Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalare de echipament de telecomunicatii


Anunt de participare numarul 20077/20.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
D.A.D.R. (Directia pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala)
Adresa postala: IASI, Bd. Stefan cel Mare si Sfant nr 47-49, Localitatea: Iasi, Cod postal: cod postal 700064, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Constantin Nedelcu, Tel.0232255958/106, Email: [email protected], Fax: 0232211012, Adresa internet (URL): www.dadris.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instalare de echipament de telecomunicatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza Judetului Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea consta in realizarea unui sistem de comunicatii si informatica, infrastructura de comunicatii si punere in functiune soft si hard in vederea realizarii comunicatiei si procesarii operative pentru Centrul Zonal Antigrindina Moldova 1 Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45314000-1 - Instalare de echipament de telecomunicatii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1. Executie turnuri sustinere in nr de 28.
Lot 2. Echipamente de comunicatie si IT corespunzatoare.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 90000 RON prin scrisoare de garantie bancara (Lot 1 - 47000 RON, Lot 2 - 43000 RON)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie de eligibilitate original.
2. Declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute in art 181 din OUG 34/2006 original.
3. Certificate fiscale privind achitarea impozitelor si taxelor locale precum si a obligatiilor la bugetul de stat, original fara restante.
4. Certificat constatator eliberat de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri din ultimii 3 ani.
2. Bilantul contabil din 2006 certificat pe fiecare pagina.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri 4000000 RON pe an.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Subcontractant si/sau contract de asociere.
2. Lista de lucrari executate in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie.
3. Lista personalului de specialitate certificat de comisii nationale in domeniul comunicatiilor si/sau computere.
4. Lista cuprinzand studii si calificarea profesionala pentru personalul de conducere si de asigurarea calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Unde este cazul.3. Minim 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
50%
Descriere:
2.
Garantie si post garantie
30%
Descriere:
3.
Termen de executie
15%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executarea lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 11:00
Locul: DADR IASI Bd. Stefan cel Mare si Sfant 47-49
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, invitat specialist precum si imputernicit ai ofertantilor si observatori.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru lucrari noi similare in urmatorii 3 ani de la atribuirea contractului initial se va aplica procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos nr 6 sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal Iasi
Adresa postala: A. Panu 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232.26.06.00, Fax: 0232.255.907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DADR Iasi - Biroul Juridic
Adresa postala: Bd. Stefan cel Mare si Sfant 47-49, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Tel.0232.255.958, Email: [email protected], Fax: 0232.214.678, Adresa internet (URL): www.dadris.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2007 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer