Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTALARI ECHIPAMENTE RADIORELEU DE MEDIE SI MARE CAPACITATE


Anunt de participare numarul 62710/02.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0328 BUCURESTI
Adresa postala: BUCURESTI, SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.323A, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN MANU, Tel.20 22 350, 20 22 353, Email: [email protected], Fax: 313 17 81, Adresa internet (URL): www.stsnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INSTALARI ECHIPAMENTE RADIORELEU DE MEDIE SI MARE CAPACITATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: STS - LOCATII ALE U.M.0328 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 750, 000 si 2, 950, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INSTALARI ECHIPAMENTE RADIORELEU DE MEDIE SI MARE CAPACITATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50931100-1 - Servicii de instalare de echipament radio (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min. 10 - max. 120 SERVICII INSTALARI ECHIPAMENTE RADIORELEU DE MEDIE SI MARE CAPACITATE
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 750, 000 si 2, 950, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiei de participare in valoare de 50.000 lei. Garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere intr-o forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 si anume Declaratie de eligibilitate si Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, conform formularelor din Documentatia de Atribuire.-certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent
- cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Documente care atesta situatia personala
- cazier judiciar pentru administratorul sau persoana imputernicita (unde este cazul)care semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratia privind eligibilitatea.
- cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Persoane juridice romane
- Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie functionare/ altele echivalente;
- Certificat de inregistrare
Persoane juridice straine
- documente care dovedesc forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri si profitul anual net pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007);
- Media profitului anual net al ofertantului (operatorul economic individual sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie pozitiva.
- Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operatorul economic individual sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007) trebuie sa fie mai mare de: 4.000.000 EURO.
- Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006, 2007, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de instalari de echipamente radioreleu PDH/SDH in ultimii 3 ani;
Pentru fiecare contract mentionat in lista se vor atasa documente suport in sprijinul celor mentionate anterior (exemple: copii dupa contracte (obligatoriu prima si ultima pagina), recomandari, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala), documente de acceptanta, facturi fiscale referitoare la serviciile prestateetc.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S44-061113 din 04.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2008 11:00
Locul: STS-UM 0328 Bucuresti, Splaiul Independentei, 323A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de operatorii economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
S-a publicat anunt de intentie in SEAP nr.11065 din 01.03.2008 si in JOUE nr.2008/S 44-061113 din 04.03.2008
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal. 10 zile de la data primirii rezultatului asupra rezultatului contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STS-UM 0328 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, 323A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel.2022350, Fax: 3131781
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer