Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatii tehnologice de suprafata grup 7 Caragele, colector 7 Caragele - Statie de uscare Caragele


Anunt de participare (utilitati) numarul 137420/12.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Sacamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Simona Catana, Tel. +40 0265402176, Email: [email protected], Fax: +40 0265306340, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Instalatii tehnologice de suprafata grup 7 Caragele, colector 7 Caragele - Statie de uscare Caragele
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SNGN ROMGAZ SA SUC. TG. MURES
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari - Instalatii tehnologice de suprafata grup 7 Caragele, colector 7 Caragele - Statie de uscare Caragele
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instalatii tehnologice de suprafata grup 7 Caragele, colector 7 Caragele - Statie de uscare Caragele
Valoarea estimata fara TVA: 7, 965, 785RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum 159.300 lei.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Mod de constituire: aceasta se va prezenta, la deschiderea sedintei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: SGB in favoarea autoritatii contractante (Formular 8), SGB vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania; virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. OP vizat de banca in contul autoritatii contractante completat cu denumirea licitatiei.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania RO14056826. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere (art.33 alin.3 din HG 925/2006).Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie GP in perioada de valabilitate a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare. In raport cu valoarea estimata a contractului o suma in conformitate cu prevederile art.278ยน alin.1 din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/2010 si L 279/2011 - in cazul de fata suma de 8.356, 57lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie de lucrari va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de executie de lucrari. Garantia de buna executie a contractului de executie de lucrari se constituie conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 ? forma la zi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. plata facturilor se face in maxim 30 zile de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 (Se va completa Formularul nr.1A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Se va completa Formularul nr.1B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 (Se va completa Formularul nr.1C) Marcel Budan?director SNGN Romgaz SA Sucursala Tirgu-Mures, Avram Pantelimon-presedinte comisie evaluare, Claudiu Ilinca-consilier juridic, Caraivan Viorica?director economic, Ovidiu Ciurca-membru, Camelia Pop-membru, Suzana Vig-membru, Alexandru Dambean-membru, Calin Baraian-membru, Simona Catana-membru, Certificat de articipare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 (Se va completa Formularul nr.1D). Persoane fizice /juridice romane Cerinta obligatorie-Certificat constator emis de ONRC (copie conform cu originalul) din care sa reiasa obiectele de activitate. Certificatul trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inate de data limita de depunere a ofertei.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie-Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie conform cu originalul) din care sa reiasa forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Se solicita urmatoarele autorizatii (copie):
1.Autorizatie ANRE tip EP conform art.8 anexa 2 din Ordinul ANRE nr.89/2009 privind regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale.
2. Atestat privind capacitatea realizarii de activitati specifice, eliberat de INSEMEX Petrosani pentru executie lucrari in atmosfere potential explozive, conform art. 7 din Normativul privind prevenirea exploziilor pentru proiectarea, montarea, utilizarea, repararea si intretinerea instalatiilor tehnice care functioneaza in atmosfere explozive, indicativ Nex 10-06 aprobat prin Ordinul 1636/392/2007 emis de Ministerul Economiei si Finantelor si Ministerul Muncii.
3. Atestat ANRE tip C2A conform art. 12 din Ordinul 24/2007 privind regulamentul pentru atestarea operatorilor economice care proiecteaza, executa si exploateaza instalatii electrice in sistemul energetic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilant contabil - ultimul bilant vizat si inregistrat la Ministerul Finantelor Publice
Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa aiba o cifra medie anuala de afaceri pecel mult ultimii 3 ani de minim: 15.900.000 lei, echivalentul a 3.564.000 euro (1 euro =4, 4610 lei curs BNR la data de 08.06.2012)
Pentru calculul cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu publicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/clienttrebuie sa fie insotita in mod obligatoriu de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant ( ex. Document constatator conf. Art.97^1 din HG 925/2006) .Experienta similara, in ultimii 5 ani, se poate sustine din cel mult 2 contracte de executie lucrari similare care insumate sa aiba o valoare egala sau mai mare decat 3.982.000lei echivalent a 892.600 euro . (1 euro =4, 4610 lei curs BNR la data de 08.06.2012)
Pentru sustinerea fisei de experienta similara se solicita o copie dupa partile relevante din contractul/contractele respective si acte aditionale, unde este cazul.
Declaratie cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Informatii privind personalulDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Declaratie care contine informatii privind dotarile.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul).Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze, cu mentionarea naturii acestora.c)datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, acordurile de contractare incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privind asocierea (daca este cazul)
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze , de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
1. Responsabil tehnic cu executia autorizat MDLPL, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii (art. 14)
2. Autorizatie MECMA ? Responsabil tehnic cu executia clasa 0620 sau CA11 ? Extractia gazelor naturale sau clasa 3521 sau EA402 ? Productia gazelor si grupa 351sau EA40 ? Productie, transport si distributie energiei electrice, in baza Legii 440/2002 privind calitatea lucrarilor de montaj pentru utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale si a Ordinului MECMA nr.364/2010 privind aprobarea regulamentului privind procedura de atestare tehnica-profesionala a specialistilor verificatori de proiecte, responsabililor tehnici cu executia si expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari pentru lucrarile de montaj utilaje, echipamente si instalatii tehnologice industriale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va avea loc numai dupa o evaluare integrala a ofertelor. La L.E. vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare. L.E. se va organiza prin intermediul SEAP intr-o singura runda, in termen de doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile. Durata unei runde este de 1 (una) zi. Pt a putea participa la L.E. op. economic trebuie sa detina certif. digital valid. Obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei. Dupa incheierea rundei de L.E., op. econ. care si-a imbunatatit oferta are obligatia sa transmita autorit. contract. Form. de oferta (Formular nr. 9) precum si oferta refacuta cu valorile rezultate in urma L.E. in cel mult 2 zile lucratoare de la ultima runda de L.E. in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul op. econ.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.08.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2012 11:30
Locul: SNGN ROMGAZ SA SUC. TG. MURES Str. Salcamilor nr. 23 Serviciul Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fara TVA, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, pentru ofertele situate pe primul loc, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, cobtractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidereLa deschiderea ofertelor se va prezenta formularul de contract insusit si semnat de reprezentantii legali ai ofertantului, cu amendamentele (daca exista).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures
Adresa postala: Str. Salcamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 0265402176, Fax: +40 0265306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer