Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instrumentar dentar


Anunt de participare numarul 104646/28.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie
Adresa postala:  Str. Gheorghe Marinescu nr.38, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540139, Romania, Punct(e) de contact:  Leb Annamaria, Ing.Nica Roxana, Tel. 0265213533, 0265215551, int.241, In atentia:  Serviciului Aprovizionare/Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  0265211944, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instrumentar dentar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.F. Tg. Mures, str. Gh. Marinescu nr. 38, Magazia Centrala
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 37, 780 si 167, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Instrumentar dentar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33131000-7 - Instrumente dentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Trusa consultatie ? 72 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 180 buc)
Trusa parodontologie - 2 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 13 buc)
Trusa diga - 1 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 19 buc)
Trusa odontoterapie - 14 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 6 buc)
Trusa compactare verticala la cald - 1 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 19 buc)
Trusa condensare laterala la rece - 1 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 19 buc)
Trusa clesti extractie, copii - 2 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 3 buc)
Trusa clesti extractie, adulti - 2 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 5 buc)
Trusa implantologie - 1 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 4 buc)
Trusa elevatoare - 2 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 5 buc)
Trusa chirurgie dento-alveolara - 1 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 4 buc)
Trusa protetica - 2 buc (exista posibilitatea suplimentarii cu 18 buc)
Valoarea estimata fara TVA: intre 37, 780 si 167, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 14.249 RON (echivalent a 3.340 EURO, calculat la cursul valutar din 22.07.2010); Garantie de buna executie - 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii, BugetMECTS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Decl. de eligib., orig;2)Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, orig;3)Certif. fiscal privind achitarea impozit. si tax. locale, original sau copie legaliz., val. la data licit.4)Certif. de atest. fisc. privind oblig. de plata catre bugetul de stat, orig. sau copie legaliz., valabil la data licit.;5)Certif. de inreg. elib. de Reg. Com. pentru pers. fiz. sau jurid. romane sau doc.edificatoare care sa dovedeasca forma de inreg. pt.pers.fiz. sau jurid. straina, semnat si stampilat de pers.aut;6)Certif. constat. elib. de ORC, orig. sau copie legaliz;7)Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit pentru persoane juridice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Fisa de informatii generale cuprinzand cifra de afaceri din ultimii 3 ani 2)Ultimul bilant contabil din 31.12.2009, inregistrat de organele competente, certificat pt. conformitate pe fiecare pagina(semnat si stampilat de pers.aut)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista princ. livrari in ultimii 3 ani, atasand si lista de contracte reprezentative pe care ofert.le-a incheiat cu benef.de prod.similare;2)Mostre, schite tehnice /fise tehnice/fotografii care sa ateste conf. cu cerintele tehnice;3)Autoriz. de dealer din partea prod sau a furnizorului, cu oblig furnizorului de a face dovada leg.dintre firma ofertanta si prod.produselor sol.prin caietul de sarcini;4)Autoriz.din partea prod.in ved.partic.la licit.organizata de UMF;5)Dovada posib.efectuarii service-ului aut.in Rom.cu interventie in 48 ore de la solicitarea scrisa a aut.contract;6)Recomandari din partea a 4 beneficiari care util.prod.similare;7)Certif.managementul calit.a prod./distrib;8)Certif de inregistrare a dispozitivelor med.elib de Ministerul Sanatatii sau marca CE pt.produs;9)Lista subcontractantilor si/sau contractul de asociere;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)pt. produse similare;2)Conf. caietului de sarcini;Se vor prezenta mostre obligatoriu din prod.subliniate in caietul de sarcini, cond.de calif.la momentul desch.ofertelor;Firmele care nu prezinta cel putin mostrele subliniate vor fi excluse;3)orig. sau copie legalizata;4)orig.sau copie legalizata;5)orig.sau copie legalizata;6)orig.sau copie legalizata: 7)ISO 9001 sau echiv.;8)copie legalizata;9)unde este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantie(minim 3 ani)
20%
Descriere: Conform prevederilor Fisei de date a achizitiei
3.
Intretinere(maxim 48 de ore de la solicitarea scrisa a autoritatii contractante)
30%
Descriere: Conform prevederilor Fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Lic.desch.cu etap.finala de lic.electr.El.ofertei ce vor face obiectul proc.repetitiv de ofertare: Pret, Garantie, Intretinere;Nr.de runde: 1 cu dur.de 2 zile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 11:00
Locul: UMF Tg Mures, str.Gh.Marinescu, nr.38, Directia Economica, Serviciul Aprovizionare/Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de licitatie numiti prin Decizie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia de contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala:  Str.Justitiei , nr.1, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540136, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.F. Tg. Mures - Biroul Juridic
Adresa postala:  Str. Gh. Marinescu nr. 38, Localitatea:  Targu-Mures, Cod postal:  540139, Romania, Tel. 0265/213533, Email:  [email protected], Fax:  0265/211944
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2010 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer