Licitatie Publica - INSTRUMENTE SI ACCESORII NECESARE IN TRATAMENTUL CHIRURGICAL AL UNOR AFECTIUNI COMPLEXE PRIN CHIRURGIA MINIM INVAZIVA ASISTATA ROBOTI
Anunt de participare numarul 128278/13.08.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel. 021.317.21.94, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
INSTRUMENTE SI ACCESORII NECESARE IN TRATAMENTUL CHIRURGICAL AL UNOR AFECTIUNI COMPLEXE PRIN CHIRURGIA MINIM INVAZIVA ASISTATA ROBOTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni - Blocul Operator
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 725, 306.6 si 1, 450, 613.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INSTRUMENTE SI ACCESORII NECESARE IN TRATAMENTUL CHIRURGICAL AL UNOR AFECTIUNI COMPLEXE PRIN CHIRURGIA MINIM INVAZIVA ASISTATA ROBOTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33162200-5 - Instrumente pentru blocul operator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 725, 306.6 si 1, 450, 613.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
121 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 29012, 26 lei, garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat?Venituri Proprii Transferuri Subprogramul de tratament chirurgical al unor afectiuni complexe prin chirurgie minim invaziva asistata robotic.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea,
Certificat de participare la licitatie cu oferta indep.
Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art.69^1,
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modif. si completari prin legea nr.337/2006, cu modif.si complet.ulterioare,
Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, in original/copie leg.sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea conf.cu originalul,
Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat,
Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
Certificat constatator, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea conform cu originalul emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor,
Autorizatie de functionare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale,
Copii dupa situatiile financiare anuale(bilant contabil, cont de profit si pierderi) pe anii 2010, 2009 si 2008, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati,
Obligatiile contractuale fata de alti beneficiari, pe care le are in derulare, daca exista,
Certificat de conformitate produs cu marcaj CEin original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiuneaconfg.cu originalul,
Autorizatie de functionare a ofertantului emisa de M.S.in original, copie leg.sau copie xerox stampilata si semnata cu mentiunea conf.cu originalul,
Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2011 12:00
Locul: Sediul Institutului Clinic Fundeni, corp B, etaj 1, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui ofertant si comisia de evaluare desemnata de catre autoritatea contractanta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 256^2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos.Fundeni nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. 021/3172194, Email: [email protected], Fax: 021/3180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2011 20:54