Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatia de alimentare cu apa racire din CHE SUGAG si CHE GALCEAG


Anunt de participare (utilitati) numarul 146219/02.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Punct(e) de contact: SUCURSALA HIDROCENTRALE SEBES, Tel. +40 0258/806400, In atentia: Daniela Preja, Email: [email protected], Fax: +40 0258/732647, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Instalatia de alimentare cu apa racire din CHE SUGAG si CHE GALCEAG
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrala subterana Sugag si centrala subterana Galceag, jud. Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie, montaj si punere in functiune a unei bucati electropompa cu actionare prin convertizor de frecventa din instalatia de alimentare cu apa racire din CHE GALCEAG, respectiv din CHE SUGAG.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Instalatie de alimentare cu apa racire CHE GALCEAG
Lot 2 - Instalatie de alimentare cu apa racire CHE SUGAG
Valoarea estimata fara TVA: 358, 860RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: Lotul I? 1.739, 26 lei; Lotul II -1.849, 34leiEliberarea / Restituirea Garantiei de Participare : Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Retinerea garantiei de Participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si dea incasa in nume propriu garantia pentru participare, in conditiile art.87, alin.(1) din HGR Nr. 925 / 2006 si art.278^1 din OUG Nr.34 / 2006Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data stabilita pentru depunereaofertelor.-Forma de constituire a garantiei de participare: a)Virament bancar , prin OP , in contul autoritatii contractante RO21RNCB0011021272730001 deschis la BCRSebes , saub) Un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Garantia de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Data la care se va face echivalenta leu/valuta, pentru situatia in care se va depune si in valuta, este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data mentionata. Cuantum: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Perioada de valabilitate egala cu durata de furnizare a produselor ( 90 zile).Forma de constituire : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. ( a se avea in vedere Formularul Nr. 13 )NotaOfertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin.(1)din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale HIDROELECTRICA S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Declaratie privind situatia personala a ofertantuluiin conformitate cu art.180 si 181 din OUG Nr.34 / 2006In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentelementionate.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea si prezentareaFormularului nr. 1. la care se vor anexa , in copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ?:
1. Certificatul Fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice.
2. Certificatul Fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului , Nota:
a) Certificatele Fiscale 1) si 2) trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara cele in care se depun oferteleb) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
(Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.)Cerinta nr. 2Declaratie privind calitatea de participant la procedura
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea si prezentarea Formularului nr. 2.
Acordul de Asociere semnat de asociati Formularul Nr. 2.1Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006( evitare conflict de interese)
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionatCerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea si prezentarea Formularului nr. 3.
NOTAPersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: 1. Mihail Stanculescu - presedinte Directorat HIDROELECTRICA S.A.; 2. Lucian Cocos - membru Directorat HIDROELECTRICA S.S.; 3.Dragos Zachia Zlatea - membru Directorat HIDROELECTRICA S.A.; 4. Romi Petru Dragosin - director SH Sebes;5. Petre Niculici - director adj. productie SH Sebes; 6. Elena Camelia Dobra - director adj. economic SH Sebes;7. Anca Sbuchea - economist Comp. Contabilitate SH Sebes;8. Cornel Adam - inginer Comp. Tehnic SH Sebes; 9. Cornel Popa - ing. Comp. Mentenanta SH Sebes; 10.Laurean Cetatean - sef Serviciu Contracte HIDROELECTRICA S.A.; 11.Simona Dogar - cons.jur. SH Sebes; 12.Vasile Berghezan - ing. Comp. Mentenanta SH Sebes; 13.Nicolae Sandru - masinist Sectia Galceag SH Sebes; 14. Cornelia Dragosin - economist Birou Achizitii si Logistica SH Sebes; 15. Sandel Ursu - consilier juridic Birou Achizitii HIDROELECTRICA S.A.Cerinta nr. 4Certificat de participare la proceduracu oferta independenta
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr. 4. Cerinta nr. 1Documente care dovedesc forma de inregistrare
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.
Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.
Atentie: Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentului in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata? conform cu originalul ? , valabil la data depuneri ofertei, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Note:
a. Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;
b. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
( Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii privindsituatia economico-financiaraCifra medie de afaceri globala in ultimii 3 aniLotul I - egala sau mai mare de 173926.00 leiLotul II - egala sau mai mare de 184934.00 leiIn cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionatiar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat.Se va lua in considerare sustinerea tertului conform Anexei nr.2din Ordinul nr.509/2011.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe va completa , semna si prezentaFormularul nr. 5la care se vor anexa, in copie legalizata sau certificate? conform cu originalul ?bilanturile contabile - Sectiunea Contul de Profit si Pierderi - , pe ultimii 3 ani(2010, 2011 si 2012) vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
PRECIZARI: a) Ofertant IMMOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri 50 %va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 OUG Nr.24 / 2006 de modificare si completare Legii Nr.346 / 2004, dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.
b) Ofertant cu cifra de afaceri in alta valuta ( EURO )
In cazul in care cifrele de afaceri ale ofertantului sunt prezentate in alta valuta ? EURO ? conversia se va face dupa cursul mediu anual ( 2010, 2011 si 2012) comunicat de BNR astfel : - Curs mediu 2010 - 4, 2099lei/euro;
- Curs mediu 2011 - 4, 2379 lei/euro;
- Curs mediu 2012 - 4, 4560 lei/euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Experienta SimilaraFurnizarea, respectiv finalizarea, in ultimii 3ani, a cel putin 1 contractsimilar ca si caracteristici, functionalitate, volum, natura si complexitate cu ceea ce se solicita in Caietele de sarcini
Nota: Pentru indeplinirea cerintei privind nivelul minim al experientei similare se accepta : prezentarea unui contractsimilara carui valoare este egala sau mai mare pentru Lotul I ? 173.926lei (fara TVA)si pentru Lotul II ? 184.934 lei (fara TVA).In sensul celor aratate mai sus, valoarea solicitata pentru contractul prezentat in scopul dovedirii experientei similare trebuie sa fie valoarea efectiv realizata in cadrul respectivului contract.
Ofertele operatorilor economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea, termenul de finalizare, durata de garantie si/sau au prezentat documente false la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinse din cadrul procedurii de atribuire a contractului.In cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multi asociati vor putea prezenta documentul mentionat cu anexele aferente.Cerinta nr. 2Cantitatile de utilaje, echipamentesi dotari propuse pentru indeplinirea contractuluiSe impune dovada ca ofertantulposeda logistica necesara indeplinirii contractului, in conditiile speciale impuse de Caietele de sarcini.In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat.Dovada posesiei se probeaza cu documente care atesta drepul de folosinta netulburata pe toata perioada de implicarea utilajelor si echipamentelor declarate( documente de proprietate, contracte de inchiriere, imprumut de folosinta, leasing etc. )III.2.3.b)Capacitatea profesionala
Cerinta nr. 1
Asigurarea resurselor umaneFurnizorul va face dovada ca detine personal calificat pentru furnizarea, montarea si punerea in functiune a instalatiilor, in conformitate cu Caietele de sarciniIII.2.4)SubcontractareaCerinta nr. 1Informattii privindsubcontractantii
Se va mentiona partea din contract care se va subcontracta.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe va completa , semna si prezentaFormularul nr. 6. cu anexa aferenta.Se vor atasa la Formularul Nr.6 urmatoarele documente probante: i. Fisa de experienta similara¦ Se va completa , semna si prezentaFormularul nr. 6.1
ii. Recomandarea beneficiarului( in original sau copie certificata )
¦Se va completa , semna si prezentaFormularul nr. 6.2Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Pentru calculul echivalentei valoriiexprimata in alta moneda decat Lei , se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei.Modalitatea de indeplinireSe va completa , semna si prezentaFormularul nr. 7 cu anexa aferenta.Documentele se vor atasa la formularul nr.7 in copii legalizate saucertificate ? conform cu originalul ?Capacitatea profesionala
Modalitatea de indeplinireSe va completa semna si prezenta Formularul nr. 8la care se vor anexa documente suport ( copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?) corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate, astfel:
- documente privind specializarea personalului(studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala si legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?
- documente probante : documente de natura recomandarilor/declaratiilor de la beneficiari si/sau angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind experienta specialistilor propusi.- copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?SubcontractareaModalitatea de indeplinireSe va completa semna si prezenta Formularul nr. 9si avizat de fiecare subcontractant in parte al acestuia.
Cerinta nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management alcalitati SR EN ISO 9001/2008 sau similarIn cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente. Fiecare asociat va prezenta documentul pentru partea din contract pe care o executa.Cerinta nr. 2Certificarea implementarii sistemului de management almediuluiIn cazul in care oferta este depusa in asociere, unul sau mai multivor putea prezenta documentulmentionat cu anexele aferente .
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinirePrezentarea ? copie legalizata sau certificate ? conform cu originalul ? ? a cerintelor specificate in Caietele de sarcini.Modalitatea de indeplinirePrezentarea ? copie legalizata / certificate ? conform cu originalul ? ? a cerintelor specificate in Caietele de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
52526/30.04.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2013 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale Sebes - str. Alunului, nr.9, Sebes, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata de catre reprezentantii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare a CNSC este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile OUG nr.34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - SH Sebes
Adresa postala: Str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. +40 0258/806406, Fax: +40 0258/732647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2013 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer