Licitatie Publica - Instalare echipamente de incalzire termica si centrale termice
Anunt de participare numarul 66826/18.10.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE PREGATIRE PENTRU PERSONALUL DIN INDUSTRIE
Adresa postala: Busteni, Paltinului, nr.16, Localitatea: Busteni, Cod postal: 105500, Romania, Punct(e) de contact: Irinel Ghita, Tel.0244321034, Email: [email protected], Fax: 0244322021, Adresa internet (URL): www.cppi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- EducatieAltele: Instruire si consultanta manageriala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instalare echipamente de incalzire termica si centrale termice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul autoritatii contractante-Prahova, Busteni, str.Paltinului, nr.16.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Montarea echipamentelor si conductelor in centrala termica si racordarea la instalatia de apa rece si calda conform proiect tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Microcentrale in condensatie, kit orizontal evacuare gaze arse, vas de expansiune, statie dedurizare, pompe electronice duble, butelii egalizare. Detalii ile sunt prezentate in proiectul tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 378, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7500 lei. Garantia de buna executie este de 10%din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
NU
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.
Declaratie privind inexistenta starii de faliment.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.
Declaratie de Atestare fiscxala eliberata de Administratia Financiara din care sa rezulte ca executantul nu are datorii la bugetul general consolidat.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza cu creante bugetare la bugetul local.
Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2008 si la 31.12.2007, solvabilitate patrimoniala min. 30%.
Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitateaferent obiectului contractului;se accepta ofertantii care au cifra medie anuala de 500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii trei ani din care minim trei lucrari similare.
Recomandari din partea altor beneficiari;se vor prezenta minim 2 recomandari.
Informatii privind personalul propus pentru executia lucrarii.
Programul calitatii pentru executia lucrarii.
Certificarea sistemului de management al calitatii al ofertantului, ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii sau prin virament cu ordin de plata in contul RO77TREZ5295025XXX232, trezoreria Busteni.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 12:00
Locul: Centrul de Pregatire pentru Personalul din Industrie, Prahova, Busteni, str. Paltinului, nr.16.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emile Zola, nr.4., Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244-511231, Fax: 0244-511231
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, sector.3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Cab. av. Marin Elena
Adresa postala: Str. Crizantemelor, nr.2, bl.7, ap.16, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100079, Romania, Tel.0244-567125
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2008 10:44