.Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.Certificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va completa si pentru tertul sustinator, in conformitate cu art. 19 si 20 din Legea 279/2011.Cerinta nr. 4, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA) completat.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 3a (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat in original.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC; Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; Director General Adjunct : Livioara SUJDEA; ec.Nicoleta Apostol; ing. Stelian Buliga; ing. Constantin Brinza, ing. Gh. Melinte; ing. Corneliu Dughiri. Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator: Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma deinregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?.Atestat ANRE de tip C2B in vigoare: Ofertantul va transmite atestate ANRE de tip C2B in vigoare.Nu se accepta atestate ANRE care nu sunt in vigoare la data deschiderii ofertelor.Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatiile electrice.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa presteze integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Cifra de afaceri globale. Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani pentru persoanele juridice romane. Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista de lucr sim exe in ultimii 5 ani, care va cuprinde lucr de natura celor descrise in Caietul de Sarcini nr. 154/22.02.2012. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document sau de un numar maxim de 5 documente (ct, pv receptie, etc) prin care sa se confirme executarea acestor tipuri de lucrari, in valoare de cel putin 51.480 lei (pt. lot 1); de cel ptuin 20.592 lei (pt. lot 2); de cel putin 12.870 lei (pt. lot 3); de cel putin 7.722 lei (pt. lot 4). Lucrarile cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie emise de benef lucr respec si vor preciza cel putin urma asp: modul de indpl; daca s-au inreg neconf, rec. amanatate/respinse.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se pot prezenta, dupa caz, la solicitarea autoritatii contractante, documente care sa ateste asigurarea in dotare proprie / prin copii ale contractelor sau conventiilor de inchiriere si contracte de colaborare, comodat sau oricare alte forme de punere a echipamentelor necesare indeplinirii contractului.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardelor de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Conform L13/2007 si Ord. ANRE NR. 24/2007 este obligatorie prezentarea atestatelor ANRE de catre toti operatorii economici, persoane juridice romane si straine (ofertanti, asociati, subcontractanti) care presteaza lucrari si servicii in instalatiile electrice.
Declaratie care contine informatii privind personalul tehnic:
? Conducator tehnic - 1 persoana, inginer in specialitatea electroenergetica / electrotehnica /electro-mecanica /instalatii, electrician autorizat gradul IV B (Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia , repararea sau exploatarea de retele electrice de110 kV;
? Responsabil de lucrari -1 persoana, cu studiiin specialitatea electroenergetica / electrotehnica / electromecanica / instalatii, electrician autorizat gradul IVB (Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia, repararea sau exploatarea de retele electrice de 110 kV;
? Responsabil cu managementul calitatii - 1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitatii - prin cumul de functii/contract/angajament de participare.
Lucrarile se vor desfasura simultan.
Declaratie care contine informatii privind personalul de executie:
? 2 persoane - sefi echipa, electricieni calificati, grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 2 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 110 kV;
?4 persoane - electricieni calificati, grupa I SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 2 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 110kV;
? 1 persoana - lacatus mecanic calificat.
Lucrarile se vor desfasura simultan.
Declaratie care contine informatii privind responsabil cu securitatea si sanatatea muncii, S.U. si protectia mediului:
? 1 persoana instruita periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale, cu studii superioare/ medii in specialitatea electroenergetica /electrotehnica /electromecanica /instalatii, grupa IIISSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE)prin cumul de functii/prin contract/angajament de participare.
Lucrarile se vor desfasura simultan.
Declaratie care contine informatii privind responsabil cu executialucrarlorde constructii:
? 1 persoana - atestata MLPAT/MLPTL, conform prevederilor din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si HGR nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii - prin cumul de functii/prin contract/angajament de participare.
Lucrarile se vor desfasura simultan.
Declaratie care contine informatii privind responsabil tehnic cu executia: 1 persoana ? atestata pentru lucrarile de montaj, dotari tehnologige industriale conform Ordinului ministrului Economiei si Comertului nr. 324 din 10 iunie 2005, in conformitate cu prevederile O.G. nr. 95/1999 privind calitatea lucrarilor de montaj al dotarilor tehnologice industriale, aprobata cu modificari prin Legea nr.440/2002.
Lucrarile se vor desfasura simultan - prin cumul de functii/prin contract/angajament de participare.
Declaratie privind capacitatea tehnica si organizatorica pentru indeplinirea contractului.
Spatii tehnologice/netehnologice:
? atelier/ateliere/magazii/magazie pentru unelte, scule, dispozitive si DMMuri;
? depozite pentru materiale, utilaje, echipamente etc.
Utilaje:
? utilaje specifice conform prevederilor din prescriptiile tehnice si fisele tehnologice aplicabile;
? mijloace de transport pentru persoane, materiale si echipamente.
Unelte, scule, dispozitive, aparate de masurare:
? conform prevederilor din prescriptiile tehnice si fisele tehnologice aplicabile
Mijloace de protectie: ? conform cap. 4IP-SSM 02 DEE si HG 1048/2006, specifice lucrarilorla stalpii montati pe LEA de inalta tensiune.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca dispune prin orice mijloace (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie) pe toata durata contractului, de toate mijloacele tehnice necesare.
Declaratie privind privind numarul mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a). pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (85 puncte); b). Pentru alt pret fata de cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret ofertat)*85 puncte. Preturile care se compara sunt preturi fara TVA.
2.
Perioada de garantie
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "perioada de garantie" se acorda astfel: a). ofertei care are perioada de garantie ofertata maxima (Per Gar max) i se acorda punctajul maxim alocat (10 puncte); b). pentru oferta care are perioada de garantie mai mica decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = 10*[(Per Gar (n)-24/36], unde Per Gar (n) = perioada de garantie din oferta pentru care se calculeaza punctajul P(n). Ofertele cu termenul de garantie mai mic de 24 de luni vor fi descalificate iar cele mai mari de 60 de luni nu se vor puncta suplimentar.
3.
Durata de executie
5%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "durata de executie" se acorda astfel: a). ofertei care are durata de executie minima i se acorda punctajul maxim alocat (5 puncte); b). pentru oferta care are perioada de durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = 5*[(durata minima/durata ofertata (n)], unde durata ofertata (n) = durata de executie al ofertantului (n) pentru care se calculeaza punctajul; durata minima = durata minima de executie din lotul in care se calculeaza punctajul. Ofertele cu durata de executie mai mica decat 30 zile pentru lotul 1, 13 zile pentru lotul 2; 8 zile pentru lotul 3; 5 zile pentru lotul 4 nu se puncteaza suplimentar iar cele cu durata de executie mai maredecat 60 de zile pentru lotul 1; 26 zile pentru lotul 2; 16 zile pentru lotul 3; 10 zile pentru lotul 4 se descalifica.
Punctaj maxim componenta tehnica: 15
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4638/05.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2012 10:15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta economica. Ofertele vor fi transmise in plic inchis.Documentatia de Atribuire este publicata integral in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare, la Documentatii si Clarificari. Ofertele intarziate depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cea stabilita in anuntul de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere; Ofertantii nu au dreptul de a-si retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei. Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la Sectiunea: ?Documentatie si clarificari?. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de operatorii economici la e-mail: [email protected], se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea: ?Documente si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al AC considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA - Departament Juridic
Adresa postala: str. Ciurchi nr.146 - 150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Tel. +40 232405998, Email: [email protected], Fax: +40 232405998
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 16:16