Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatie electrica pentru utilaje de cariera


Anunt de participare (utilitati) numarul 119798/19.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala:  STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea:  Targu Jiu, Cod postal:  COD 210132, Romania, Punct(e) de contact:  GRIGORE DADALAU, Tel. 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Email:  [email protected], Fax:  0253-222015, 216064, Adresa internet (URL):  www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala cu capital integral de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Instalatie electrica pentru utilaje de cariera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Exploatarea de Cariera Rosia- Halda 1
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionareaa sapte convertizoare statice de frecventa cu tensiunea de lucru 6 kV pentru trei transportoare echipate motoare electrice asincrone trifazate de 630 kW alimentate la 6 kV.
Achizitionarea a trei instalatii de cantarire volumetrica pentru benzile transportoare.
Reabilitare si optimizare case electrice pentru CSF 6 kV din panouri termoizolante.
Montat sapte convertizoare statice de frecventa 6 kV in casele electrice.
Modificat motoare 6 kv.Montarea casei electrice pe esafodajul transportorului.
Achizitionarea a 3 instalatii de ventilatie cu filtre de purificare a aerului ventilat.
Cuplarea CSF 6 kV la motoare.Punerea in functiune si probe de mers in gol si sarcina.
Elaborat documentatie de executie, exploatare si mentenanta pentru noile instalatii electrice ale celor trei transportoare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42417300-5 - Echipament pentru transportoare (Rev.2)
42520000-7-Echipamente de ventilatie (Rev.2)
42923100-3-Masini de cantarit (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionareaa sapte convertizoare statice de frecventa cu tensiunea de lucru 6 kV pentru trei transportoare echipate motoare electrice asincrone trifazate de 630 kW alimentate la 6 kV.
Achizitionarea a trei instalatii de cantarire volumetrica pentru benzile transportoare.
Reabilitare si optimizare case electrice pentru CSF 6 kV din panouri termoizolante.
Montat sapte convertizoare statice de frecventa 6 kV in casele electrice.Modificat motoare 6 kv.
Montarea casei electrice pe esafodajul transportorului.
Achizitionarea a 3 instalatii de ventilatie cu filtre de purificare a aerului ventilat.
Montarea sistemului de ventilatie cu filtre de purificare a aerului ventilat.
Cuplarea CSF 6 kV la motoare.Punerea in functiune si probe de mers in gol si sarcina.
Elaborat documentatie de executie, exploatare si mentenanta pentru noile instalatii electrice ale celor trei transportoare.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 120000 lei. Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA.Pentru IMM, conform Legii 346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse proprii prin modalitati legale de plata, in functie de disponibilitati, in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180din OUG 34/2006.-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006.-Certificat de inregistrare al firmei la Oficiul Registrului Comertului-Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie.
-Informatii generale.
Certificat de participare la licitatie cu oferta, in baza Ordinului 314 din 12.10.2010, cf.formular atasat.
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1, conform Formular atasat-incadrarea in situatiaprevazutala art. 69.1din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul financiar contabil la 30.06.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara-se solicita ca operatorii economici participanti sa faca dovada implementarii a cel putin unui sistem de conducere a sistemului de transport cu puterea mai mare sau egala cu630 kW.
In acest sens, se vor prezenta orice documente edificatoare (contracte), certificate constatatoare/recomandari eliberate de beneficiari, care confirma montajul si executia sistemului mai sus mentionat si modul de executie al acestuia;
-declaratie referitoare la echipamentele tehnice din dotare necesare finalizarii contractului de achizitie si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;
-informatii referitoare la numarul personalului calificatimplicat in derularea contractuluide achizitie, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
-autorizare pentru livrarea produsului de la producatorsau contractul de comercializare incheiat intre producator si dealerul autorizat, in care se va mentiona perioada pentru care producatorul autorizeaza operatorul economic sa comercializeze produsele respective-cu numar de inregistrare si data;
-Fisa tehnica a produsului;
-certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2000 sau echivalent pentru executantul lucrarii (procesul de implementare a sistemului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP.Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
22195
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2011 12:00
Locul: SNLO SA Tg-Jiu, strada Tudor Vladimirescu, Nr.1-15, Sala de licitatii a Directiei Economice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de analiza si evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/2104641, Fax:  021/2104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/2104641, Fax:  021/2104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform dispozitiilor legale OUG 34/2006, art. 256.2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Audit, Legislatie si Control al S.C. SNLO S.A. Tg.Jiu
Adresa postala:  Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, jud. Gorj, Localitatea:  Tg.Jiu, Cod postal:  210132, Romania, Tel. 0253/222015, Fax:  0253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2011 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer