Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTALATII DE ILUMUNAT CASNIC INTERIOR,RACORDARE,REABILITARE SI EXTINDERERETEA COMUNA CUZA VODA,JUDETUL CONSTAQNTA


Anunt de participare numarul 34378/28.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUZA VODA (PRIMARIA CUZA VODA CONSTANTA)
Adresa postala: str. MEDGIDIEI, nr. 58, Localitatea: Cuza Voda, Cod postal: 907041, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN DUMITRU SOLOMON, Tel.024118176, In atentia: LUCIAN SOLOMON, Email: [email protected], Fax: 0214811115, Adresa internet (URL): www.cuza-voda.ro, Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INSTALATII DE ILUMUNAT CASNIC INTERIOR, RACORDARE, REABILITARE SI EXTINDERERETEA COMUNA CUZA VODA, JUDETUL CONSTAQNTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATEA CUZA VODA STR. MEDGIDIEI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITARE SI EXTINDERE, RACORD LA CONSUMATORI CASNICI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50910000-7 - Servicii de instalare a echipamentului electric si mecanic (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REABILITARE SI EXTINDERE RETEA DE ILUMINAT/RACORD SI INSTALATII DE ILUMINAT CASNIC
Valoarea estimata fara TVA: intre 100, 000 si 132, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE-1000 RONI;GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL AGENTIEI NATIONALE PENTRU RROMI PE ANUL 2007/486
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE/CONTRACT DE SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181, DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, COPIE CERTIFICAT INMATRICULARE.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 31-12-2005, 31-12-2006, 30-06-2007.CIFRA MEDIE DE AFACERII PE ULTIMI 3 ANI(150000 RONI.OFERTA FINANCIARA VA FI EXPRIMATA IN LEI CU SI FARA TVA CU PRECIZAREA CA, CHELTUIELILE INDIRECTE NU VOR DEPASI 8% IAR PROFITUL 5%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O LISTA CU LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII CINCI ANI INSOCITA DE MINIM TREI RECOMANDARI DE BUNA EXECUTIE VIZATE DE ISC SI INSOTITE DEV FISELE DE EXPERIENTA SIMILARE.DECLARATIA CU EFECTIVELE MEDII DE PERSONAL PE ULTIMI TREI ANI.UTILAJE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNEOPERATORUL PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI.OFERTANTUL VA PREZENTA PLANUL CALITATII PENTRU ACEASTA LUCRARE.INFORMATII SUBCONTRACTANTI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
VALOAREA OFERTEI
60%
Descriere:
2.
TERMEN DE EXECUTIE
10%
Descriere:
3.
ASIGURAREA CALITATI
15%
Descriere:
4.
PERIOADA DE GARANTIE
5%
Descriere:
5.
DOTARILE FIRMEI PENTRU ASTFEL DE LUCRARI
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4/25-09-2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.10.2007 14:03
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.11.2007 11:00
Locul: SEDIUL ORIMARIEI CUZA VODA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTWENTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38 SECTOR I, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.02-3118095, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CONSTANTA, SECTIA CONTENCIOS-ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR.TRAIAN NR.33, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241-647670, Email: [email protected], Fax: 0241-647670, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
secretarul com. cuza voda
Adresa postala: STR.MEDGIDIEI NR.58, Localitatea: CUZA VODA, Cod postal: 903005, Romania, Tel.0241-811115, Email: secretar@cuza-voda, Fax: 0241-811115, Adresa internet (URL): www.cuza voda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2007 16:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer