Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - INT Miresul Mare


Anunt de participare (utilitati) numarul 101656/07.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Adresa postala:  str. Ilie Macelaru nr. 28A, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400380, Romania, Punct(e) de contact:  ADA PINTICAN, Tel. 0264-205435, Email:  [email protected], Fax:  0264-205429, Adresa internet (URL):  www.electrica.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SDEE Baia Mare
Adresa postala:  str. Victoriei nr.64, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430142, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contractare si Urmarire Lucrari Investitii, Tel. 0262-205829, In atentia:  ing. Pop Mihai, Email:  [email protected], Fax:  0262-205829
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SDEE Baia Mare
Adresa postala:  str. Victoriei nr.64, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430142, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contractare si Urmarire Lucrari Investitii, Tel. 0262-205829, In atentia:  ing. Pop Mihai, Email:  [email protected], Fax:  0262-205829
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SDEE Baia Mare
Adresa postala:  str. Victoriei nr.64, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430142, Romania, Punct(e) de contact:  Serv. Contractare si Urmarire Lucrari Investitii, Tel. 0262-205829, In atentia:  ing. Pop Mihai, Email:  [email protected], Fax:  0262-205829
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
INT Miresul Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Miresu Mare, jud. Maramures
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.LEA 0, 4 kV
Se vor inlocui stalpii de beton fisurati si necorespunzatori din punct de vedere tehnic cu stalpi de beton noi. Se vor inlocui in total 38 buc stalpi (1 stalp de lemn si 37 stalpi de beton de tip SE 4 fisurati datorita timpului si a folosirii incorecte). Se vor face majorari ale sectiunii conductorilor inlocuind conductoarele existente de aluminiu neizolate cu conductoare torsadate de tip TYIR de 0, 4 kV.2. Adaptare bransamente
Dupa realizarea lucrarilor la liniile electrice aeriene se vor adapta bransamentele existente la reteaua noua. La adaptarea bransamentelor se vor utiliza bratari de bransament noi, cleme de intindere bransament tip CIB-400, intinzatoare tip IB iar legaturile la conductoarele retelei noi se va executa cu cleme CDD 45. Adaptarea bransamentelor se va realiza astfel incat bransamentele sa fie legate in mod egal pe fiecare faza a liniei electrice aeriene noi realizate.
3. Separare comanda iluminat public
Se vor monta pe primul stalp a retelei de joasa tensiune de la postul de transformare cate o cutie de comanda a iluminatului public de tip exterior care va fi echipat cu LUXOMAT si loc de contor in montaj direct. Cutiile de comanda se vor monta pe stalpii LEA 0.4 kV pe stalpii nr.69 si nr.20. Cutia de comanda a iluminatului public se va alimenta direct din cutia de distributie CD 1-4 a postului de transformare cu conductoare torsadate de tip TYIR 50Ol-Al+3x70 Al mmp. De la cutia de comanda a iluminatului public se vor alimenta circuitele de iluminat si se vor trifaza plecarile circuitelor de iluminat public existente in zona prin montarea de conductoare torsadate de tip TYIR 50Ol-Al+3x70 Al mmp.
4. Sectionarea retelelor pe 0, 4 kV
Pentru sectionarea pe LEA 0, 4 kV intre postrile de transformare existente in localitatea Miresu Mare se va monta 2 cutii de sectionare CS echipata cu SIST 401 cu sigurante de 250 A, pe stalpii nr.51 si nr.253. In cutiile de sectionare se vor introduce si conductoarele pentru iluminatul public. La acesti stalpi se vor realiza cate o priza de pamantare de 4 ?.
5. Demontari
Se vor executa lucrari de demontari de stalpi (stalpi de lemn si stalpi de beton fisurati), conductoare, console si izolatori necesare pentru a elibera stalpii existenti a liniei de 0.4 kV pentru montarea conductoarelor torsadate. La executarea lucrarilor pot aparea diferite deseuri care se vor elimina. Deseurile rezultate din demolari vor fi transportate de executantul lucrarii la CE-MT-JT Baia Mare si vor fi predate pe baza de proces verbal de predare-primire.
6. Refacerea mediului
Dupa executarea lucrarilor de constructii montaj se vor executa lucrarile necesare pentru aducerea la starea initiala a terenurilor afectate. Pamantul ramas dupa executarea sapaturilor precum si molozurile rezultate vor fi transportate la locurile stabilite de catre Primaria Comunei Miresu Mare.Terenurile ocupate temporar se vor se vor elibera de toate materialele si se vor aduce la starea lor initiala.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 327, 665RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 5000 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului. Pentru IMM-uri se acorda 50% reducere la garantii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrul Comertului. Certificat de inregistrare in scopuri de TVA. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, valabil la data licitatiei. Atestat ANRE, valabil cel putin 3 luni ulterior datei de finalizare a contractului. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, pentru ultima luna incheiata financiar.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2009 precum si balanta pe ultima luna incheiata financiar. Declaratii bancare privind bonitatea.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Experienta similara - lucrari executate in ultimii 5 ani, insotite de certificari de buna executie. Tabel cu persoanele respeonsabile de indeplinirea contractului. Certificarea sistemului de calitate ISO 9001. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie, corespunzator metodelor de lucru propuse si a termenului de executie asumat. Toate materialele, produsele si echipamentele incluse in oferta vor avea Autorizatii de Comercializare emise de Electrica Bucuresti sau de organisme recunoscute in oricare dintre statele membre ale Uniunii Europene, traduse in limba romana si Declaratii de conformitate. Autorizatiile de Comercializare se vor prezenta in oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu precizarile din fisa de date a achizitiei pct.III.3
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SDBM6/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2010 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2010 12:00
Locul: Sediul SDEE Baia Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic SDEE Baia Mare
Adresa postala:  str. Victoriei nr. 64, Localitatea:  Baia Mare, Cod postal:  430142, Romania, Tel. 0262-205745, Fax:  0262-205704
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2010 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer