Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatii pentru ingrosarea si deshidratarea namolului la Statia de epurare Constanta Sud


Anunt de participare (utilitati) numarul 64897/27.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Virgiliu Moraru, Tel.664046, In atentia: Serviciul achizitii publice 2, Email: [email protected], [email protected], Fax: 664046
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC RAJA SA
Adresa postala: Str Calarasi nr 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice 2, Tel.0241 481198, In atentia: ing. Munteanu Mariana, Fax: 0241 613810
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC RAJA SA
Adresa postala: Str Calarasi nr 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul achizitii publice 2, Tel.0241 481198, In atentia: ing. Munteanu Mariana, Fax: 0241 613810
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Instalatii pentru ingrosarea si deshidratarea namolului la Statia de epurare Constanta Sud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de epurare Constanta Sud, str Th Speranta nr 1, Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 1 buc. instalatie pentru ingrosare in flux continuu a namolului
Furnizare 1 buc. instalatie pentru deshidratare in flux continuu a namolului, Prestare servicii de montaj, punere in functiune si testare a produselor furnizate.
Instruire personal.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39350000-0 - Echipament pentru lucrari de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 1 buc. instalatie pentru ingrosare in flux continuu a namolului
Furnizare 1 buc. instalatie pentru deshidratare in flux continuu a namolului, Prestare servicii de montaj, punere in functiune si testare a produselor furnizate.
Instruire personal.
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiade participare :25.000 RON.Garantia de buna executie :5 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat sau contract de subcontractare, dupa caz.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
1.Declaratie privind eligibilitatea.
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.G. 34/2006.
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4.Declaratie privind incadrarea caIMM, daca este cazul.
5.Certificat constatator de la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
1.Fisa de informatii generale.
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 1.000.000 Euro.
2.Bilanturile contabile din ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime de calificare:
1. Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Experienta similara: indeplinirea unor contracte similare, a caror valoare sa fie egala sau mai mare de 500000 euro, prin cumularea a maxim trei contracte.
2. Certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru producatori.3. Autorizare pentru livrarea produsului.
4. Informatii privind subcontractantii/asociatii.
5. Declaratie referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitarii scrise. Plata se face la caseria SC RAJA SA sau cu OP in cont RO36RNCB0114014937350001-BCR Constanta.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.10.2008 13:00
Locul: sediul S.C. RAJA S.A. Constanta,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici, specialistii cooptati, observatorulU.C.V.A.P, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Vizitare amplasament: zilnic intre orele 8-12, in primele 10 zile de la data publicarii in SEAP a anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sect 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0330084, Romania, Tel.021.310 46 41, Fax: 021.310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de10 zilede la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica- SC RAJA SA
Adresa postala: Str Calarasi nr 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel.0241664046, Fax: 0241662577
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.09.2008 08:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer