Licitatie Publica - Instalatii interioare si instalatii exterioare Catedrala Ortodoxa "Inaltarea Domnului" Bacau
Anunt de participare numarul 37245/25.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BACAU
Adresa postala: Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Mitruti, Tel.0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instalatii interioare si instalatii exterioare Catedrala Ortodoxa "Inaltarea Domnului" Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bacau, Catedrala Ortodoxa
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Instalatii interioare si instalatii exterioare Catedrala Ortodoxa "Inaltarea Domnului" Bacau
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45330000-9-Lucrari de instalatii de apa (Rev.1)
45331000-6-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire, de ventilare si de aer conditionat (Rev.1)
45333000-0-Lucrari de instalare de gaz (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantul trebuie sa depuna oferta pentru toate lucrarile prevazute a se executa in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 618, 178RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 40000 lei; Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si alte surse proprii legal constituite
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune si de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat la data de 30.09.2007, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local la data de 30.09.2007, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor in original. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului. Autorizatie de functionare. Cazier judiciar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Bilant contabil la data de 31.12.2004; 31.12.2005 si 31.12.2006 vizate si inregistrate la organele competente.Bilantul contabil la 30.06.2007 si balanta de verificare la data de 30.09.2007.Scrisoare de bonitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 7800000 lei. Solvabilitate patrimoniala peste 30%. Lichiditate generala mai mare de 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pricipalelor lucrari similare in ultimii 5 ani. Fisa de informatii privind experienta similare. Certificat de atestare ISO 9001. Certificat de atestare ISO 14001. Autorizatie emisa de Autoritatea Aeronautica Roman.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: Cel putin 2 contracte cu o valoare egala sau mai mare decat 1300000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu numerar la casieria institutiei sau cu OP in contul RO51TREZ0615006XXX000208 cod fiscal 4455510 deschis la Trezoreria municipiului Bacau.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 12:00
Locul: La sediul Consiliului Judetean Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in toate fazele procedurii de atribuire si impotriva oricarui act al autoritatii contractante in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre acesta, pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Bacau
Adresa postala: Strada Calea Marasesti nr.2, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600017, Romania, Tel.0234-537200, Email: [email protected], Fax: 0234-535012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2007 11:19