Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTALATII TEHNOLOGICE DIN CADRUL STATIILOR DE REGLARE MASURARE DE PREDARE


Anunt de participare (utilitati) numarul 80548/20.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Laura Filipas, Tel.0269803202, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INSTALATII TEHNOLOGICE DIN CADRUL STATIILOR DE REGLARE MASURARE DE PREDARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SNTGN Transgaz SA - sistemul national de transport gaze naturale
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 205, 354, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pe parcursul a patru ani functie de necesitati
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INSTALATII TEHNOLOGICE componente a STATIILOR DE REGLARE MASURARE DE PREDARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38420000-5 - Instrumente de masurare a debitului, a nivelului si a presiunii lichidelor si gazelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati/4 ani: 200 bucati, (184- 216 bucati pe parcursul intregului acord cadru) respectiv intre 46 si 54 bucati/andefalcat dupa cum urmeazaLOT 1- 6 buc - respectiv intre 5 si 7 bucati/an
LOT 2 - 19 buc - respectiv intre 18 si 20 bucati/an
LOT 3- 19 buc - respectiv intre 18 si 20 bucati/an
LOT 4- 6 buc - respectiv intre 5 si 7 bucati/an
Valoarea estimata fara TVA: 205, 354, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare;Pachet 1= 4.950 euro;Pachet 2 = 49.920 euro;Pachet 3 = 92.400 euro;Pachet 4 = 97.200 euro .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii Termenul de plata este de 30-90 de zile de la inregistrarii facturii la sediul achizitorului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere Legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie eligibilitate-declaratie situatia personala
-certificat constatator/autorizatie functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil din anul precedent ; 31.12.2008;
-Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri, pe ultimii trei ani ( 2006, 2007, 2008), In cazul in care oferta se depune pe fiecare loturi:
Cifra minima de afaceri impusa este de:
Lot1=247.500euro
Lot2=2.496.000 euro
Lot 3=4.620.000 euro
Lot 4=4.860.000 euro
- Certificate constatatoare (in original sau copie legalizata) privind indeplinirea la zi, a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista cu livrarile in ultimii trei ani, a carorobiect a fost furnizarea de produse similare cu aceeasi parametrii tehnologici celor supuse achizitieiOfertantul va prezenta obligatoriu cel putin trei contracte de furnizare produse similare pentru fiecare lot ofertat.
Contractele precizate vor fi insotite de recomandari de buna executie din partea beneficiarilor In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, candidatul/ofertantul nu are posibilitatea obtinerii unei recomandari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a candidatului/ofertantului. Declaratia va contine toate datele solicitate prin modelul de recomandare din sectiunea formulare.
- lista privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Dotare minima impusa: Masina de prelucrat, stand de proba, laborator de incercarimecanice si analize nedistructive- Lista privind asigurarea cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.
Dotare minima impusa: 2 instalatori autorizati grad I si II , 2 proiectanti in domeniu, sudori autorizati ISCIR- declaratie privind subcontractantii
- Ofertantii vor face dovada certificarii de catre organisme abilitate a sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitate similar cu obiectul achizitieiISO 9001 sau vor prezenta certificate echivalente.Se va prezenta dovada certificarii sistemului integrat de calitate mediu pentru domeniul de activitate similar cu obiectul achizitiei ISO 14001sau se vor prezenta certificate echivalente emise de organisme abilitate.- documente de atestarea a sistemuluide Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale OHSAS 18001, sau documente echivalente.
-Operatorul economic trebuie sa fie autorizat de producator pentru comercializarea produselor si pentru asistenta tehnica in perioada de garantie si postgarantie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S8-010404 din 14.01.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2009 10:00
Locul: SNTGN Transgaz SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str.I.C.Bratianu, nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: -, Romania, Tel.0258/810286 , ,Fax: 0258/810286 ,
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA Medias, Directia juridica
Adresa postala: Piata C I Motas nr 1 , ,Localitatea: Medias, Cod postal: -, Romania, Tel.0269/803090, Fax: 0269/842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2009 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer