Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTALATIE DE ILUMINAT NOCTURN A STADIONULUI MUNICIPAL (INCL. P.T.)


Anunt de participare numarul 99064/29.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Adresa postala: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Punct(e) de contact: LAURA SAMAN, Tel.0252/314379, Email: [email protected], Fax: 0252/316317, Adresa internet (URL): www.primaria-dts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INSTALATIE DE ILUMINAT NOCTURN A STADIONULUI MUNICIPAL (INCL. P.T.)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Drobeta Turnu Severin, Stadion Municipal
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-elaborarea proiectului de executie (fazele PAC, PT, CS, DE)
-executia lucrarilor si asistenta tehnica din partea proiectantului
-efectuare masuratori luminotehnice in vederea omologarii
-omologare FRF, FIFA, UEFA instalatie iluminat nocturna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45316100-6 - Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.2)
45223210-1-Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conf art. 122 lit j/OUG 34.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 90.000 lei;Garantia de buna executie a contractului: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf. OUG 34/2006, modificata si completata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4.Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat-original sau copii legalizate
5.Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local-original sau copii legalizate
6.C.U.I.
7. Certificat constatator ORC-original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri, valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 8.190.000 lei.
2. Balanta contabila sau Bilant contabil la data 31.12.2009 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
3.Bilant contabil la data 31.12.2008 vizat, inregistrat de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
4. Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata
5. Documente prin care operatorul economic care va demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de min. 4 luni in valoare min. 2.000.000 lei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 8.190.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind principalele prestari in ultimii 3 ani2.Fia de experienta similara - pentru prestari servicii3.Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata pentru prestari servicii 4.Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani5. Fisa de experienta similara 6.Recomandare/Certificare din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata- pentru executie 7. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic8. Dovada asigurarii cu laborator de incercari masuratori luminotehnice.9. Declaratie privind personalul angajat si al cadrelor de conducere10. SR EN ISO 9001:2001 (2000) sau echivalent, in copie legalizata 11.SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie legalizata12.OHSAS 18001:2004 sau echivalent, in copie legalizata 13.SA 8000:2008 sau echivalent, in copie legalizata14.Atestate ANRE tip B, C1B, C2B, in copie legalizata15.Acord de asociere
16. imputernicire lider asociatie14.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora 14.Acord de subcontractare15.Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.val min. 68.200 leifara TVA, dintr-un contract finalizat(copie) contract de prestari servicii de proiectare instalatie iluminat nocturn pt competitii televizate color conform FIFA/UEFA, PV de predare-primiredoc+recomandare;2.min. 3 recomandari pT proiectare;3.pt executie, val. min. 1.280.000 lei fara TVA, dintr-un contract finalizat(copie) contract executie instalatie de iluminat nocturn pt competitii televizate color conform FIFA/UEFA, PV receptie la terminarea lucrarilor+recomandare sau val. min. 1.348.200 lei pt contract de proiectare si executie instalatie de iluminat nocturn pentru competitii televizate color conform FIFA/UEFA (copie), PV receptie la terminarea lucrarilor+ recomandare.4.min. 3 recomandaripentru lucrari;5.a) Ing autorizat ANRE, gr IV A + IV B min. 2 persoane: b) Ing autorizat ANRE, gradul II A si II B - min 2 persoanec)Specialistcertificat CAPITotal emis de Comitetul National Roman de Iluminat min. 1 pers;d)Electrician autorizat ANRE grad IIB, grad IIIB min. 4 persoane;e) Responsabil / Manager de contract: g) Responsabil (CQ), autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp de raspuns la solicitarea interventiei in perioada de garantie
10%
Descriere: Criteriu tehnic
3.
Durata de proiectare
20%
Descriere: Criteriu tehnic
4.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere: Criteriu tehnic
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2010 10:00
Locul: sediul Primariei municipiului Drobeta Turnu Severin, str. Maresal Averescunr 2-sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVASECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251/418.568, Email: [email protected], Fax: 0251/415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic Primaria Drobeta Tr. Severin
Adresa postala: str. Maresal Averescu nr. 2, Localitatea: Drobeta Turnu Severin, Cod postal: 220131, Romania, Tel.0252314379, Fax: 0252316317
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2010 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer