Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Inlocuiri piese de cale in reteaua de linii de tramvai din municipiul Bucuresti


Anunt de participare (utilitati) numarul 31146/06.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, In atentia: Ana Maria Suciu, Email: [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Inlocuiri piese de cale in reteaua de linii de tramvai din municipiul Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Depoul Colentina, intersectia Str. Dristor cu B-dul Camil Ressu, bucla Nicolae Grigorescu, depoul Titan, bucla Zetarilor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuiri piese de cale in Depoul Colentina, intersectia Str. Dristor cu B-dul Camil Ressu, bucla Nicolae Grigorescu, depoul Titan, bucla Zetarilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234126-5 - Lucrari de constructii de linii de tramvai (Rev.1)
31700000-3-Accesorii electronice, electromecanice si electrotehnice (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45314300-4-Instalare de infrastructuri de cabluri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a se vedea caietul de sarcini si listele de cantitati de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 12, 816, 473RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare: 130.000 lei- garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-acord preliminar de asociere- contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Nu se accepta ajustarea pretului contractului.Termen de plata: max.30 zile de la inregistrarea la achizitor a facturilor emise de executantTermen de executie: max.12 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.Perioada de garantie a lucrarilor: minim 36 luni
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
- Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind cifra medie de afaceri pe anii 2004, 2005, 2006: cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 19.500.000 lei.
- Situatiile financiare anuale la 31.12.2006 si raportarea semestriala la 30.06.2007- informatii despre cel mult 3 contracte de reabilitare a caii de rulare, montaj piese cale (pentru tramvai, metrou, cale ferata), cod CPV: 45234126-5, 45314300-4, 45232400-6, cu o valoare cumulata de minimum 6.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale- lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Prezentarea a cel putin 2 recomandari din partea unor beneficiari sau clienti- informatii privind dotarile specifice
- resurse umane si structura managementului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
480
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: - solicitare prin fax, la nr. 3147136 sau 3074555Reprezentantul ofertantului trebuie sa prezinte imputernicire scrisa.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2007 11:00
Locul: 010861 Bucuresti, bd. Dinicu Golescu, 1, sector 1 (sediul RATB)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a IXa Contencios Administrativ
Adresa postala: bd. Unirii nr.37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB - Serviciul Contencios
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.09.2007 15:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer