Licitatie Publica - Instalatie tehnologica de suprafata la sonda 180 Ludus
Anunt de participare (utilitati) numarul 134059/19.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salcimilor, nr.23, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: florica jacota, Tel. +40 265402171, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Instalatie tehnologica de suprafata la sonda 180 Ludus
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sonda 180 Ludus, jud. Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sonda 180 Ludus este o sonda noua care trebuie legata in linie pentru a fi pusa in exploatare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Extractie gaze naturale.
Valoarea estimata fara TVA: 411, 309RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare :4.200lei;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.1.Garantia de participare la licitatie se va prezenta, la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a. Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.b.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular 8 ), in original.SGB vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c.OP vizat de banca in contul autoritatii contractante.Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX deschis la Banca Transilvania Sucursala Targu Mures; RO 14056826Documentul (1) care atesta constituirea garantiei de participare (in copie), va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu aceasta. In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara.In cazul in care garantia de participare este platita jumatate se face dovada ca operatorul economic este IMM ( se pune deasemenea copie(2) la vedere).Lipsa (1) si 2 (unde este cazul)de pe plicul exterior la deschidereduce la respingerea ofertelor in conformitate cu art.33 alin3 din HG 925/2006.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 si L 279/2011, adica4.113, 09 in cazul de fata. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului.b) Garantia de buna executie a contractuluise constituie conform art.90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; plata se face in maximum 30 zile de la primirea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitate, neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1( persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt dl. Marcel Budan- director, dl. Pantelimon Avram- presedinte comisie, dl. Claudiu Ilinca- consilier juridic)); certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/2010. a)Persoane juridice/fizice romane-Certificat constator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor(copie cu specificatia ?conform cu originalul?)din care sa reiasa obiectele de activitate.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
b)Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.c) -Autorizatii de specialitate- ANRE tip EP conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si juridice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale valabile la data deschiderii ofertelor;
- Atestat MECMApentru un responsabil tehnic cu executia, cod de clasificare CAEN 0620( grupa 062 sau grupa 352sau grupa 495 si grupa 351) conform legii 440/2002, privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale si Ordinul MECMA nr.364/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de atestare tehnico-profesinala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabili tehnici cu executia si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani( 2008, 2009, 2010). In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi nivelul minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati 2011, 2010, 2009. Nivelul minim impus este 778.720 lei. Pentru calculul in euro se va folosi cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR/BCE.
Bilantul contabil la 31.12.2010 vizat si inregistrat de organismul competent, forma prescurtata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de experienta similaraSe impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimii 5 ani prezentarea unui contract de executie lucrari similare( parti relevante ale contractului) care are o valoare egala sau mai mare decat 250.000 lei . Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE.Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului si dovada indeplinirii acestuia.
Se va prezenta o lista cu principalele lucrari similare prestate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Se va completa Formularul 4Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara, in ultimii 5 ani prezentarea unui contract de executie lucrari similare( parti relevante ale contractului) care are o valoare egala sau mai mare decat 250.000 lei .
Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita copie dupa parti relevante ale contractului
Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant ( ex. Document constatator conf. Art.97^1 din HG 925/2006)din partea unui/unor beneficiari privind executia de lucrari similare celor supuse prezentei achizitii.
Informatii privind personalul- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va completa Formularul 5.
Declaratie care contine informatii privind dotarile-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Ofertantul va completa Formularul 6.
Informatii privind subcontractantii
(daca este cazul)
Se va prezenta obligatoriu: a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa Formularul 7.
Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Persoanele fizice sau juridice care executa lucrari , conform Ordinului nr.876/2004 privind autorizarea activitatilor cu impact asupra mediuluise obliga:
- pe perioada derularii lucrarilor, sarespecte prevederile autorizatiei de mediu eliberata de catre autoritatile de mediu pentru obiectivul respectiv;
- pentru orice poluare generata in aceasta perioada, vor suporta valoarea sanctiunilor aplicate de catre autoritatile de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 13:30
Locul: str. Salcimilor, nr.23, Tg.Mures, sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta de catre contestator a actului autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte SNGN ROMGAZ Sucursala Tirgu Mures
Adresa postala: Str.Salcimilor, nr.23, Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 265402171, Email: [email protected], Fax: +40 265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2012 07:28