Licitatie Publica - Insotire electrica GS3 - trasee suplimentare
Anunt de participare (utilitati) numarul 53734/27.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NICOLAE IORGA IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.+40-(0)252/315848, In atentia: RODICA CHERESDI, Email: [email protected], Fax: +40-(0)252/323685, Adresa internet (URL): www.raan.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, ,Localitatea: Drobeta TurnuSeverin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL MEA, Tel.+40-(0)252-31.12.50, In atentia: EMILIA VIOR, Email: [email protected], Fax: +40-(0)252-31.79.08
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, ,Localitatea: Drobeta TurnuSeverin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Tel.+40-(0)252-31.12.50, In atentia: EMILIA VIOR, Fax: +40-(0)252-31.79.08
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Insotire electrica GS3 - trasee suplimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala ROMAG-PROD, Drobeta TurnuSeverin, Calea Tg.Jiului, km 7
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executarea de lucrari pentru insotirea electrica a traseelor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331000-6 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari si de produse sunt conform Caiet de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.07.2008 pana la 29.05.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 27000 lei si garantia de buna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii si alocatii bugetare.Scadenta la plata pentru facturi este de 120 de zile de la data inregistrarii acesteia, in conditiile receptionarii lucrarilor executate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 , Certificat privind plata impozitelor, taxelor locale si la Bugetul de Stat consolidat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe raza municipiului unde are sediul operatorul economic, Certificat de inregistrare,
Asociatul va prezenta documentele de calificare(eligibilitate, inregistrare, impozite si taxe )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe anii 2005, 2006 si 2007, media celor 3 aniDeclaratii bancare corespunzatoare sau, dupa caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, de 8.100.000 lei.
Date financiar contabile
Formularele cod 10, 20, 30, 40, autentificate de catre ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari; ofertantul trebuie sa fi incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract cu valoare egala sau mai mare de2.280 000 lei al carei obiect sa fi fost executia de lucrari similare; cerinta poate fi indeplinita si prin cumularea mai multor contracte similare .
Lista va contine valori, perioadele de livrare si locul , modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; CV-urile si/sau atestarile personalului de conducere si personalului responsabil pentru executia lucrarilor.
-Lista cu numarul de personal de executie, pe specialitati, pentru montaj si PIF .
-Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului .
-Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, daca este cazul, precum si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
755/19.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.06.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Suc. ROMAG-PROD, serv. MEA, tel. 0252/311250, int. 1905, la Casierie sau cu OP cont IBAN RO02RNCB0179034575410001-BCR SUC.MH,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 12:00
Locul: Sucursala ROMAG-PROD, DrobetaTurnuSeverin, Calea Tg. Jiului, km 7, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Declaratie privind masurile de protectia muncii in timpul realizarii lucrarilor.Document privind certificarea implementarii SMC SR EN ISO 9001/2001; SR EN ISO 14001/2005; OHSAS 180001/2004 sau echivalente
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40-(0)213104641, Email: [email protected], Fax: +40-(0)213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Jud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.+40-(0)251.41.56.00, Fax: +40-(0)251.41.56.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN TERMEN DE CEL MULT 5 ZILE DE LA DATA LUARII LA CUNOSTINTA OUG34/2006, DE CATRE CONTESTATOR DE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea: Drobeta TurnuSeverin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.+40-(0)252/326147, Fax: +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2008 07:46