Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INSTRUMENTATIE DE VERTEBROPLASTIE SEGMENTARA - SIST. DE RECONSTR.CHIRURG. A COLOANEI VERTEBRALE


Anunt de participare numarul 35360/08.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: VILCEANU LENUTA, Tel.318.05.11, Email: [email protected], Fax: 318.05.54/ 314.00.15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL UNIVERSITAR DE URGENTA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INSTRUMENTATIE DE VERTEBROPLASTIE SEGMENTARA - SIST. DE RECONSTR.CHIRURG. A COLOANEI VERTEBRALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
SPL. INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Instrumentatie de vertebroplastie segmentara sistem de reconstructie a coloanei vertebrale cu diformitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33184100-4 - Implanturi chirurgicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instrumentatie de vertebroplastie segmentara sistem de reconstructie a coloanei vertebrale cu diformitati- 65 PACHETE . Configuratie pachet: Ac vertebroblastie tip baioneta, prevazut cu orificiu pt identificareapozitiei acului in timpul procedurii si cu markeri optici ce permit vizualizarea varfului in pozitie deschisa, diametru 10 sau 15G, lungime 100-150mm ;
Seringa de injectare a cimentului acrilic 10 mm cu luer-lock rotativ;Tub conector;Canula de aspiratie;Set ciment vertebroplastie :
doua plicuri de ciment acrilic pudra a 12, 5-15g
Valoarea estimata fara TVA: 156, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
se solicita garantie de participare in valoare de 1.560, 00 lei fara TVA si Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASADE ASIGURARI DE SANATATE A MUNICIPIULUI BUCURESTI- PNS 9 Tratament prin endoprotezare si implant segmentar de coloana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind inexistenta starii de falimentCertificat eliberat D.G.F.P val. la data org. proced.
Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primarieival. la data org. proced.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiCertificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C
Aviz de functionare eliberat de M.S.F.
Autorizatia de comercializare de la producator
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale+ Anexa sau echivalent
Documente emise de organisme acreditate : UNI, ISO, EN, TUV sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul financiarcontabilla 30 iunie 2007 vizat
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii
3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 ani.
Recomandari din partea a cel putin 3 beneficiari, in original.
Prezentarea obligatorie a mostrelor de produs pentru care se depune oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
36051
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: plata va fi facuta la casieria spitalului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2007 14:32
Locul: S.U.U.B.-Sala Amfteatrul Mic , etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
mwmbrii comisiei si reprezentantii ofertantilor in baza imputernicirilor scrise
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art.272 alin.1 si 2 din OUG 34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL S.U.U.B
Adresa postala: STR. INDEPENDENTEI , NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.318.05.11., Fax: 314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2007 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer