Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalarea / modernizarea semaforizarii in 12 intersectii din municipiul Bucuresti


Anunt de participare numarul 80214/17.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Tat, Tel.021/310.18.60, Email: [email protected], Fax: 021/310.18.60, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instalarea / modernizarea semaforizariiin 12 intersectiidin municipiul Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de consultanta privind:
Verificarea si avizareaProiectului Tehnic ; Detaliilorde executie
Consultanta pentru Executia lucrarilor de semaforizare
Consultanta pentru Executia lucrarilor de intretinere si service
pentru obiectivul Instalarea / modernizarea semaforizariiin 12 intersectiidin municipiul Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71520000-9-Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
71530000-2-Servicii de consultanta in constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Implementarea unui sistem modernde management al traficului cu functionare adaptiva - BTMS. Sistemul se implementeaza in intersectii amplasate pe principalele artere de circulatie cuprinse in inelulcentral ( in total87 intersecti si 10 treceri de pietoni ) .
Valoarea estimata fara TVA: 810, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica art. 122 lit j. din OUG 34/2006 modificata
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
8000 lei - garantia de participaregarantia de buna executie: 6 % din pretul contractului de achizitie publica de servicii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local - plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din oug 34/2006
CERTIFICATE CONSTATATOARE privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat
Certificat de inregistrare (CUI).
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2006, 2007, 2008
Se vor prezenta informatii privind cifra de afceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
Cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie
minim 2.430.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani:
- a unui contract de proiectare si / sau consultanta pentru studii de trafic, studii de circulatie, managementul de trafic realizate in scopul modernizarii (reabilitarii) drumurilordin mediul urban, intr-un oras cu minimum 300.000 locuitori;
- a unui contract de proiectare si / sau consultanta pentru studii de trafic, studii de circulatie, managementul de trafic realizate in scopul modernizarii (reabilitarii) drumurilordin mediul urban, care sa fie in valoare de minimum 270.000lei, exclusiv T.V.A- a cel mult trei contracte de proiectare si / sau consultanta pentru studii de trafic, studii de circulatie, managementul de trafic realizate in scopul modernizarii (reabilitarii) drumurilordin mediul urban, a caror valoare cumulata sa ie de cel putin 405.000 lei, exclusiv T.V.A.
Se considera calificat, operatorul economic care prezinta, in echipa propusa, cel putin urmatoarele categorii de personal cheie:
Conducatorul de proiect- Inginer in instalatii automate de dirijare a circulatiei-Inginer in organizarea si dirijarea circulatiei rutiere- Expertul in modele de trafic- Tehnician in instalatii de semaforizare,
Inginer proiectant drumuri,
Inginer de cantitati,
Inginer pentru asigurarea calitatii,
Documenteemisedeorganismenationalesau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv:
- ISO 9001/ 2001 managementul calitatii;
- SA 8000 /2008 managementul si responsabilitatea sociala;
OHSAS 18001 / 2004 managementul sanatatii si securitatii ocupationale.
Certificat de atestare Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 12:00
Locul: Administratia Strazilor - Sala de Consiliu - Strada Domnita Ancuta, Nr 1, Sect 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stavropoleos, Nr 6, Sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos Oltenitei, Nr 107-111, Sect 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021.319.51.83, Fax: 021.319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor - Serviciul Juridic
Adresa postala: Domnita Ancuta, nr. 1, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel.021/310.18.60, Fax: 021/310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2009 19:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer