Licitatie Publica - Instrumentar pentru bloc operator ; sisteme de drenaj aspirativ; container pentru sterilizarea accesoriilor sistemului retractor
Anunt de participare numarul 146606/18.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu, nr 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Punct(e) de contact: Cosmin Marinescu, Tel. +40 213193072, Email: [email protected], Fax: +40 213193072, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instrumentar pentru bloc operator ;sisteme de drenaj aspirativ; container pentru sterilizareaaccesoriilor sistemului retractor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central ?Dr. Carol Davila?
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 564, 990.64 si 1, 653, 047.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractelesubsecvente vor fi incheiatesemetrialin functie de punerea la dispozitie a fondurilor bugetare .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Instrumentar pentru bloc operator ;sisteme de drenaj aspirativ; container pentru sterilizareaaccesoriilor sistemului retractor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33162000-3 - Dispozitive si instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
33141640-8-Drenaj (Rev.2)
33191000-5-Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 cantitate acord cadru min.1 lot/max.5 lot- cantitate contract subsecventmin.1 lot/max.2lot
lot 2 cantitate acord cadru min.1 lot/max.2 lot- cantitate contract subsecventmin.1 lot/max.2lot
lot 3 cantitate acord cadru min.1 lot/max.5 lot- cantitate contract subsecventmin.1 lot/max.2lot
lot 4 cantitate acord cadru min.1 lot/max.4 lot- cantitate contract subsecventmin.1 lot/max.2lot
lot 5 cantitate acord cadru min.1 lot/max.5 lot- cantitate contract subsecventmin.1 lot/max.2lot
lot 6 cantitate acord cadru min.1 lot/max.5 lot- cantitate contract subsecventmin.1 lot/max.2lot
Valoarea estimata fara TVA: intre 564, 990.64 si 1, 653, 047.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie, conf art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. In cazul IMM se prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare?.Pentru IMM-uri poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz garantia de participare va fi insotita obligatoriu de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea SUUMC.Perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia in conditiile art 87 din HG 925 / 2006. In situatia respingerii de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare , autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare in conditiile art 2781 alin (1).Nota: Viramentul bancar in favoarea SUUMC, se poate realiza in urmatorul cont de virament RO77TREZ7015005XXX000171 deschis la Trezoreria sectorului 1. OP reprezentand constituirea garantiei va fi depus, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditia confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertei. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si valabilitatea din documentatia de atribuire.Pentru constituirea garantiei in alte valute, se va utiliza cursul de schimb BNR din data publicarii anuntului Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2.5% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prevederile art. 90 alin. (2) din H.G. 925/2006 se aplica numai in situatia in carea valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 500 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare ? asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Un sistem de management al calitati: ISO 13485/2003 sau echivalent
Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 13485/2003 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii.Nota:
Certificatele de mai sus trebuie sa fie valabile la data limita dedepunere aofertelor.
Se accepta operatorii economicicare dovedesc ca raportulde audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.
Imposibilitatea demonstrarii implementarii standardelor (sau echivalentului) solicitate atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificatul se solicita in copie certificata prin semnarea pe propria raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2-2979/09.08.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2013 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2013 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante -Amfiteatrul din Ambulatoriul de specialitate
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane imputernicite de operatorii economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este prevazut la art. 256^2, din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul autoritatii contractante ? Oficiul Contencios (Consilier juridic Boboc Daniela)
Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010825, Romania, Tel. +40 213195839, Fax: +40 213193072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2013 09:36