Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - inspectii service si reparatii curente pentru autovehicule marca Irisbus/Irisbus Iveco.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
2.560.000 RON

Castigatorul Licitatiei: BRIARI'S IND. S.A.
Anunt de atribuire numarul 145005/06.11.2013
Informatii anunt de participare asociat 141493
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 0991 Bucuresti
Adresa postala: str. Emanoil Porumbaru nr. 35-37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011422, Romania, Punct(e) de contact: Preda Ionel, Tel. +40 212225007, Email: [email protected], Fax: +40 212225007, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
inspectii service si reparatii curente pentru autovehicule marca Irisbus/Irisbus Iveco.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti sau judetul Ilfov
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestare inspectii service si reparatii curente pentru autovehicule marca Irisbus/Irisbus Iveco
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
2, 560, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S140-244108din20.07.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 186 Denumirea: prestare inspectii service si reparatii curente pentru autovehicule marca Irisbus/Irisbus Iveco
V.1) Data atribuirii contractului 24.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
BRIARI'S IND. S.A.
Adresa postala: str. Calea Bucuresti nr.2 sat Carcea, Localitatea: Carcea, Cod postal: 207206, Romania, Tel. +40 723313929, Email: [email protected], Fax: +40 251410910, Adresa internet (URL): www.briaris.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2560000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2560000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentelor/fisierelor atasate Fisei de date se va instala programul DIGISIGNER ce se gaseste la adresa http: //www.digisign.ro/uploads/DigiSigner-v2.zip .Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta act de identitate si imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor, din care sa rezulte si competentele acestora in procedura de achizitie.In cazul in care dupa etapa de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Acordul-cadru de achizitie publica si contractele subsecvente vor contine clauzele conform proiectelor anexate. Clauzele 4, 5, 7, 9, 10, 12, 15 si 16 din proiectul de contract subsecvent sunt imperative si nu vor putea fi ajustate.Nu se va acorda avans la incheierea contractelor subsecvente.Operatorul economic castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la trezoreria statului in conformitate cu O.M.F. 2254/2006.Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru, pe o perioada de 48 de luni, in urma aplicarii procedurii prin licitatie deschisa cu etapa finala de licitatie electronica, atribuind ulterior contracte subsecvente operatorului economic castigator.Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza in cinci etape, astfel: ? prima perioada: de la atribuirea acordului-cadru/contractului pana la 31.12.2013;? a doua perioada: 01.01.2014 pana la 31.12.2014;? a treia perioada: 01.01.2015 pana la 31.12.2015;? a patra perioada: 01.01.2016 pana la 31.12.2016;? a cincea perioada: 01.01.2017 pana la 01.08.2017.Contractele subsecvente vor fi atribuite fara reluarea competitiei. Elementele acordului-cadru raman neschimbate.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii incheierii acordului-cadru: iunie ? august 2013.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii incheierii contractelor subsecvente: cel putin un contract subsecvent pe an, in limita fondurilor bugetare alocate
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +40 213195181, Fax: +40 213195181
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele prevazute la art.256^2 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 0991 BUCURESTI ? Compartimentul Juridic
Adresa postala: strada Emanoil Porumbaru, nr. 35-37, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011422, Romania, Tel. +40 212225007, Email: [email protected], Fax: +40 212225007
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2013 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer