Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?INSTALARE APARATAJE TELECONTROL IN PT DIN UO-NORD?UTR BUCURESTI-


Anunt de participare (utilitati) numarul 112190/30.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Departamnt Procurement, Tel. 021-2065071, In atentia:  RADOVICI STELA CARMEN, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980, Adresa internet (URL):  www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Procurement, Tel. 021-2065071, In atentia:  Radovici Stela Carmen, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Procurement, Tel. 021-2065071, In atentia:  Radovici Stela Carmen, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SCENEL Distributie Muntenia S.A.
Adresa postala:  Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1, corp C, etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Procurement, Tel. 021-2065071, In atentia:  Radovici Stela Carmen, Email:  [email protected], Fax:  021-3175980
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?INSTALARE APARATAJE TELECONTROL IN PT DIN UO-NORD?UTR BUCURESTI-
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: EDM UTR-BUCURESTI-
UO NORD
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 268, 828 si 4, 833, 848RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile vor avea urmatoarea repartizare :
-70% PT subterane
-30% PT zidite
Din care: cca.25%-inlocuire celule MTcca.24%-inlocuire cablu MTcca. 3% Instalarea aparatajelor pentru telecontrol din PT ?uricca. 6%-lucrari in PT- uri
cca. 7%- inlocuiretablouri JTcca.35%-Executie lucrari de construcii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.2)
45315600-4-Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Lucrarile se vor executa in conformitate cu Caietul de Sarcini ? Cap.6 si 7, pagina 4-6 conform pe baza comenziloremise de achizitor si executate la valoarea/punct ofertat, si volumul de puncte stabilit in conformitate cu :
-NoulNomenclator de Preturi ConventionaleMT/JT , NEC-RO-Lista de preturi pentru alte materiale corespunzatoare-Specificatie tehnica pentru instalare aparataje telecontrol in PT-uri
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 268, 828 si 4, 833, 848RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 33.000 lei(17.500 lei-IMM) .GARANTIADE BUNA EXECUTIE 10%(5%-IMM)din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ?in original/copie valabile la data deschiderii ofertelor(formulare tip eliberate de autoritatiile competente din tara in care ofertantul este rezident.
Certificat de inregistrare emis de ORC
Certificat constatator emis de OCR de pe langa Tribunal in original/copie legalzataDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juritica , in conformitate cu prevederile legale di tara in care candidatul este stabilit- in original/copie legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala(pt anii 2007, 2008, 2009)- Formular 3
Informatii privind situtia financiara ?Formular 4. Elemente privind capacitatea financiara a ofertantului la data de 31.12.2009 din bilantul ultimului anIn cazul in care Formularul 4 nu este vizat deDGFP, aceta va fi insotit de bilantul contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contracte similare ultimii 5 ani
Declaratiecare contine informatii privind personalul tehnic de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului ?Formularul 6
Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul /ofertantul confirma ca la elaborarea ofertei a tinut cont de oligatiile referitoare la conditiile de munca , de protectia muncii PSI si specifice lucrarilor ofertate, prevazute in caietele de sarcini si de legislatia in vigoare si ca va respecta aceste norme pe parcursul indeplinirii contractului-Formularul 26
Declaratie pe proprie raspundere prin care candidatul/ ofertantul confirma ca dispune de mijloace de transport corespunzatoare pentru indeplinirea contractului Formularul 7
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economoci inrgistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 643
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2010 10:30
Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Serv. Achizitii si Antreprize, et 1, corp C .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr5 sect 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021-3195180, Fax:  021-3321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Departamentul Procurement
Adresa postala:  Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, corp C , etaj 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011172, Romania, Tel. 021-2065071, Email:  [email protected], Fax:  021-2175980
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2010 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer