Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTALATIE DE FORAJ IN SPATII INGUSTE


Anunt de participare (utilitati) numarul 111277/11.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala:  Str. Dionisie Lupu, Nr. 68, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Punct(e) de contact:  Laurentiu GEORGESCU, Tel. 021.318.52.58, int. 16, In atentia:  Serviciului Achizitii Publice, Email:  [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Sucursala Suceava
Adresa postala:  Nr. 199A, Jud. Suceava, Localitatea:  Crucea, Cod postal:  727150, Romania, Punct(e) de contact:  Georgeta GEORGESCU, Tel. 0230.575.630, In atentia:  Serviciului Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  0230.575.731, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro/Sucursala-Suceava*id_1-subunitati
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala ? autoritate contractanta in sensul prevederilor art. 8, lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INSTALATIE DE FORAJ IN SPATII INGUSTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Suceava, Nr. 199 A, Com. Crucea, Jud. Suceava, Cod postal: 727150, Tel.: 0230.575.630
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Instalatie de foraj in spatii inguste in conformitate cu caracteristicile, cantitatea si celelalte specificatii solicitate in cadrul Sectiunii Caiet de Sarcini a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43132100-8 - Utilaje de foraj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 Buc. - Instalatie de foraj in spatii inguste in conformitate cu caracteristicile, cantitatea si celelalte specificatii solicitate in cadrul Sectiunii Caiet de Sarcini a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt.
Valoarea estimata fara TVA: 406, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 2.050, 00 Lei iar al celei de buna executie in valoare echivalenta cotei procentuale este de 5% din valoarea totala fara T.V.A. a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse proprii din investitii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt); 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt); Pentru persoane juridice/fizice romane: 3. Certificat de inregistrare; 4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990/autorizatie de functionare/altele echivalente; Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; 5. In cazul in care semnatarul ofertei nu este conducatorul legal al ofertantului, imputernicirea scrisa prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul si/sau sa il reprezinte in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica; 6. Dovada constituirii garantiei de participare, in concordanta cu prevederile mentionate la capitolul VI.3) din Sectiunea Fisa de date a achizitiei a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt; 7. Declaratie pe propria raspundere intitulata "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (Formularul 1 din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nesolicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale despre ofertant (Formularul B2 din Sectiunea Formulare a Documentatiei de atribuire atasate prezentului anunt); 2. Documentul(ele) din care sa rezulte faptul ca producatorul are implementat un sistem de asigurare a calitatii conform standardului SR: EN ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta solicita ca toate documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare precum si toate documentele componente ale propunerii tehnice, sa fie transmise de catre operatorii economici prin intermediul SEAP-ului, in format electronic sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), urmand ca, inainte de semnarea contractului de achizitie publica, doar ofertantul declarat castigator sa prezinte toate aceste documente in forma solicitata de catre autoritatea contractanta pentru respectivul document, adica in ?original? (?copie legalizata?), ?copie? sau ?copie certificata?, insotite de propunerea financiara. In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea prin intermediul SEAP-ului a unuia sau a mai multor documente in format electronic sub forma de documente scanate (fara semnatura electronica), documentele respective vor fi depuse/transmise la/catre registratura sucursalei autoritatii contractante, in forma solicitata de catre aceasta in prezenta Fisa de date a achizitiei pentru respectivul document, doar in zilele lucratoare si doar intre orele 07:00 ÷ 15:00 de luni pana joi inclusiv, iar vineri intre orele 07:00 ÷ 12:00, la adresa: Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Suceava, Nr. 199 A, Com. Crucea, Jud. Suceava, Cod postal 727150, Tel.: 0230.575.630 si pana la data de 29.11.2010, ora 15:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti ? sectia a VIII-a: Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.332.12.40, Adresa internet (URL):  http: //www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala:  Str. Dionisie Lupu, nr. 68, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021.318.52.58, int. 25, Email:  [email protected], Fax:  021.312.91.46, Adresa internet (URL):  http: //www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer