Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTRUMENTAR SI ECHIPAMENTE MEDICALE IN CADRUL PROIECTULUI ,,REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREA POLICLINICII MOLDOVA NOUA"


Anunt de participare numarul 133202/21.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MOLDOVA NOUA (Primaria orasului Moldova Noua)
Adresa postala: Str. N. Balcescu, Nr. 26, localitatea Moldova Noua, judetul Caras-Severin, Localitatea: Moldova Noua, Cod postal: 322500, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Canpeanu, Tel. +40 255540997, In atentia: dlui, Lixandru Niculae, Email: [email protected], Fax: +40 255540759, Adresa internet (URL): www.moldova-noua.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INSTRUMENTAR SI ECHIPAMENTE MEDICALEIN CADRUL PROIECTULUI , ,REABILITAREA, MODERNIZAREA SI DOTAREAPOLICLINICII MOLDOVA NOUA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Policlinica Moldova Noua, str. Sf. Varvara, nr.1, Loc. Moldova Noua, Jud. Caras-Severin.
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare instrumentar si echipamente medicale pentru cabinetele pe specialitati a Policlinicii Moldova Noua.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de instrumentar si echipamente sunt detaliate in lista de cantitati din Caietul de sarcini, alaturi de care sunt si Fisele tehnice aferente acestora.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 383, 250RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie in cuantum de 2% din valoarea estimata fara TVA , in suma de 47.000, 00 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei: prin virament in contul Primariei Orasului Moldova Noua, deschis la TREZORERIA MOLDOVA NOUAnr. RO92TREZ1855004XXX000030 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-original, emis in favoarea Primariei Orasului Moldova Noua.Retinerea garantia de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d)ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare).oIn cazul in care oferta este depusa de un ofertant care se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor , alaturi de dovada constituirii garantiei de participare;oIn cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza fiecare in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare. Data constituirii garantiei de buna executie, de la data la care contractulde furnizare intra in vigoare, valoare 5% din val fara TVA a contractului. Contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct, la dispozitia Primariei Orasului Moldova Noua. Mod de constituire retineri succesive de la plata fiecarei facturi emise de catre prestator, intr-un cont bancar agreat de ambele parti cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006, sau prin scrisoare de garantie bancara emisa pentru autoritatea contractanta. Ofertantii din categoria IMM, beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia se elibereaza: 70% din valoarea garantiei de buna executie, in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, 30% din valoarea garantiei de buna executie, la emiterea certificatului de receptie finala,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEDR ? 85%, Buget de stat - 13% si Bugetul Consiliului Local al orasului Moldova Noua ? 2%.Graficul de depunere a cererilor de rambursare este stabilit din trei in trei luni.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea: Prezentare formular 2, document in copie semnat, stampilat , ,conform cu originalul?si inregistrat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181: Prezentare formular 3, document in copie semnat, stampilat , ,conform cu originalul?si inregistrat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Prezentare formular 1, document in copie semnat, stampilat , ,conform cu originalul?si inregistrat.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69'1: Prezentare document in copie semnat, stampilat , ,conform cu originalul?si inregistrat privindneincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contarctante in ceea ce priveste organizarea, derularea is finalizarea procedurii sunt:
- Chisalita Ion ? Primar,
- Sporea Ghita ? Viceprimar,
- Sporea Sorin ? Jurist,
- Ocanovici Iesena ? Sef Birou Buget-Contabilitate,
- Ciovela Florin Ioan ? Secretar oras,
- Lixandru Niculae ? Administrator public,
-Bratu Liviu Mihaita ? Sef Birou Dezvoltare Strategii si Managementul proiectelor.
-Cerinta nr. 5 - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat: Prezentare document eliberat de ANAF, document in copie semnat, stampilat , ,conform cu originalul?,
-Cerinta nr. 6 - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale: Prezentare documentin copie semnat, stampilat , ,conform cu originalul?si inregistrat.-Cerinta nr. 7 - Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii: Prezentare Formular 13 document in copie semnat, stampilat , ,conform cu originalul?,
-Persoane juridice /fizice straine: Se va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si la art.181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata.
Documentele vor fi prezentate copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Observatii : Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Nota: Reesalonarea datoriilor nu reprezinta aranjament cu creditorii. - Cerinta nr. 1 - Certificat Constatator emis de ONRC: Certificat Constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic starea societatii, sediul social, sediile secundare, asociati, administratori, CODURI CAEN inregistrate, CODURI CAEN autorizate - document in copie semnat, stampilat , ,conform cu originalul?.
In cazul in care operatorul economic clasat pe primul loc, prezinta acest certificat in copie, solicitam prezenatrea acestuicertificat constatator in original /copie legalizata pentru conformitate.Nota: nu se accepta societati cu sedii sau puncte de lucru expirate, aflate in insolventa, cu capitalul social nesubscris in totalitate sau cu mandate ale organelor de conducere expirate.
Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional?eliberate de autoritati ale tarii de origine.
Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Cursul de schimb mediu anual: 2008=3, 6827;
2009=4, 2373;
2010=4, 2099.
Cerinta nr. 2 - Ultimul bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2 - Fisa privind experienta similara
Cerinta nr. 3 - Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii.
Cerinta nr. 4 - Declaratie privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
Cerinta nr. 5 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Cerinta nr. 6 - Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii
Cerinta nr. 1 - ISO 9001:2008 sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
233/12.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.04.2012 12:00
Locul: Primaria Orasului Moldova Noua, str. N. Balcescu, nr. 26, Sala de sedinte a Consiliului Local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): REGIO-Programul Operational Regional, Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care sunt doua oferte clasate pe primul loc, prezinta acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ca modalitate de departajare, reofertarea pretului, in plic inchis, care va fi transmis autoritatii contractante in termen de 3 zile de la solicitare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Moldova Noua - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. N. Balcescu, nr. 26, Localitatea: Moldova Noua, Cod postal: 325500, Romania, Tel. +40 255540997, Email: [email protected], Fax: +40 255540759
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer