Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTALATIE DE CLIMATIZARE, VENTILATIE, INCALZIRE SI EVACUARE AER


Anunt de participare numarul 136655/16.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 169, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213141500, In atentia: Cristian SIMION, Email: [email protected], Fax: +40 213141500, Adresa internet (URL): www.suub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INSTALATIE DE CLIMATIZARE, VENTILATIE, INCALZIRE SI EVACUARE AER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI, STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 169, SECT.5 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE INSTALATIE DE CLIMATIZARE, VENTILATIE, INCALZIRE SI EVACUARE AER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42512000-8 - Instalatii de climatizare (Rev.2)
45331211-8-Lucrari de instalare de echipament de ventilatie exterioara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IN CONFORMITATE CU PREVEDERILE CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 450, 667.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1% din valoarea estimata fara TVA=14507 lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei-30 zile.Garantie de participare poate fi constituita prin oricare din formele mentionate mai jos: - prin virament bancar in cont garantii SUUB?RO36TREZ7055005XXX000176?Trez.Sector5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In conformitate cu Art. 278*)-(1)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimara a contractului si anume 4200lei+0, 1% din ceea ce depaseste 420001lei=5231 lei Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA, a acestuia si poate fi constituita in max.5zile de la primirea contractrului prin: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
-retineri succesive a platilor partiale, caz in care op.ec.are oblig, in conformita.cu prev.Art.90 alin.(3), din HG 925/2006, modif.prin HG 1045, publicata in M.O.757/27.10.2011, de a deschide un cont la Trez.Gar.de buna exec.devine anexa la ctr, conf.Art.90/HG 925/2006, cu modif.si completa.ulter
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif.de partici.la lic.cu of.independenta-comp.form.2;Decl.privind eligibilitatea-comp.form.3; Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181-comp.form.4;Decl. privind calitatea de participare la procedura-Comp. form. nr. 6;Decl.pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevede.art.69^1 din OUG34/2006, cu completa.si modif.ulterioare(Pers.cu functii de conducere: Manager- Conf.Dr.Florin Catalin Cirstoiu;Dr.Financiar?Conta.: Ec.Liana Saulea;Dr.med.?Prof.dr.Dragos Vinereanu Dr.Ingrijiri Medicale?as.med.pr.Claudia Dobre;Sef Serv.Achiz.Pub.?Ing.Ec.Madalin Necula);Certif.elib.de Administratia Finantelor Publice locala din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala-Xeroco.sem.si stamp.de reprez.legal cu men.?Conf.cu origina.?;Certif.eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale.Certif.fiscal va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Xeroco.sem.si stamp.de reprez.legal cu men.?Conf.cu origina.?Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea doc.in original sau copie legalizata(doc.care au fost solicitate in xerocopii conf.cu originalul) Certif.constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschide.ofertelor-Xeroco.sem.si stamp.de reprez.legal cu men.?Conf.cu originalul?;Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente, eventual rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil recunoscute sau orice alte documente prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse din ultimi 3 ani cu prezentarea unui contract de furnizare produse similare pentru care se vor prezenta acte doveditoare(copie contract/pagini relevante din contract si certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale/recomandare)
2.In cazul existentei subcontractantilor-prezentarea urmatoarelor formulare: a.Acord de subcontractare. b.Partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare(referitor la montajul echipamentelor ce urmeaza a fi achizitionate)
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii coinform ISO 9001;2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.08.2012 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.08.2012 11:00
Locul: SUUB SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE PARTER
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII INPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA-SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.169 SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel. +40 213141500, Email: [email protected], Fax: +40 213141500
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer