Licitatie Publica - ?Instalare de sisteme de supraveghere pentru cresterea sigurantei cetatenilor si prevenirea criminalitatii"
Anunt de participare numarul 134490/04.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PANCIU
Adresa postala: Oras Panciu, Strada Mihai Viteazu, nr.2 , Judetul Vrancea, Localitatea: Panciu, Cod postal: 625400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN GIL BULEANDRA, Tel. +40 237/275811, Email: [email protected], Fax: +40 237/276137, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Instalare de sisteme de supraveghere pentru cresterea sigurantei cetatenilor si prevenirea criminalitatii"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Panciu- Jud. Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
"Instalare de sisteme de supraveghere pentru cresterea sigurantei cetatenilor si prevenirea criminalitatii"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
32260000-3-Echipament de transmisie de date (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
45311000-0-Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
51314000-6-Servicii de instalare de echipament video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui sistem de supraveghere video care presupune si lucrari de instalare a camerelor de supraveghere pe stalpi metalici, conform Caietului de sarcini.
- Valoarea estimata a sistemului video de supraveghere: 876.470, 00 lei fara TVA - aferenta Bugetului proiectului cap. 4.2: Dotari de specialitate
- Valoarea estimata a stalpilor si a lucrarilor de instalare :265.260, 00 lei fara TVA- Valoarea estimata total contract: 876.470, 00 lei fara TVA + 265.260, 00 lei fara TVA = 1.141.730, 00 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 141, 730RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare de: 22.800 lei, din care: Perioada de valabilitate a garantiei :90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare se constituie: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007-2013, ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere? Domeniul major de interventie 1.1 - Planuri integrate de dezvoltare urbana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In situatia in care ofertantul omite sa prezinte unul dintre documentele de calificare solicitate, oferta sa va fi descalificata, fara a fi posibila completarea ulterioara a respectivelor documente.
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta 34/2006 modificata si completata, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul lui legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform art. 11 alin. (4) din HG. Nr. 925/2006.In acest caz, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, acesta fiind de minim 3 zile lucratoare, potrivit art. 11 alin. (5) din HG. Nr. 925/2006.
In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica/profesionala vor fi indeplinite prin cumul.Declaratia privind eligibilitatea.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidatprecum si plata taxelor locale eliberate de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele fiscale vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata , ,conform cu originalul?.
Persoanele juridice strainetrebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 4.
Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Panciu sunt:
- D-nul PETRE ION - primar- D-nul NICA IULIAN - viceprimar- D-nul BULEANDRA GIL EUGEN ? secretar
- D-nul TACU SILVIU - inspector de specialitate
- D-na CRISTIAN GABRIELA - director executiv
-D-nul SERBAN COSMIN - inspector de specialitate
-D-nul STOICA ZAMFIR - consilier investitii
-D-nul ADIMEI VASILE - referent biroul agricol.
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010.
Completarea, semnarea si prezentarea Certificatului de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular 3. Persoane juridice/fizice romane
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 de zile (original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul??) din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului care corespunde obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, sa solicite ofertantului declarat castigator transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine
Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, insotite de traduceri autorizate in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim: 2.200.000 lei, fara TVA.
Bilanturile contabile la data de 31.12.2010, 31.12.2009 si 31.12.2008, inregistrate la organele competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii lizibile certificate cu mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Persoane juridice/fizice strainePersoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Experienta similara
Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta maxim patru contracte din care sa rezulte livrarea in ultimii trei ani, de produse similare cu cele care fac obiectul prezentului contract, in valoare cumulata de minim 800.000 lei.
Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta maxim patru contracte de lucrari din care sa rezulte ca a executat categoriile de lucrari similare obiectului procedurii de achizitie, in valoare cumulata de minim 88.000 lei, fara TVA.
Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant
Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti, dupa cum urmeaza:
1.Responsabil cu indeplinirea contractului avand responsabilitatea administrarii si coordonarii desfasurarii intregului contract, lucrand direct cu personalul ce asigura executia contractului si cu personalul din partea achizitoruluipentru care se va prezenta: - C.V.-ul in original
-Diploma de studii2. Expert sisteme de supraveghere video, pentru care se va prezenta:
- C.V-ul in original- Diploma de studii3. Expert echipamente de retea, pentru care se va prezenta:
- C.V-ul ?in original, - Diploma de studii4. Inginer instalatii electrice, pentru care se va prezenta:
- C.V.-ul ? in original, - Diploma de studii- Atestat ANRE minim IIA si IIB
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in dotare proprie sau prin contracte/conventii de inchiriere minim oautospeciala cu nacela pentru lucru la inaltime.
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual intentia sa o subcontracteze
Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 , pentru produse similare obiectului contractului, in termen de valabilitate.
Certificat de management de mediu ISO 14.001/2001 pentru activitati similare (lucrari similare) obiectului contractului, in termen de valabilitate.
Persoane juridice/fizice straine
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2012 10:30
Locul: Oras Panciu, Strada Mihai Viteazu, nr.2 , Judetul Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor si observatori din partea U.C.V.A.P.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere? Domeniul major de interventie 1.1 - Planuri integrate de dezvoltare urbana.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Orasului Panciu, Jud. Vrancea.
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr. 2, Localitatea: PANCIU, Cod postal: 625400, Romania, Tel. +40 237/275811, Email: [email protected], Fax: +40 237/276137, Adresa internet (URL): www.primaria-panciu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 09:19