Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTALATII DE INTERVENTIE - MODERNIZARE 3 buc


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.989.490 RON

Castigatorul Licitatiei: ALLSTAR PROD S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 138638/08.12.2012
Informatii anunt de participare asociat 131527
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. +40 0269805131, In atentia: Hajnalka Crisan, Email: [email protected], Fax: +40 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
INSTALATII DE INTERVENTIE - MODERNIZARE 3 buc
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare este Lot 1 si Lot 2: DDP Medias; Lot 3 DDP Ploiesti
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INSTALATII DE INTERVENTIE - MODERNIZARE 3 bucSe urmareste modernizarea in continuare a instalatiilor prin echiparea, dupa caz, cu patru pana la noua din urmatoarele componente: 1. Cabina sondor sef; 2. Sistem de introducere prevenitor si cap eruptie la gura putului; 3. Instalatie de racire frana hidromat; 4. Transmisie cardanica de la grupul conic reversor la masa Rotary; 5. Masurarea momentului la masa Rotary cu traductor de torsiune; 6 . Inlocuire placa pivot la semiremorca; 7. Substructura (pod de lucru) pentru operatiuni de foraj (re- entry); 8. Sistem detelescopare hidraulica mast partea II-a; 9. Masa rotativa MRS175; 10. Dispozitiv salvare garnitura foraj; 11. Prelata cort si huse de protectie.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43121400-1 - Echipament de interventie pentru sonde (Rev.2)
51541200-8-Servicii de instalare de utilaje pentru industria extractiva (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 989, 490RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S172-284879din07.09.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 162 Denumirea: INSTALATIE DE INTERVENTIE T 50 SB 08 JWX
V.1) Data atribuirii contractului 21.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALLSTAR PROD S.R.L.
Adresa postala: STR. 8 MARTIE, NR. 36/A, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540462, Romania, Tel. 0265252526, Email: [email protected], Fax: 0265252526
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 410500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 409990.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 163 Denumirea: INSTALATII DE INTERVENTIE T 50 SB 06 WZT MODERNIZARE
V.1) Data atribuirii contractului 21.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
TUBEX S.R.L.
Adresa postala: Str. Industriilor, nr.2C, bloc tronson1, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032891, Romania, Tel. 0212094755, 0265.761703, Email: [email protected], Fax: 0212094756, Adresa internet (URL): www.tubex.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 391000.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 390500.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 168 Denumirea: INSTALATIE DE INTERVENTII PH 08 ULF - MODERNIZARE
V.1) Data atribuirii contractului 26.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SUTECH S.R.L.
Adresa postala: P-ta Regele Ferdinand I, nr.7, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Tel. +40269 839262, Email: [email protected], Fax: +40269 839268
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 1192500.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1189000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Elementele ofertei care fac obiectul reofertarii: pretul total al modernizarii, fara TVA, pentru fiecare lot ofertat. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una); Licitatia electronica va incepe la 2 (doua ) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail), inregistrata in sistem ca adresa de contact. Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore; In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea acestora in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In conformitate cu art. 11, alin. (4) si (5) din H.G. 925/2006, modificat si completat de pct.7 si 8 din H.G. 834/27.07.2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de dreptul acesta ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Se va completa Formularul 11 - Declaratie pe propria raspundere, insotita de Anexa. Se va prezenta modelul de contract de prestare de servicii, completat cu datele de identificare ale ofertantului, vizat de catre reprezentantii legali ai acestuia pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale obligatorii.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Sibiu
Adresa postala: B-dul Victoriei, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550024, Romania, Tel. +40 0269217104, Fax: +40 026921702
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. ? S.I.R.C.O.S.S. ? Biroul Juridic
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 0269115161, Fax: +40 0269830283
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.12.2012 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer