Licitatie Publica - Instalatie de incalzire decantor si rampa CF - Rampa de incarcare titei Ciresu
Anunt de participare (utilitati) numarul 141210/19.12.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Camen, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Instalatie de incalzire decantor si rampa CF - Rampa de incarcare titei Ciresu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Rampa de incarcare titei Ciresu, Jud. Braila
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire documentatie tehnica, livrare produse, executie lucrari "Instalatie de incalzire decantor si rampa CF - Rampa de incarcare titei Ciresu"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39715200-9 - Echipament de incalzire (Rev.2)
45331000-6-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 155, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 3100 lei.Valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Constituire: a. prin virament bancar, op, in contul CONPET (RO38RNCB0205044865700001, BCR Ploiesti) al sumei solicitate dovedit prin prezent.cererii de plata avizata de banca platit., pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor; b.prin instrument de garantare emis de catre o banca sau o soc.de asigurari, prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din "Formulare", in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitate;din acest instrum.de garantare tb.sa reiasa fara echivoc ca banca sau soc.de asig.va plati CONPET suma de 3100 lei fie conditionat fie neconditionat, la prima cerere scrisa, si fara oblig.motivarii cererii, cu cond.ca in cerere sa sa se specifice ca suma ceruta este datorata din cauza existentei situatiilor prevazute de art.87 din HG 925/2006 (se enumera situatiile).In plus, obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din garantia de part., iar banca/soc.de asigurari va elibera catre CONPET, suma stab.in conf.cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:1550 lei.Doc.doveditor al garantiei de part. se anexeaza plicului ext. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei de part., oferta va fi respinsa, cf.prev.art.33 alin.(3) lit.b), corob.cu art.36 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv.IMM, acesta are oblig.de a anexa plicului ext.al ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege. 10% din valoarea fara TVA a contractului; prin instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, in conditiile prevazute in HG 925/2006, conf. art. 90.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 2. Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrate de organele competente.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sauextrase de bilant la datele 31.12.2010 si 31.12.2011, din care sa reiasa cifrade afaceri la datele 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011. Documentele vor fiprezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Se solicita Declaratie si lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani ? maximum 3 contracte cu valoare cumulata de minimum 155.000 lei, copii contracte, recomandari, receptii. Ofertantul trebuie sa facadovada experientei sale in ultimii 3 ani prin prezentarea a maximum 3 contracte cu obiect asemanator celui pentru care oferteaza si a caror valoare cumulata a fost de 155.000 lei. Ofertantul va anexa: copiile paginilorrelevante ale contractelor prezentate ca experienta similara, din care sareiasa pentru fiecare: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, termenul de executie, data incheierii contractului; copii ale proceselor verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor contractelor prezentate ca experientasimilara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct, documente caresa confirme prestarea serviciilor si valoarea acestora.
Cerinta nr. 3. Se solicita Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Cerinte obligatorii: Ofertantul va face dovada ca dispune de personal autorizat ISCIR pentru instalare/montare cazane conform PT C9/2010 (cerinta de autorizare pentru instalare/montare nu se aplica producatorilor careinstaleaza / monteaza cazane fabricate de ei). Ofertantul va prezenta, pentru fiecare persoana raspunzatoare de indeplinirea contractului, lista lucrarilor similare la care a participat si va anexa CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.
Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2000 (SR EN
ISO 9001:2001) sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
Cerinta nr. 2. Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent, emis de organisme acreditate, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat si mentine anumite standarde de protectie a mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.01.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.01.2013 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 ? Sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; imputerniciri, copii BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC Conpet SA Ploiestui
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2012 10:55