Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatie compensare curenti capacitivi in statia de 110/20/6 kv Galceag


Anunt de participare (utilitati) numarul 148883/15.01.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: ION MIHALACHE, NR. 15-17, SECTOR1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020995, Romania, Punct(e) de contact: Sucursala Hidrocentrale Sebes, str. Alunului, nr.9, Sebes, jud. Alba, Tel. +40 213032500, In atentia: Daniela Preja, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213032564, Adresa internet (URL): www.hidroelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Instalatie compensare curenti capacitivi in statia de 110/20/6 kv Galceag
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de pompare Galceag
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul principal al acestei achizitii: - montarea echipamentului necesar compensarii curentilor capacitivi ai LEA 20 kV din Statia 110/20/6 kV Galceag
Obiective specifice: Realizarea compensarii curentilor capacitivi ai LEA 20 kV din Statia 110/20/6 kV Galceag ca urmare a modificarii parametrilor LEA 20kVValoarea estimata a echipamentului ce urmeaza a fi furnizat este de 574437.00 lei, iar valoarea estimata a montajului acestui echipament este de 78434.00 lei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31600000-2 - Echipament electric (Rev.2)
45255400-3-Lucrari de montaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 652, 871RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 7000 lei.Eliberarea/restituirea Garantiei de participare: Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG nr.925/2006.Retinerea garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, in conditiile art.87 alin.(1) din HGR nr.925/2006 si art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, in suma de 4432.86 lei.Garantia de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire: a) virament bancar, prin OP, in contul autoritatii contractante RO21RNCB0011021272730001 deschis la B.C.R. Sebes, sau, b) un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Data la care se face echivalenta leu/valuta, pentru situatia in care se va depune oferta si in valuta, este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, la cursul BNR. Cuantum: 5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Perioada de valabilitate: durata executiei(maxim 3 luni).Forma de constituire: printr-un instrument de garantaer emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurariin conditiile art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006( a se avea in vedere Formularul nr.13)sau, retineri succesive din facturi, in conditiile art.90 alin.(3) din HGR nr.925/2006, modificata de HGR nr.1045/2011 astfel: Contul de garantii in care se vor efectua retinerile succesive se va deschide la Trezoreria operativa teritoriala a contractantului.Nota: Daca se completeaza Formularul 13, ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin.(1) din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este asigurata din fonduri S.C. ELECTRICA TRANSILVANIA SUD - SDEE ALBA, sub forma de tarif de racordare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Declaratie privind situatia personala a ofertantului in conformitate cu art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006.In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea, semnarea si prezentarea Formularului nr.1, la care se vor anexa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul":
1. Certificatul fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice,
2. Certificatul fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale de la adresa sediului social al ofertantului.
Nota: Din certificatele fiscale sus mentionate trebuie sa reiese faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b) Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila/valabila pentru anul in curs.
(Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.)
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr. 2.
Acordul de Asociere semnat de asociati: - Formularul Nr. 2.1Cerin?a nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG Nr.34 /2006 ( evitare conflict de interese)
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat
Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr.3.
NOTAPersoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica, sunt urmatoarele: 1. Mihail Stanculescu - presedinte Directorat HIDROELECTRICA SA, Lucian Cocos - membru Directorat, Mihai Teleanu - membru Directorat, Petru Romi Dragosin - director SH Sebes, Petre Niculici - director adj. productie SH Sebes, Elena Camelia Dobra- director adj. economic SH Sebes, Nicolae Mihu - ing.Comp.tehnic SH Sebes, Sandel Ursu - cons.jur. Birou Achizitii Hidroelectrica SA, Anca Sbuchea - ec. Comp. Contabilitate SH Sebes, Simona Dogar- cons.jur. SH Sebes, Daniela Preja - ref. specialitate Birou Achizitii si Logistica SH Sebes, Vasile Berghezan - ing. Comp. Mentenanta SH Sebes, Cornelia Dragosin - ec. Birou Achizitii si Logistica SH Sebes, Sorin Bogatoniu - sef Birou Achizitii HIDROELECTRICA SA, Elena Baldea - ec. Comp. Financiar SH Sebes, Cornel Popa - ing. Comp. Mententanta SH Sebes, Eugenia Toma - ing. Serviciul Dezvoltare Retehnologizare SH Sebes.Certificat de participare la proceduracu oferta independenta
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat.Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati.
Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii
Completarea, semnarea si prezentarea Formularului nr.4. Cerinta nr. 1
Documente care dovedesc forma de inregistrare
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociatva prezenta documentulmentionat pentru partea de contract pe care o va realiza.
Cerinta este impusa tuturor ofertantilor asociati
Atentie:
Ofertantul clasat primul inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acest certificat a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului , original sau copie legalizata sau certificata ? conform cu originalul ? , din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.
Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificarea atestarii ofertantului de catre ANRE pentru lucrari la linii si statii electrice de 20kV, conform Ordinului ANRE nr.23/17.04.2013(art.2 si art.3).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privindsituatia economico-financiara
Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani egala sau mai mare de 1.300.000 lei
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentulmentionatiar nivelul cifrei medii de afaceri se va considera cel cumulat .
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe va completa , semna si prezentaFormularul nr. 5, la care se vor anexa, in copie legalizata sau certificate? conform cu originalul ?bilantul contabil sau extrase de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente edificatoare., PRECIZARI: a) Ofertant IMM-Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri cu 50 %va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform Anexei 1 OUG Nr.24 / 2006 de modificare si completare Legii Nr.346 / 2004, dincare sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.
b) Ofertant cu cifra de afaceri in alta valuta ( EURO )
In cazul in care cifrele de afaceri ale ofertantului sunt prezentate in alta valuta ? EURO ? conversia se va face dupa cursul mediu anual din ultimii 3 ani comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta Similara
Prezentarea unei liste a principalelor livrari de produse -in ultimii 3ani, care sa cuprinda cel putin o furnizare similara in valoare cel putin egala cu 574437.00 lei, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati .
In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat iarcerinta va fi considerata indeplinita daca cel putin unul din asociati prezinta documentul.Cerinta nr. 2Cantitatile de utilaje, echipamentesi dotari propuse pentru indeplinirea contractuluiOfertantul va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice necesare indeplinirii contractului, in condi?iile impuse de Caietul de Sarcini .In cazul in care oferta este depusa in asociere, oricare dintre asociatva putea prezenta documentulmentionat .Cerin?a nr. 3
Asigurarea resurselor umane .
Prezentarea de informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune: atestarea profesionala si legitimatiile valabile la data limita a depunerii ofertei, copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?
In cazul in care se propun experticare nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de expert cheiese va completa de catre titular, semna si se va prezenta in original Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 8.1.
Ofertantul va face dovada ca dispune de personal autorizat ANRE pentru executia lucrari la linii electrice si statii de 20kV.Subcontractarea
Cerinta nr. 1Informatii privindsubcontractantiiSe va ment?iona partea din contract care se va subcontracta
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireSe va completa , semna si prezentaFormularul nr. 6. cu anexa aferenta.In acest sens, se vor atasa la Formularul Nr.6urmatoarele documente probante:
i.Fisa de experien?a similara¦ Se va completa , semna si prezentaFormularul nr. 6.1
Se vor prezenta certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de clientul beneficiar.b.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei, se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anul in care au fost incheiat contractul respectiv.Modalitatea de indeplinireSe va completa , semna si prezentaFormularul nr. 7 cu anexa aferenta.Modalitatea de indeplinire
Se va completa semna si prezenta Formularul nr. 8 la care se vor anexa documente suport ( copii legalizate sau certificate ? conform cu originalul ?) corespunzatoare din care sa reiasa indeplinirea cerintelor solicitate.
- Modalitatea de indeplinirePrezentarea ? copie legalizata / certificate ? conform cu originalul ? ? a atestatului ANRE, aflatin termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei.Modalitatea de indeplinireSe va completa semna si prezenta Formularul nr.9avizat de fiecare subcontractant in parte al acestuia.
Cerin?a nr. 1Certificarea implementarii sistemului de management alcalitati conform standarduluiISO 9001/2008sau similareIn cazul in care oferta este depusa in asociere, toti membrii asocierii vorprezenta documentulmentionat pentru partea de contract pe care o va/vor realiza.Cerinta nr. 2Certificarea implementarii sistemului de management almediului conform standardului ISO 14001 sau similareIn cazul in care oferta este depusa in asociere, toti membrii asocierii vorprezenta documentulmentionat pentru partea de contract pe care o va/vor realiza .
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea ? copie legalizata sau certificate ? conform cu originalul ? ? aCertificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflatin termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei ?i care cuprinde activita?i convergente cu natura ?i obiectul contractului (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii EuropeneModalitatea de indeplinirePrezentarea ? copie legalizata / certificate ? conform cu originalul ? ? a Certificatului privind managementul sistemului mediuluidin seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflatin termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei si care cuprind activita?i convergente cu natura si obiectul contractului (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2014 12:00
Locul: SH Sebes, str. Alunului, nr.9, jud. Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, pe baza de imputernicire scrisa, semnata de catre reprezentantii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de sesizare a CNSC este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006 despre un act al autoritatii contractante considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic SH Sebes
Adresa postala: Str. Alunului, nr.9, jud. Alba, Localitatea: Sebes, Cod postal: 515800, Romania, Tel. +40 258/806400, Fax: +40 258/732647
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2014 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer