Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatie de conferinte, traducere simultana, preluare-prelucrare si afisare video


Anunt de participare numarul 40661/18.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: INTRAREA B4S1, Tel.021.414.16.20, In atentia: LUMINITA DOBRINESCU, Email: [email protected], Fax: 021.414.19.55, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instalatie de conferinte, traducere simultana, preluare-prelucrare si afisare video
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PARLAMENTUL ROMINIEI CAMERA DEPUTATILOR, Romania, Bucuresti, Strada Izvor, nr.2-4, Sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cumpararea de Instalatie de conferinte, traducere simultana, preluare-prelucrare si afisare video 1 set
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32000000-3 - Echipament si aparate de radio, televiziune, comunicatii, telecomunicatii si articole conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instalatie de conferinte, traducere simultana, preluare-prelucrare si afisare video 1 set
Valoarea estimata fara TVA: 3, 109, 244RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.02.2008 pana la 31.03.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE PARTICIPARE - 37.000 LEI, VALABILITATE 60 ZILESCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE. SE SOLICITA LEGALIZAREA ASOCIERII PENTRU GRUPUL DE OPERATORI NUMAI DACA OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea la art.181
3.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor: Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata.
4.Certificatul de inregistrare si certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate furnizarea siactivitatea de reparatii/service la echipamentele de tipul celor solicitate in caietul de sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu certificate din care sa rezulte respectarea standardelor ISO 4043 si IEC 60914, care reglementeaza cerintele electrice si audio pentru sistemele de conferinte, precum si caracteristicile generale ale echipamentelor si cabinelor de traducere simultana, cabine mobile.
2.Ofertantul va face dovada privind personalul angajat specializat in instalatii de conferinte, traducere simultana, preluare-prelucrare si afisare video, dupa cum urmeaza:
- cel putin 2 persoane specializate in soft de conferinte, traducere simultana si video, soft-uri specifice instalatiei mentionate;
- cel putin 1 persoana specializata in instalarea si punerea in functiune a instalatiilor de conferinte, traducere simultana, preluare-prelucrare si afisare video.
3.Ofertantul va trebui sa fie autorizat de producator pentru a fi in masura sa preia indatoririle acestuia in ceea ce priveste instalarea, punerea in functiune si service-ul aferent conform cartii tehnice a echipamentelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
56d/3473
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: solicitare scrisa - intrarea B4S1 din str. Izvor 2-4, in numerar
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2008 12:00
Locul: sediul Camerei Deputatilor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.332.35.64, Email: [email protected], Fax: 332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia achizitii publice, Serviciul contractari
Adresa postala: Str. Izvor nr.2-4, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel.414.16.20, Fax: 414.19.55, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2007 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer