Licitatie Publica - Instrumente muzicale
Anunt de participare numarul 103116/01.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OPERA NATIONALA BUCURESTI
Adresa postala: B-DUL MIHAIL KOGALNICEANU, NR. 70-72, SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050108, Romania, Punct(e) de contact: Alina Cristina Mircescu, Tel. 021/3104988, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021/3104988, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instrumente muzicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Opera Nationala Bucuresti
B-dul M.Kogalniceanu nr.70-72
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de instrumente muzicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37310000-4 - Instrumente muzicale (Rev.2)
37311000-1-Instrumente cu clape (Rev.2)
37313500-0-Harpe (Rev.2)
37314000-2-Instrumente de suflat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1pian 1 buc; pianina 2 buc; pian digital 3 buc; pian electric 6 buc
Lot 2
harpa 1 buc
Lot 3clarinet 1 garnitura; flaut 3 buc; flaut piccolo 1 buc; corn Fa/Sib 2 buc
Valoarea estimata fara TVA: 676, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.09.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui conform cerintelor din Fisa de date a achizitiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform OUG 34/2006;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 Oug 34/2006;
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale;
Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale;
Certificat constator ORC;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2009;
Bilant contabil la 30.06.2010;
Balanta de verificare la 31.07.2010;
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
-operatorii economici trebuie sa faca dovada ca cifra de afaceri pe ultimii 3 ani este cel putin egala cu dublul valorii estimate a contractului pentru fiecare lot in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principaleleor livrari efectuate in ultimii 3 ani;
Cerinte minime de calificare:
Operatorii economici trebuie sa dovedeasca ca au efectuat in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) cel putin o vanzare de instrumente muzicale care sa aibe o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului pentru fiecare lot in parte- se vor anexa copii certificate ale documentelor(contracte, facturi, OP, etc. care constituie dovada)
Recomandari de la beneficiari(minim 3)
Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organele abilitate care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante - copia originalului, insotita de tradicerea in limba romana, legalizata;
Prezentarea de certificate de calitate de la producator pentru produsele ofertate - copia originalului, insotita de de traducerea in limba romana legalizata;
Prezentarea unei autorizatii de la producator, in termen de valabilitate, cu privire la calitatea de reprezentant, distribuitor, dealer etc. sau echivalent al acesteia pentru produsele solicitate - copia originalului, insotita de traducerea in limba romana, legalizata
Prezentarea unei autorizatii de la producator pentru efectuarea service-ului pentru pian(de concert) si pianine in perioada de garantie si in cea de post garantie pentru lot 1- copia originalului, insotita de traducerea in limba romana, legalizata;
Prezentarea de standarde de calitate implementate ISO 9001/2000 sau echivalent pentru produsele ofertate - in copie;
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul de specialitate;
Cerinte minime de calificare:
Dovada ca au minim 5 angajati, pentru asigurarea service-ului de specialitate la pianul (de concert) si pianinele ofertate - pentru lot 1
Dovada ca au persoana/persoane care va efectua gratuit acordajele si intonarile pentru pian(de concert) si pianine, in perioada de garantie, conform caietului de sarcini, sunt autorizate de producatori in acest sens - pentru lot 1
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o runda de o zi.Elementul care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2010 11:00
Locul: Opera Nationala Buucresti , B-dul M.Kogalniceanu nr.70-72
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ai operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.STRAVOPOLEUS nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030064, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEInr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195183, Fax: 0213195183
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU ACHIZITII
Adresa postala: Str. M. Kogalniceanu nr.70-72, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050108, Romania, Tel. 0213104988, Fax: 0213104988
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2010 15:19