Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatii de cantarire in regim dinamic, axa cu axa


Anunt de participare numarul 136644/16.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Adresa postala: BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii cu Finantare de la Buget-Serviciul Licitatii, Tel. +40 212643311, In atentia: d-nei Maria ZABRAC ? Sef Departament Achizitii cu Finantare de la Buget, Email: [email protected], Fax: +40 213120984, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instalatii de cantarire in regim dinamic, axa cu axa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Romania, ACIdin punctele de frontiera:
-Giurgiu ? 4 buc.
-Bechet ? 2 buc.
-Nadlac ? 2 buc.
-Varsand ? 2 buc.
-Petea ? 2 buc.
-Halmeu ? 2 buc.
-Albita ? 2 buc.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Instalatii de cantarire in regim dinamic, axa cu axa?? 16 buc necesare in punctele de frontiera: Giurgiu ? 4 buc; Bechet ? 2 buc; Nadlac ? 2 buc; Varsand ? 2 buc;Petea ? 2 buc; Halmeu ? 2 buc; Albita ? 2 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34923000-3 - Echipament pentru controlul traficului rutier (Rev.2)
42923200-4-Cantare (Rev.2)
50700000-2-Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
16 buc. ?Instalatii de cantarire in regim dinamic, axa cu axa?conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 219, 352.4RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar part se constit prin viram/instrum gar emis in cond legii de o soc bancara/de asig, care se prez in orig, in cuant si pt per prev in doc atrib.Gar part constit in fav aut contract printr-un instrum gar emis in cond legii de soc bancara/de asigse va prez in conf cu FormA/FormB.SAU Viram bancar cu OP in contul RO67RNCB0082008094080001 BCR?Suc Unirea-lei, sau RO13RNCB0082008094080003 BCR?Suc Unirea?euro, cu cond conf de catre banca, pana la data desc of.Cuant: 20000 lei.Gar part poate fi elib in numele of si in Euro: 4719, 32 EURO;curs mediu BNR, 1Euro=4, 2379Lei.Per de valab gar part: cel putin 90zile de la data limita stab pt dep of.Gar part trebuie sa fie irevoc.Gar part trebuie sa prevada explicit daca plata gar se va exec: a)cond, resp dupa constat culpei pers gar, in conf cu contr gar;sau b)necond, resp la prima cerere a benef pe baza decl cu privire la culpa pers gar.Se va compl FormA/B.Cuant ce se va ret in cond art.278 1 din OUG 34/2006:4999, 35 lei.Gar part va fi prez separat intr-un plic sig, nefiind inclusa in coletul sig ce contine of si doc calif, si se ataseaza la coletul sig;Of care nu sunt insotite de gar part, in cuant, forma si per de valab solic in Doc Atrib vor fi resp in cadrul sedintei de desc of.Gar part emisa in alta lb decat lb rom va fi prez in orig si va fi insotita de trad autoriz, in lb rom.In cazul unei gar part emise de catre o soc asig se va prez dovada platii integrale a politei de asig.In cazul in care Of este reprez de o Asoc de op ec, este oblig compl in cont gar part la sect ?ofertant?denumire/numele? a numelui Asoc cu nom tuturor mb Asoc in conf cu Acordul de Asoc.Of tip IMM care indepl prev leg in vigoare benef de red 50% din val gar part.Of straini tip IMM pot benef de red doar in cond in care vor prez doc edif din tara resp din care sa reiasa faptul ca au un statut similar op ec de tip IMM din Romania.Se va compl FormC.Op ec trebuie sa faca dovada ca indepl cond de IMM.Sunt consid of tip IMM acei of pt care toti mb asoc detin cal de IMM. Of decl castig va trebui sa puna la disp aut contract o gar buna exec a contr in cuant de 10% din val de contr acceptata, fara TVA, emisa de o banca autoriz/soc de asig si compl cf FormD.Gar buna exec se va prez Aut Contract in termen de 15zile de la semnarea contr.In cazul in care aut contract nu poate incheia contr cu of a carei of a fost stab castig, datorita faptului ca of in cauza se afla intr-o situatie de forta majora, atunci aceasta are dreptul: fie sa declare castig of clasata pe locul 2;fie sa anuleze aplicarea proc pentru atrib contr achiz publ.Gar buna exec se prez in orig.Sau, cf art90 alin(3) din HG nr925/2006, daca partile convin, gar buna exec se poate constit si prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact part.La prez of op ec va opta pt una din var.Nota: Of tip IMM care indepl prev leg in vig.si doresc sa dep 50% din val gar buna exec vor dep doc prin care dovedesc faptul ca se incadreaza in prev Legii nr346/2004.Restit gar buna exec: Cf art 92, din HG nr 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare: 1. Situatia personala a ofertantului2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale3. Capacitatea economica si financiara4. Capacitatea tehnicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? a Documentatiei de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul sau legal.Nota 1: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documentele mai sus mentionate pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 2: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 1 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? a Documentatiei de Atribuire stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataOfertantul va prezenta urmatoarele: 1. Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? a Documentatiei de Atribuire, stampilat si semnat de catre reprezentantul sau legal.2. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare si anume: A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).B. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: Certificatele /documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota 3: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 4: Se vor aplica prevederile Ordinul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii nr. 261/06.04.2011 privind verificarea informatiilor privind insolventa/falimentul operatorilor economici ofertanti din statele membre ale Uniunii Europene prin accesarea adresei de web https: //e-justice.europa.eu, sectiunea registrele de insolventa in statele membre. Autoritatea Contractanta are dreptul de a exclude un ofertant din procedura de achizitie publica in situatia in care a fost pronuntat falimentul acestuia de catre o instanta judecatoreasca.
Nota 5: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Nota 6: In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu a se prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea 2 ?Formulare? ? a Documentatiei de Atribuire stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c), d)ATENTIE! a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicac. Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantului/Tertul sustinator la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, ofertantul are obligatia de a prezenta Formularul nr.3, din Sectiunea 2 Formulare - a Documentatiei de Atribuire - Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" pentru fiecare membru al asocierii stampilat si semnat de catre reprezentantul legal.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: ? Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (se va completa Formularul 4 din Sectiunea 2 Formulare - a Documentatiei de Atribuire).
? Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante sunt dna. Director General Daniela Draghia, dl. Ionut Masala - Director General Adjunct Economic, dl. Mircea Epure - Director General Adjunct P.F.B.S., dl. Andrei Filipescu - Director Directia Legislatie, Contencios si Contracte, dl. Emil Rusoiu - Serviciul CFP si Avizare contracte, dl. Cosmin Popescu ? Director Directia Comerciala, d-na. Maria Zabrac ? Sef Departament Achizitii cu Finantare de la Buget
? Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are capacitate de exercitare a activitatii profesionaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (furnizare produse/ proiectare/ executie lucrari sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.ATENTIE! a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani trebuie sa fie in valoare de minim 2.000.000 Lei;
Note: a. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv. Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.b. Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/ budget/ inforeuro. Pentru transformarea Euro in Lei a se vedea pct a
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.ATENTIE!a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b)Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a furnizat in ultimii 3 ani instalatii de cantarire in regim dinamic, axa cu axa, prin cel putin1-3 contracte a caror valoare insumata sa fie deminim 1.050.000, 00 lei.Nota: Pentru contractele realizate in asociere se va lua in calcul doar valoarea care reprezinta participarea ofertantului la contractul respectiv.
Cerinta nr. 2:
a)Informatii referitoare la personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de furnizare.
b) Ofertantul va face dovada ca dispune de personal instruit de organisme abilitate, pentru efectuarea reparatiilor in perioada de garantie, respectiv cel putin o persoana autorizata sa monteze, sa intretina si sa repare in perioada de garantie instalatiile de cantarire pentru fiecare zona in care urmeaza sa se monteze instalatiile de cantarire, astfel: Muntenia si Oltenia, Banat, Maramures.
STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Punctajul se acorda astfel: - pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate, se acorda 55pct.;
- pentru alt pret se acorda punctajul astfel: Pfinanciar=(pret minim/pret n)x55;Preturile care se compara in vederea acordarii punctaj.sunt preturile ofert., fara T.V.A.
2.
Clasa de exactitate pentru masa totala0, 5 sau 0, 2(B2-caiet de sarcini)=PCl.ex.masa tot.? 2 puncte-pondere 2%
2%
Descriere: Algoritmul de calcul: Pentru clasa de exactitate 0, 2 se acorda 2 puncte;Pentru clasa de exactitate 0, 5 se acorda 0, 8 puncte, fiind calculat astfel: punctajul maxim x (EM0, 2/EM0, 5) = 2 x (0, 10%/0, 25%) = 0, 8 puncte, unde EM0, 2 reprezinta eroarea maxima tolerata pentru clasa de exactitate 0, 2 si EM0, 5 reprezinta eroarea maxima tolerata pentru clasa de exactitate 0, 5, conform Recomandarilor OIML R 134-1/2006
3.
Clasa de exactitate pentru masa pe axe: B sau A(B2-caiet de sarcini)= PCl.ex.masa pe axe: - 1punct-pondere 1%
1%
Descriere: Algoritmul de calcul: Pt.clasa de exactitate A se acorda 1 pct;Pt.clasa de exactitate B se acorda 0, 5 pct.fiind calc.astfel: punctajul max. x (EMA/EMB) = 1 x (0, 25%/0, 50%) = 0, 5 puncte, unde EMA reprezinta eroarea maxima tolerata pentru clasa de exactitate A si EMB reprezinta eroarea maxima tolerata pentru clasa de exactitate B, conform Recomandarilor OIML R 134-1/2006.
4.
Receptorul de sarcina (platforma/podul de cantarire) permite cantarirea axa cu axa a vehiculelor la viteza mai mare de 5 km/h(F.1.4. caietul de sarcini) =Pr.s.viteza ? 4 puncte- pondere 4%
4%
Descriere: Algoritmul de calcul: Pentru viteza cea mai mare se acorda 4 puncte.Pentru viteza mai mare decat 5 km/h si mai mica decat cea mai mare viteza ofertatapunctajul se acorda astfel: Pr.s. viteza n = Viteza n ofertata /Vmaxim ofertata x 4 puncte
5.
Receptorul de sarcina(platforma/podul de cantarire) ermite calibrarea si cu alte sisteme decat mase etalon, recunoscute de BRML(F.1.8. c.de sarcini)=Pr.s.calibrarea? 1 pct-pondere 1%
1%
Descriere: Algoritmul de calcul: Ptcel mai mare nr.de sist.de calibrare ofertat se acorda 1 pct.Pt.un nr.de sisteme de calibrare cuprins intre 1 si cel mai mare nr.de sisteme de calibrare ofertat, punctaj.se acorda astfel: Pr.s. calibrarea n=nr.de sist.de calibrare n ofertat/nr.de sist.de calibrare max.ofertatx1pct.
6.
Receptorul de sarcina(platforma/podul de cantar.)permite cantarirea unui nr.de axe mai mare decat , prevaz.in Certif.Aprob.de Model (F.1.14. din c.de sarcini)=P nr.axe ? 6 pct.- pondere 6%
6%
Descriere: Descriere criteriu: Algor.de calc.: Pt cel mai mare nr.de axe ofertat, ce permite cantarirea, se acorda 6 pct..Pt.un nr.de axe ofertat, ce permite cantarirea, cuprins intre 6 si cel mai mare nr. de axe ofertat, punctaj.se acorda astfel: P nr.axe n=Nr.axe ofertat/Nr.max.axe ofertat x6 pct:
7.
Confectiile met.ale recept.de sarcina(platforma/podul de cantarire)si ramei metalice a cuvei sunt protejate anticoroziv prin acoperire.met.(F.1.15.-c.de sarcini)=Pprotej.anticoroziv-9 pct;pondere9%
9%
Descriere: Descriere criteriu: Confectiile metalice ale receptorul de sarcina (platforma/podul de cantarire) si ramei metalice a cuvei sunt protejate anticoroziv prin acoperire metalica (F.1.15.-caietul de sarcini) = Pprotej.anticoroziv - 9 puncte
8.
Receptorul de sarcina (platforma/podul de cantarire) poate fi montat intr-o cuva prefabricata, cf.proiectului teh.anexat la oferta= P montaj in cuva prefabricata- 8 pct.;pondere 8%
8%
Descriere: Descriere criteriu: Receptorul de sarcina (platforma/podul de cantarire)poate fi montat intr-o cuva prefabricata, cf.proiectului teh.anexat la oferta(F.1.21.-caietul de sarcini)=P montaj in cuva prefabricata- 8 puncte
9.
Celulele de cantarire au capacit.nominala, atestata prin fisa caracteristicilor teh.a producatorului, mai mare de10 tone(F.3.6.-c.de sarcini)=P capac.cantar.? 6 pct.;pondere6%
6%
Descriere: Descriere criteriu: Algoritmul de calcul: Pt.capacitatea nominala cea mai mare se acorda 6 pct;Pt.capacitate mai mare de10 t si mai mica decat cea mai mare capacitate ofertata, pt.o capacitate ofertata(Cn)punctaj.se acorda astfel: capac.cantar. n=Capacitate n ofertata /Capacitate max.ofertatax6 pct:
10.
Per.de garant.pt.instal.de cantarire este mai mare de 18luni, multiplicata cu module de cate 6 luni(H.7.c.de sarcini)=P per.gar.-8pct;pondere8%
8%
Descriere: Descriere criteriu: Algoritmul de calcul: Pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda 8 pct.Pt.perioada de garantie mai mare de 18 luni si mai mica decat cea mai mare perioada de garantie ofertata, punctaj.se calculeaza astfel: P per.gar.n=Perioada garantie ofertata/Perioada garantie max.ofertatax8 pct.
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2012 09:50
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2012 11:00
Locul: Sediul CNADNR - B-dul.Dinicu Golescu, nr. 38, et. 7, cam. 49, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, observatori MFP, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor(max.2pers.)si orice persoane autorizate de reprezentantul autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ptotal tehnic = PCl.ex.masa tot.+ PCl.ex. pt. masa pe axe + Pr.s. -viteza + Pr.s. calibrarea + P nr.axe + Pprotej.anticoroziv + P montaj in cuva prefabricata +P capac. cantar. + P per. gar..Formula de calcul a punctajului final este: P final = P financiar + P tehnic;Maximul de puncte ce poate fi obtinut, in final, de catre o ofertant este: 100
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N.A.D.N.R. S.A. - Departamentul Achizitii cu Finantare de la Buget - Serviciul Licitatii
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 212643311, Email: [email protected], Fax: +40 213120984, Adresa internet (URL): www.cnadnr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 10:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer