Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatiei de ventilatie si de evacuare a fumului din spatiul protejat


Anunt de participare numarul 33702/26.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
Adresa postala: Bucuresti, sector 3, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN VLADU, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instalatiei de ventilatie si de evacuare a fumului din spatiul protejat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, situat in Str. Intrarea Sectorului nr.1, sector 3, Bucuresti - subsol, spatiu depozitare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia instalatie de ventilatie si de evacuare a fumului din spatiul protejat ce va fi montata in sediul ORCTB, situat in Str. Intrarea Sectorului nr.1, sector 3, Bucuresti - subsol, spatiu depozitare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29232100-5 - Echipamente de eliminare a fumului (Rev.1)
29232000-4-Echipamente de ventilatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instalatie de ventilatie si de evacuare a fumului din spatiul protejat.Achizitia se va efectua pentru intreg sistemul - livrare, intocmire proiect faza DDE, montaj, instalare, punere in functiune si instruirea personalului desemnat de ORC-TB.
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare = 14631, 2 RON; garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, in original;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr. 337/2006, in original.
Certificat constatator, in copie, emis in luna in curs sau in luna anterioara deschiderii ofertei, de catre oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial, din care sa reiasa faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate furnizarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica si ca este in functiune;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare fiscala, privind modul de indeplinire a obligatiilor de plata, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri, eliberat de organul fiscal competent, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, in original;
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, emis de organul administratiei publice locale competente, in original;
Ultima situatie financiara anuala depusa si inregistrata la organele competente (copie);
Fisa de informatii generale, in original. Ofertantul trebuie sa fi inregistrat o cifra de afaceri medie de peste 1.000.000 Euro, pe fiecare din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia emisa de producator, privind abilitarea ofertantului pentru efectuarea instalarii, in copie, in termen de valabilitate, sau dovada efectuarii stagiilor de pregatire si training la funizor, in copie;
Minim 3 recomandari din partea altor beneficiari de sisteme de ventilatie si de automatizari (contracte in valoare de peste 100.000 Euro), in copie;
Minim 5 referinte de automatizari in care s-au folosit PLC-urile ofertate, in copie;
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, in original, care sa probeze incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de echipamente/produse de tipul celor ofertate. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica modul de derulare al contractelor anterioare ale ofertantului castigator.
Resurse tehnice: informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, privind dotarile cu echipamente tehnice, privind mijloacele de transport, in original. Ofertantul trebuie sa detina un numar mediu anual de peste 25 de angajati.
Certificat ISO SR EN 9001 (sau echivalent), pentru producator (componente si subansamble) si pentru ofertant, emis de organisme acreditate, in copie.
Avize si marcaje CE pentru echipamentele propuseconform obligatiilor legale, in copie, in termen de valabilitate.
Certificate de calitate si de provenienta, in copie.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentele prevazute sa se prezinte in copiese vor prezenta si in original, in sedinta de deschidere a ofertelor, in vederea confruntarii lor de catre comisia de evaluare sau in copie legalizata de notarul public.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Solutia tehnica
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 13 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face in numerar la casieria ORC-TB sau prin ordin de plata in contul RO46TREZ7005025XXX000276 deschis la DGTCPMB.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2007 10:00
Locul: la sediulORCTB, din Bucuresti, Str. Intrarea sectorului nr 1, sector 3, etaj 4, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
in prezenta reprezentantilor legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 319.51.83, Adresa internet (URL): http//portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliu National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica a Oficiului National al Registrului Comertului
Adresa postala: Bucuresti, B-dul Unirii nr 74, bl J3b, tronson II+III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030837, Romania, Tel.316.08.09, Email: [email protected], Fax: 316.08.08, Adresa internet (URL): www.onrc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2007 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer