Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instalatii tehnologice pentru punerea in exploatare a structurii Cojocna prin producerea de energie electrica


Anunt de participare (utilitati) numarul 134546/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Str. Salcamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Punct(e) de contact: Simona Catana, Tel. +40 0265402176, Email: [email protected], Fax: +40 0265402176, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Instalatii tehnologice pentru punerea in exploatare a structurii Cojocna prin producerea de energie electrica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari Instalatii tehnologice pentru punerea in exploatare a structurii Cojocna prin producerea de energie electrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari Instalatii tehnologice pentru punerea in exploatare a structurii Cojocna prin producerea de energie electrica
Valoarea estimata fara TVA: 1, 034, 283.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 20.685 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire: Garantia de participare la licitatie se va prezenta, la deschiderea licitatiei, va fi exprimata in lei si poate fi constituita astfel: a.Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.b.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (conform Formular nr.9), in original.SGB vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.c.Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante. Pe ordinul de plata se va specifica denumirea completa a achizitiei.RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX - Banca Transilvania Sucursala Targu-Mures, CUI 14056826. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere (art.33 alin.3 din HG 925/2006).Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. in masura in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractuluio suma in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, modificata si completata, adica 4.814, 28 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.b) Garantia de buna executie a contractului de executie de lucrari se constituie conform art.90din HG nr.925/2006 ? forma la zi.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispoz. art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modif. si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modif. si completarile ulterioare (Formularul 1A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (Formularul 1B), Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modif. ulterioare (Formularul 1C)(Marcel Budan-director SNGN ROMGAZ SA Suc. Tg. Mures, Pantelimon Avram - presedinte comisie evaluare, Claudiu Ilinca - consilier juridic), Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010 (Formular 1D) Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: a) Certificat constatator emis de ONRC valabil la data deschiderii ofertelor (copie stampilata ?conform cu originalul?) din care sa reiasa obiectele de activitate.
Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.
Cifra globala de afaceri pe ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani de minim: 2.068.567 lei (475260 euro, 1euro=4.3525 lei in 27.02.2012).
Pentru calculul Cifrei medii de afaceri in euro se va folosi cursul mediu publicat de BNR:
2008 - 3, 6827 lei pentru 1 euro
2009 - 4, 2373 lei pentru 1 euro
2010 - 4, 1285 lei pentru 1 euro
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportarea la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011 (1 euro=4, 2379)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritatii contractante sau clienti privati
Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul /ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze;c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractant nominalizat in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Informatii privind asocierea(daca este cazul)
Se solicita la incheierea contractului, acordul de asocierelegalizat din care sa reiasa cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa il duca la indeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se va constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
Responsabil tehnic cu executia M.E.C.M.A. ? grupa 062 sau grupa 352 sau grupa 495 si grupa 351 (in baza Legii 440/2002 si Ordinului MECMA 364/2010).Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune de minim o persoana care sa fie atestata in domeniul lucrarilor care fac obiectul prezentei achizitii
Autorizatie A.N.R.E. tip EP in baza Ordinului ANRE 89/2009
Autorizatie A.N.R.E. tip B in baza Ordinului ANRE 24/2007
Atestat INSEMEX - privind capacitatea realizarii de activitatii specifice eliberat de INSEMEX Petrosani pentru executie lucrari in atmosphere potential explosive.
Fisa/fise de informatii privind experienta similara. Orice fisa/fise referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de un document care sa ateste indeplinirea obligatiilor contractuale de catre contractant. (ex.document constatator, conform art.97^1 din HG nr.925/2006, etc.). ofertantul va prezenta obligatoriu ca cerinta minima privind experienta similara, efectuarea in ultimii 5 ani, a unor contracte de executie de lucrari similare care au o valoare egala sau mai mare decat 517.100 lei, echivalent a 118.806 euro(1 euro = 4.3525lei, curs BNR din data de 27.02.2012)
Valoarea poate fi obtinuta si prin cumularea a 2 (doua) contracte de experienta similara.Se va prezenta copie dupa partile relevante din contractul/contractele care constituie experienta similara si acte aditionale unde este cazul.
Persoanele fizice sau juridice care executa lucrari, conform Ordinului nr.876/2004 privind autorizarea activitatilor cu impact asupra mediului se obliga:
-pe perioada derularii lucrarilor sa respecte prevederile autorizatiei de mediu eliberata de catre autoritatile de mediu pentru obiectivul respectiv;
-pentru orice poluare generata in aceasta perioada, vor suporta valoarea sanctiunilor aplicate de catre autoritatile de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica. Nr. runde: una. Va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica. Durata unei runde 1 zi(24 ore). Limita de pret care poate fi imbunatatita-fara limita
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2012 11:30
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fara TVA, a fiecarei oferte admisibile in parte si prin intocmirea in ordine descrescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti au acelasi pret, pentru ofertele situate pe primul loc, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare in plic inchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere. La deschiderea ofertelor, se va prezenta formularul de contract insusit si semnat de reprezentantii legali ai ofertantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA suc. Tg. Mures Serviciul Contracte
Adresa postala: Str. Salcamilor nr. 23, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540202, Romania, Tel. +40 0265402800, Fax: +40 0265306340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.04.2012 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer