Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Instrumente muzicale


Anunt de participare numarul 137628/23.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNE
Adresa postala: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010171, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN PUSCAS, Tel. +40 213031484, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213149944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Serviciu public de radiodifuziune
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Instrumente muzicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Instrumente muzicale: 3 buc. ? Trompete tip german in Si bemol (in B) ;3 buc. ? Trompete tip german in Do (in C) ;3 buc. ? Trompete in Si bemol (in B) ;3 buc. - Trompete in Do (in C) ;1 buc. ? Corn triplu ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
37312100-9 - Trompete (Rev.2)
37312940-9-Corni francezi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instrumente muzicale: 3 buc. ? Trompete tip german in Si bemol (in B) ;3 buc. ? Trompete tip german in Do (in C) ;3 buc. ? Trompete in Si bemol (in B) ;3 buc. - Trompete in Do (in C) ;1 buc. ? Corn triplu ;
Valoarea estimata fara TVA: 273, 996.03RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare astfel : Lot 1: Trompete tip german in Si bemol (in B) - 3 buc.1.400 leiLot 2: Trompete tip german in Do (in C) - 3 buc.1.400 leiLot 3: Trompete in Si bemol (in B) ? 3 buc.650 leiLot 4: Trompete in Do bemol (in C) ? 3 buc.650 leiLot 5: Corn triplu ? 1 buc.1.200 leiModul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?Scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca din Romania sau dupa caz, de o banca din strainatate care are corespondent o banca din Romania.Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cu valabilitatea ofertei. Conform art. 278¹ alin. (1) lit.?b? ? In masura in care CNSC va respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: - 712 lei pentru Lotul 1- 712 lei pentru Lotul 2- 636, 43 lei pentru Lotul 5(1% din valoarea estimata). Pt. IMM garantia va fi redusa la jumatate. Pt.demonstr. incadrarii in categ. IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratie .pe propria raspundere a reprez. legalprivind incadr. in categ. IMM, completata conf. Formularului K, si va fi prezentata in original. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea integrala a contractului pentru fiecare lot, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie respectand prevederilor art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului H si devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se asigura din surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o Declaratie privind eligibilitateaFormular A
o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 Formular B
o Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular C
o Certificat de participant la procedura cu oferta independenta Formular D
o Declaratie pe proprie raspundereconform prevederilor art.691 din OUG 34/2006 cu modificari si completari Formular E
Persoanele responsabile cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Andras Istvan DEMETER, Constantin Puscas, Liliana Staicu, Ivana Elvira, Dumitru Dumitrache, Oleg Raileanu, Florentin Stanica, Cristian Gogoanta.Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).
Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun (copie certificata ?conform cu originalul?).Din certificate privind indeplinirea trebuie sa rezulte faptul situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre stat in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, emis in luna anterioara datei deschiderii ofertelor;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata (daca nu a fost prezentat in aceasta forma).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale completare si prezentare
Declaratie pe propria raspundere a cifrei medii de afaceri globale in ultimii 3 ani, pentru care s-au prezentat situatii financiare
Cerinta minima: relizarea unei cifre medii anuale de afaceri globale pe ultimii trei ani de cel putin 547.800 lei, exclusiv TVA.
Cifra de afeceri pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum, de 50% din nivelul minim impus.
Ofertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru ultimii 3 ani, astfel: curs RON/EURO 2008-3, 6827; 2009 ? 4, 2373; 2010-4, 2099; 2011-4, 2379
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de instrumente muzicale similare din ultimii 3 ani, cu nominalizarea contractelor avand ca obiect furnizarea de produse similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim 237.900 lei, exclusiv TVA.Pentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune documente relevante ale contractelor cu mentiunea ?conform cu originalul?, care contin informatii privind durata, obiectul, valoarea, etc., insotite eventual de documentul constatator
Cel putin o recomandare din partea altor beneficiari, pentru care ofertantul a livrat instrumente muzicale similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2012 12:00
Locul: Sediul Societatii Romane de Radiodifuziune str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia in care, pe locul intai in clasamentul ofertelor sunt doua sau mai multe oferte cu pret egal pe fiecare lot, se va proceda la solicitarea de noi oferte financiare in plic sigilat. Solicitarea se va adresa doar ofertantilor cu oferte cu acelasi pret pe lot, declarate admisibile.Oferta cu cel mai scazut pret pe lot, este declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prezentate la art. 256¹2, din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Romana de Radiodifuziune Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. G-ral Berthelot, nr.60-64, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010165, Romania, Tel. +40 213031258
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer