Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTALARE SISTEM DE VENTILATEI SI CLIMATIZARE


Anunt de participare numarul 108450/24.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Adresa postala:  IASI-V.CONTA 2-4, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700106, Romania, Punct(e) de contact:  BRM Terminal Iasi, Tel. 0332/408304, In atentia:  FAX 0332/402539, Email:  [email protected], Fax:  0332/402539
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INSTALARE SISTEM DE VENTILATEI SI CLIMATIZARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Institutul Regional de Oncologie, str. G-ral BERTHELOT nr. 2
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INSTALARE SISTEM DE VENTILATEI SI CLIMATIZARE , pentru obiectivul de investitiiREFUNCTIONALIZARE IMOBIL EXISTENT ?SPITAL DE URGENTE 300 PATURI IASI? IN CURS DE EXECUTIE PENTRU AMENAJAREA INSTITUTULUI REGIONAL DE ONCOLOGIE IASI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
INSTALARE SISTEM DE VENTILATEI SI CLIMATIZARE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 21.10.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 70.000 leigarantie de buna executie 5% din valoarea ofertata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Localeal unitatiiadministrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat constatator - obiect de activitate cod CAEN ? eliberat de Ministerul Justitiei;
- Certificat de inregistrare eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National alRegistruluiComertului de pe langa Tribunal;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale despre ofertant;
- Bilantulcontabilpentruexercitiile financiareladatade 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani este de cel putin 6.000.000 lei fara TVA;
- Lichiditatea generala cel putin 90% - pentru fiecare din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
- Solvabilitatea patrimonialamai mare sau egala de 30% pentrufiecare dinultimii 3 ani (2007, 2008, 2009);
- Rata profitului net, pentru fiecare din ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie pozitiva;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara;
- Recomandare;
- Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani;
- Lista cu persoanele nominalizate pentru ducerea la indeplinire a acestui contract;
- declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Dovada ca a executatsi finalizat cu succes in ultimii 5 ani, minim un contract de lucrari similare, de mentionat ca cerinta se poate indeplini si prin cumularea a maxim doua contractede aceeasi natura si complexitate cu lucrare licitata care sa aiba o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima solicitata, 3.600.000 ron , fara tva;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are ca personal angajat : inginer specialitatea (instalatii, mecanic sau similar), sudori autorizati ISCIR;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie al lucrarilor
15%
Descriere:
3.
Termen de mobilizare
5%
Descriere:
4.
Caracteristici tehnice si functionale
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 10:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri - Terminal Iasi, Calea Chisinaului 27, Cod postal: 700177
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia, reprezentanti ai ofertantului, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. Anastasie Panu, nr.25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232.217.807, Email:  [email protected], Fax:  0232.255.907, Adresa internet (URL):  www.portal.juz.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind cu urmatoarea zi a luarii la cunostinta a actului contestat. In mod obligatoriu orice contestatie va fi transmisa concomitent si pe fax catre CNSC si autoritatii contractante: 0332-40.25.39
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BRM - Terminal Iasi
Adresa postala:  Calea Chisinaului 27, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700170, Romania, Tel. 0332--40.83.04, Email:  [email protected], Fax:  0332-40.25.39, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2010 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer