Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instruirea personalului din sectorul transporturi pentru managementul si implementarea POS-T 2007-2013


Anunt de participare numarul 78212/26.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Transporturilor
Adresa postala: Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Teletin, etaj 1, camera 17, Tel.0750032379, In atentia: Gabriela Teletin, Email: [email protected], Fax: 40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Autoritate de stat care elaboreaza strategia si reglementarile specifice de dezvoltare in domeniul transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instruirea personalului din sectorul transporturi pentru managementul si implementarea POS-T 2007-2013
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
22 - Servicii de selectie si plasare a fortei de munca
Locul principal de prestare: Bucuresti si alte localitati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezentul proiect se urmareste imbunatatirea cunostintelor si abilitatilor personalului implicat in gestiunea instrumentelor structurale in sectorul transporturi prin participarea la sesiuni specifice in domeniul managementului de program si de proiect, precum si dezvoltarea coeziunii interne, in cadrul organizatiei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79633000-0 - Servicii de perfectionare a personalului (Rev.2)
55100000-1-Servicii hoteliere (Rev.2)
60172000-4-Inchiriere de autobuze si de autocare cu sofer (Rev.2)
79212100-4-Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Capitolului II din Documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 628, 756RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in valoare de 10.000 RON.Se solicita garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Modalitatea de finantare: fonduri comunitare si buget de stat. Modalitatea de plata este descrisa in clauzele contractuale, ce fac parte din documentatia de atribuire.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul ofertei comune castigatoare, grupul de operatori economici va prezenta, inainte de incheierea contractului, dovada legalizarii asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Din cauza spatiului insuficient destinat acestei sectiuni va rugam sa luati in considerare sectiunea 5.1 Situatia personala a candidatului/ofertantului, din fisa de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 5 din Capitolul III al Documentatiei de Atribuire, insotit de copii ale situatiilor financiare pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): a)media cifrei de afaceri anuale din ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie de minim 120.000 euro;b)rezultatul (profit / pierdere) din exploatare cumulat pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) sa fie pozitiv.Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului si se va prezenta Formularul nr. 5, insotit de copii ale situatiilor financiare pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008), pentrufiecare operator economic parte din grupul care depune oferta comuna.Pentru transformare se va lua in considerare rata de schimb publicata de banca centrala din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit, la data de 31.12.2008 si se va mentiona aceasta rata, precum si sursa, pentru verificarea acesteia
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
Se va prezenta Formularul privind capacitatea tehnica(Formularul nr. 6 din Capitolul III al Documentatiei de Atribuire), insotit de documente justificative (recomandari/certificate emise de Beneficiari/Angajatori sau Documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale, prevazute de art. 36(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru contracte incheiate in conformitate cu OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)1. Prin ultimii trei anise inelege ultimii trei ani impliniti la termenul limita pentru depunerea ofertelor; 3. Se va prezenta Formularul 6.1. cuprinzand detalierea proiectelor mentionate in Formularul nr. 6, precum si Documentul constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazut de art. 36 indice 1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care contractul a fost incheiat in conformitate cu prevederile OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Experti
1. Lista expertilor principali, utilizand Formularul nr. 9 din Capitolul III al Documentatiei de atribuire.
2. CV-urile expertilor propusi, completate folosind Formularul nr. 9 din Capitolul III al prezentei documentatii de atribuire.
3. Copii ale diplomelor mentionate in CV - uri.
4.Declaratie de disponibilitate completata corespunzator pentru fiecare expert folosind Formularulnr. 8
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cel putin 2 proiecte de furnizare servicii de instruire, cu valoare cumulata de minim 100.000 Euro, finalizat in ultimii 3 aniNota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara si cea privind capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Din cauza spatiului insuficient al acestei sectiuni Informatiile privind calificarile si experienta profesionala a celor 16 experti principali din cadrul proiectului se gasesc in fisa de date a achizitiei la punctul 5.4 Capacitatea tehnica si profesionala, sectiunea Experti principali
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
tehnic
60%
Descriere:
2.
financiar
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2009 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.07.2009 12:00
Locul: Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, etaj 2, camera 69, Sct 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, maxim 2 persoane pe baza de imputernicire scrisa si depusa odata cu oferta si observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS T 2007-2013
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila de la data publicarii acestui anunt si se obtine gratuit, accesand site-ul www.e-licitatie.ro.La punctul II.3)de mai sus, durata contractului este de 12 luni reprezinta durata de implementare a activitatilor contractului.Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului, include durata de implementare a activitatilor(12 luni de la data inceperii) si expira odata cu plata finala. Data inceperii va fi in termen de 3 zile de la data semnarii contractului
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 40 21 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei
Adresa postala: B-dul Octavian Goga nr. 2, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030982, Romania, Tel.40 21 319.27.47, Email: [email protected], Fax: 40 21 319.01.26, Adresa internet (URL): www.ccir.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de actul autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Transporturilor si Infrastructurii- Directia Generala Relatii Financiare Externe
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.40 21 319.61.27, Email: [email protected], Fax: 40 21 311.05.65, Adresa internet (URL): www.mt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2009 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer