Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatie detectoare de incendiu la cladirea de calatori din statia CF Dr.Tr.Severin


Anunt de participare (utilitati) numarul 132460/28.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin Sucursala Centrul Regional de Exploatare, Intretinere si Reparatii CF Craiova, B-dul Decebal nr. 1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Voinea, Tel. +40 351403282, Email: [email protected], Fax: +40 351403282, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Instalatie detectoare de incendiu la cladirea de calatori din statia CF Dr.Tr.Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia CF Dr.Tr.Severin ? Cladirea de calatori
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul contractului este instalarea sistemului de detectoare de incendiu pentru cladirea de calatori din statia CF Drobeta Turnu Severin pentru a detecta si semnaliza automat inceputurile de incendiu sau cele observate de personalul sau persoanele ce tranziteaza statia CF.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45312100-8 - Lucrari de instalare de sisteme de alarma impotriva incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru instalatia detectoare de incendiu la cladirea de calatori din statia CF Dr.Tr.Severin sunt necesare urmatoarele lucrari:
1) Lucrari de pregatire si verificare;2) Lucrari de instalare a suportilor de cablu in cladire;
3) Lucrari de instalare a cablurilor de curenti slabi;
4) Lucrari de instalare a echipamentelor de detectare (1 centrala de alarma de incendiu, 18 sirene interioare, 1 sirena exterioara, 35 butoane incendiu, 343 detectoare multisenzor optic de fum si termic, 148 indicatoare optice) si verificarea functionarii sistemelor pentru punerea in functie.
Valoarea estimata fara TVA: 186, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 3734 lei; Garantia de buna executie: 5%; IMM-urile beneficiaza de o reducere de 50% a acestor valori.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea la art. 180 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind neincadrarea la art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice;Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este IMM, daca este cazul;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) a ofertantului. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare de minim 300.000 lei;Bilantul contabil din anul 2010;Angajament de sustinere financiara, daca este cazul;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de Furnizor Feroviarpentru lucrari de reparatii si intretinerecladiri cu specific feroviar si instalatiile aferente cu exceptia celor de gaze naturale, insotit de Agrementul Tehnic Feroviar conform OMT nr. 290/2000;
Certificat de atestare emis de ISU pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu;
Atestare profesionala ANREtip A pentru incercari deechipamente si instalatii electrice de JT si Atestare profesionala ANRE tip B pentru executarea de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subteran pentru JT, in baza Legii nr. 13/2007;
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similara: Se vor prezenta maxim 3 contracte executate in ultimii 5 ani de natura si complexitate similare lucrarilor ce fac obiectul contractului a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 150.000 lei; pentru fiecare contract care sustine experienta similara se va completa fisa de experienta similara si se vor prezenta recomandari sau certificari de buna executie;Informatii privind subcontractantii.In cazul in care nu vor fi parti subcontractate, se va prezenta declaratia cu mentiunea ?nu este cazul?;Informatii privind asocierea, daca este cazul;
Declaratie care contine informatii privind: efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; studiile, pregatirea profesionala, calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile cu executia lucrarilor; personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Angajament de sustinere tehnica, daca este cazul;
Certificate ISO 9001:2000/2008, SR EN ISO 14001 sau orice alt documente care sa confirme asigurarea calitatii si a protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr de runde ale licitatiei electronice: 1 (una).Durata rundei de licitatie: 1 zi(24 ore). Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: valoarea ofertei fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
52/6/835/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2012 11:00
Locul: Sucursala CREIR CF Craiova, Bulevadul Decebal nr. 1, Craiova, Birou Achizitii Publice, cam. 204
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata in intregime prezentului anunt de participare, la sectiunea Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Centrul Regional EIR CF Craiova
Adresa postala: Bulevardul Decebal nr.1, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel. +40 351403214, Fax: +40 351403214
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2011 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer